בניית אתר לעורך דין, היא משימה גורלית אשר הולכת להשפיע רבות על העסק שלו, על מספר הלקוחות שלו ועל החשיפה והרושם שהעסק שלו עומד לקבל.
כדי לבנות אתר שלא יהיה רק אסתטי ופרקטי, אלא גם כזה שבאמת יעשה את העבודה וימשוך את קהל הלקוחות אל העסק – יש כמה טיפים וכללים שחשוב לשים לב אליהם כדי לבנות את האתר המעולה והשימושי שמגיע לעורך דין וללקוח שלכם.
לפניכם הכל על למה צריך לשים לב בבניית אתר לעורך דין.
איך בניית האתר הולכת להשפיע על העסק של עורך הדין?
בניית האתר לכל עסק ובמיוחד לנותני שירות בהם הרושם הראשוני והתוכן חשוב וקריטי כמו עורכי דין – היא למעשה גורלית יותר ממה שחשבנו, והיא משחקת תפקיד מרכזי במה הרושם שהלקוח יקבל מהאתר ומעורך הדין, בכמה אנשים ייחשפו לאתר ויתלהבו ממנו וכמה לקוחות וכמה כסף בסופו של דבר העורך דין יקבל ויעשה בסוף שנת המס. כל המאפיינים החשובים האלה, שמסוגלים להקים או להפיל עסק – מושפעים ישירות מבניית האתר של עורך הדין, ולכן לפני שניגשים לתהליך בניית אתרים לעורכי דין, חשוב לראות זאת ולהבין שכל פרט משנה, ושמדובר במשימה חשובה ביותר עבור עורך הדין והלקוח.
איזה טיפים יעזרו לבנות אתר מקצועי המתאים לעורכי דין?
שימת דגש על תוכן
תוכן איכותי ומקצועי, צריך להיות הדבר הראשון שעומד לנגד עינכם בבניית אתר לעורך דין, יותר מאשר כל פרט אסתטי כזה או אחר. התוכן, הוא גם זה שיוביל אנשים ממנוע החיפוש אל האתר שלכם, ולכן חשוב שיכיל מילות מפתח ויהיה איכותי ולא חוזר על עצמו – וגם יתרום מאד להחלטה של הלקוח, באם לשכור את שירותיו של עורך הדין או להמשיך לתוצאה הבאה במנוע החיפוש. לכן, עליו להיות איכותי, מגוון, וגם משכנע ותופס את העין כדי שבאמת יעשה את העבודה ויגרום ללקוח להרים טלפון למשרד.
שימת דגש על אסתטיקה שתשדר מקצועיות והתלהבות
האסתטיקה של האתר, חשובה מאד ומשחקת תפקיד מרכזי גם כן שישפיע משמעותית על העסק ועל עורך הדין בהמשך. האסתטיקה של האתר, צריכה להיות כמה שיותר איכותית ומקצועית, כזו שתשדר רצינות, אמצעים וכוונה. מעבר לכך, היא צריכה לגרום ללקוח להתלהב, ולרצות לקבוע פגישה עם עורך הדין – ואלה המטרות שעליכם לשים מול העיניים בעת עיצוב האתר, שכן עליו לשדר את הדברים הללו כדי באמת לקדם את עורך הדין באופן יעיל ומשמעותי.
שימת דגש על שיטות קידום
מעבר לכל האמצעים של בניית האתר, חשוב לזכור לשלב בו גם שיטות קידום שונות, שיעזרו לאתר להתקדם במנוע החיפוש. כמובן שהקריטריונים של גוגל לקידום ודירוג אתרים במנוע החיפוש, אינן חשופות לקהל, אך חלקן בהחלט ידועות וכדאי לעשות כמה שיותר מאמצים על לשלבן באתר ש לעורך הדין כדי לקדמו וליצור אתר יעיל ככל הניתן.