אין שני לרושם ראשוני. הביטוי השחוק, אך מדויק, הזה – הוא בדיוק הסיבה שאתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם בעת הכניסה למשרד. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על 5 דברים שירשימו את הלקוחות שלכם בעת שיכנסו אליכם למשרד.
חללי עבודה נקיים ומאורגניםמבריק
ודאו שמרחבי העבודה שלכם נקיים ומאורגנים. חלל עבודה נקי מהשטיח ועד הצבע בתקרה יכול לתת ללקוחות את הרושם שהעסק שלכם מתנהל באופן מקצועי תוך שימת לב לפרטים. וכבונוס – זה יכול לעזור לכם לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות. לדוגמא, אם תשכרו שירותי ניקוי שטיחים למשרד, של חברת 'מבריק' למשל, אחת לכמה חודשים – תוכלו לשמור על מראה נקי ומסודר.
אזור קבלת פנים חמים ונעים
אזור הקבלה (שלעיתים נקרא גם אזור המתנה) הוא הדבר הראשון שלקוחות רואים כשהם נכנסים למשרד שלכם. לכן חשוב לוודא שהוא נראה חמים, נעים ומזמין. באזור המתנה חמים ונעים יש מקומות ישיבה נוחים, קצת עציצים או צמחים ואזורים מוארים היטב.
יש מי שאוהב להוסיף כמה מגזינים או ספרים קצרים שלקוחות יוכלו לקרוא בזמן שהם מחכים. יחד עם זאת, יש מי שהדבר מזכיר לו מרפאת שיניים. אין תשובה אחת נכונה, ואתם צריכים להבין בעצמכם מה הכי מתאים לכם.
אמנות
עוד דרך מצוינת להרשים את הלקוחות שלכם בעת הכניסה למשרד היא על ידי שימוש ביצירות אומנות. אתכם יכולים לתלות כמה יצירות אמנות מעניינות על הקירות כדי לגרום לחלל המשרד שלכם להיראות מושך יותר מבחינה ויזואלית. אתם יכולים גם להציב פסלים שונים בחלל החדר, מה שיוצר תחושה נעימה ויוקרתית. אומנות יכולה לעזור ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים.
טכנולוגיה מתקדמת
על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת – תוכלו ליצור את אפקט ה-"וואו" אצל הלקוחות שלכם. דוגמא לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת היא אפילו מסכי טלוויזיה גדולים, שאנשים רבים מחזיקים היום בבית באופן פרטי, בהם מוצגות תצוגות אינטראקטיביות או שיווקיות. אין ספק שטכנולוגיה מתקדמת יכולה להרשים את הלקוחות שלכם, ולתת את הרושם שהעסק שלכם הינו חדשני ומודרני.
כיבוד
ישראלים אוהבים דברים בחינם. לכן, הצעת כיבוד כגון קפה, תה או מים ללקוחות יכולה להיות מחווה קטנה אך מתחשבת שיכולה לגרום להם להרגיש רצויים ומוערכים. אתם יכולים להטיל את תפקיד חלוקת הכיבוד על המזכיר או המזכירה, או פשוט להחזיק פינת קפה קטנה בכניסה למשרד. שימו לב שייתכן שלחלק מהלקוחות תהיה בעיה עם כיבוד אכיל (בניגוד לשתייה) מבחינת כשרות או הגבלות דיאטטיות.
סיכום
לסיכום, כמעט כל בעל עסק רוצה ליצור רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שנכנסים אליו. הדבר אינו שונה כשהעסק נמצא במשרד. תוכלו ליצור תחושה חיובית ורבת רושם אצל הלקוחות שלכם על ידי שימוש בכל אחת מהדרכים שהוזכרו בטקסט, או על ידי שילוב של כמה מהן.