האם זה חוקי לשים גריל גז במרפסת

גריל גז הוא אחד מהמוצרים היותר נחשקים על ידי חובבי הברביקיו הישראלים. הוא נתן אלטרנטיבה מושלמת לגריל הפחמים, שעם השנים הלכה והתחדדה ההבנה שהוא לא המוצר הבריא ביותר לצליית בשר, בלשון המעטה, ובנוסף הוא פתח אפשרות נהדרת לקיום ארוחות על האש מבלי לצאת מהבית.

אבל האם זה חוקי לשים גריל גז במרפסת? יצאנו לחפש אחרי התשובות, וחזרנו עם כל המידע הרלוונטי לכם רגע לפני שאתם מפשירים את הבשרים ומסדרים את הסלטים על השולחן.

 

התנהלות עם גריל גז בראש ובראשונה צריכה להיות בטיחותית

עוד לפני שנדבר על גריל גז במרפסת, חשוב להבין שהשימוש בגריל גז צריך להיות שימוש בטוח ועל פי התקנות, ומה זה אומר? ראשית, חיבור של גריל גז לבלון הגז צריך להיעשות אך ורק בידי איש מקצוע מתאים. חיבור עצמי של גריל גז, בין אם במרפסת, בגינה או על הגג, הוא אסור בהחלט, ועלול להעמיד אתכם בפני סכנה ממשית.

 

גריל גז במרפסת – חוקי או לא חוקי? זאת השאלה!

אחרי שהבנו שנושא הבטיחות הוא החשוב מכולם, הגיע הזמן להבין האם מדובר על הצבה של גריל גז במרפסת היא אפשרות חוקית.

אז לא, אין כל מניעה להציב גריל גז במרפסת שלכם, כל עוד החיבור שלו נעשה בצורה תקינה וכל עוד השימוש בו נעשה תוך שמירה על כללי השימוש והבטיחות. מצד שני, לצד האקט החוקי שבהצבת גריל גז במרפסת, נמצאים גם קודי ההתנהלות בין שכנים. אז מה זה בעצם אומר לגביכם?

 

התחשבות בשכנים ושמירה על שלום בית – המפתח לארוחות על האש נעימות וטעימות

אז נכון שרכישת גריל גז למרפסת עומדת בחוק, אבל השימוש בו בהחלט צריך להיעשות תוך התחשבות בשכנים שלכם. שימוש בגריל גז מלווה בריחות חזקים של צלייה וכמובן שגם בעשן, ולכן שימוש תדיר בו עלול להביא את השכנים שלכם לכדי תסכול וחוסר אונים.

ההמלצה שלנו, על מנת לשמור על שלום בית לצד ארוחות העל האש שאתם אוהבים כל כך לקיים, היא לשוחח עם השכנים לפני שאתם פותחים את הגריל ומתחילים לצלות. עדכנו אותם כך שהם יוכלו להיערך בהתאם, עם סגירת חלונות שימנעו כניסה של ריח ועשן.

בנוסף, אם בא לכם לצבור כמה נקודות אצל השכנים, אתם לגמרי מוזמנים להכין להם פיתה או חמגשית עם סלטים ושיפודים, וככה תבטיחו שתוכלו לקיים ארוחות טעימות בלי שאף אחד יפריע לכם.

 

איפה רוכשים גריל גז למרפסת?

גריל גז למרפסת כדאי לרכוש דרך ספק אמין שמחזיק בסוגים רבים של גריל גז. חברת די אנד אס בע"מ היא חברה שמייבאת לארץ מגוון ענק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות בשרים ואביזרים נוספים שיהפכו כל ארוחת על האש ללא פחות ממושלמת. תהנו!

 

פסל צדק מזהב

מאמרים נוספים בתחום

אתם מתמודדים היום עם תביעה משפטית ולא לגמרי ברור לכם מה הסיכויים שלכם לנצח? או שאולי אתם עורכי דין שזקוקים לעזרה בבניית תיק התביעה או ההגנה? כדאי שתדעו שיש היום מאגר מאוד גדול של פסקי דין אונליין, אז למה שלא תעשו בו שימוש?   מהם היתרונות של שימוש במאגר...
פירוק חברה הוא תהליך כואב, גם לעובדים שבו רואים עסק או חברה, שמהם היו חלק, יורדת מנכסיה באופן משמעותי, כנראה. על אף הדבר לא נעים כלל ועיקר, לרגע אחד פירוק זה אינו פוסל את זכויותיהם של העובדים לממש את שמגיע להם. החוק מכיר בכך שהעובדים מקבלים קדימות יתרה מאשר...
חגי תשרי בתקופת הקורונה מביאים אותנו להתמודד עם שתי סיטואציות, שמעולם לא התמודדנו איתן במקביל. הסגר והריחוק החברתי שמאפיינים את תקופת הקורונה כבר מוכרים לנו היטב, אך השילוב שלהם עם חגי תשרי, שמתאפיינים בטיולים, נסיעות וארוחות משפחתיות, הופך את האירוע למאתגר. למזלנו, עדיין אפשר להדליק גריל במרפסת הביתית במהלך...