עורכי דין שרוצים לקדם את העסק שלהם ברשת, עתידים לגלות שמדובר בתהליך מורכב שטומן בחובו אתגרים שונים. יצאנו לבדוק את הנושא, כדי להבין מהם האתגרים הללו? למה הם קיימים? ואיך אפשר להתמודד עמם על הצד הטוב ביותר? קראו את השורות הבאות בעיון ותגלו מהן המסקנות אליהן הגענו.
אתגר ראשון: מתחרים רבים
יש היצע רחב של עורכי דין שמציעים את שירותיהם בישראל. אלה מתחרים על מילות מפתח פופולאריות שגורמות לעלייה משמעותית בתמחור של הפרסומים בגוגל. זו העת לגלות שיש תחומים נפוצים שהתחרות עליהם קשה במיוחד. מדובר לצורך הדוגמא בדיני משפחה, דיני פלילים, דיני מקרקעין ודיני עבודה. עורכי דין שעוסקים בתחומים אלה, צריכים להסתייע בגורם מקצועי שבקיא בהליכי הקידום, במטרה "להקפיץ" את האתר שלהם בתוצאות החיפוש. נושא זה יובא בהרחבה בהמשך המדריך, כדי שתוכלו לדעת איך עושים זאת ומה חשוב לבדוק, רגע לפני שיוצאים לדרך.
אתגר שני: יש צורך בתוכן עדכני ומהימן
כידוע, ישנה חשיבות גבוהה לכתיבת תכנים עדכניים (באתרים) שתואמים לחוקים שחוקקו לאחרונה. שכן, הצגת מידע שגוי עשוי להטעות את הגולשים ולפגוע קשות במוניטין של עורך הדין. ניתן להבין מכך שהליכי פרסום לעורכי דין צריכים להתבצע בתדירות גבוהה, תוך היכרות מעמיקה עם התחום. שכן, גוגל משתמשת באלגוריתם שבודק את אמינות התוכן. אתרים שמתגלים כלא אמינים, עלולים למצוא את עצמם בתחתית תוצאות החיפוש.
אתגר שלישי: גישה מהירה לביקורות
גולשים שתרים אחר עורך דין מומלץ, קוראים לא פעם את חוות הדעת שפורסמו בלשנית הביקורות של גוגל. שכן, זו מציגה ביקורות שנכתבו על ידי לקוחות קודמים של עורכי דין מתחומים שונים. מומחים שיודעים דבר או שניים על שיווק לעורכי דין יעידו שגוגל מציגה אתרים שידועים במוניטין טוב ומחזיקים בביקורות מהימנות. מדובר באתגר שעלול לפגוע בעורכי דין שנכתבו עליהם חוות דעת שליליות ברחבי הרשת.
איך מתמודדים עם האתגר? בקלות!
פנייה לחברה שבקיאה בקידום אתרים הינה הדרך הקלה ביותר שתאפשר להתמודד עם האתגרים המורכבים. שכן, זו תבצע עבורכם את ההליכים הדרושים שיאפשרו לעקוף את המתחרים תוך זמן מה. חשוב לציין שעליכם לבחון את קיומם של 2 הקריטריונים הבאים טרם הבחירה בחברה:
קריטריון | תיאור |
ניסיון בקידום אתרים לעורכי דין | מדובר בקריטריון בעל חשיבות גבוהה. שכן, חברה מסוג זה תתגלה כבקיאה בתחום המשפטי, כך שיש לה את היכולת לנסח תכנים איכותיים ולהתמודד עם התחרות |
דיווח שוטף | עליכם לקבל דו"ח מפורט מידי חודש שיציג את ביצועי האתר וההתקדמות |
לסיום
תחרות גדולה, צורך בתוכן עדכני וגישה מהירה לביקורות הם האתגרים שניצבים בפני עורכי דין שרוצים לקדם את העסק שלהם ברשת. כעת אתם מכירים בהם מקרוב ויודעים שתצטרכו להסתייע בחברה מקצועית שתעקוף את הקשיים ותוביל לתוצאה הרצויה.