אם אתם משרד עורכי דין חדש או רוצים לשדרג את המשרד שלכם, סביר להניח שהגדרת המיקום שלכם עם ציוד משרדי ומכונות נפוצות, תהיה אחת המשימות הראשונות עבורכם.
בעוד שמשרדי עורכי דין מסוימים בוחרים לבזבז כסף על פריטים כמו רהיטים כדי ליצור רושם מתמשך על הלקוחות, אחרים בשלבי ההתחלה עשויים לנקוט בגישה של קניית הציוד הכי בר קיימא, הדרוש היום כדי לשרת ביעילות את הלקוחות והצרכים של המשרד שלכם.
ציוד משרדי הכרחי למשרד עורכי דין
ישנו ציוד רב שיכול וצריך לשמש בכל משרד עורכי דין. ציוד הכולל:
לוח שעם
כל משרד ובמיוחד משרדי עורכי דין זקוקים ללוחות שעם, עליהם ניתן לתלות הודעות ופרטי מידע חשובים נוספים.
מרקרים
עורכי דין מדגישים הרבה – גם בבית המשפט וגם מחוצה לו. אז אתם צריכים לוודא שאתם קונים מרקרים באיכות טובה שלא ידהו. למשרד מאורגן יותר, תוכלו גם להקצות מערכת לאילו צבעי הדגשה תרצו להשתמש עבור אילו פריטים.
מחלקי לשוניות
חלק מהותי נוסף של ציוד משרדי עורכי דין הוא השגת חוצצי לשוניות לארגון הקלסרים שלכם. אתם יכולים לרכוש מפריד לשוניות צדדיות עבור תערוכות באולם בית המשפט, או שאתם יכולים לרכוש חבילות של כרטיסיות עם מספרים בודדים, אם אתם צריכים ליצור קלסרים כפולים.
קלסרים ומגני יריעות
בין אם אתם מארגנים את קבצי הלקוח שלכם בתיקיות או קלסרים, עדיין תצטרכו לפחות כמה קלסרים. אתם יכולים להשתמש בהם כדי לנהל מסמכים משפטיים אחרים כמו חוזים, חשבוניות, מסמכי לקוחות, מידע על לקוחות פוטנציאליים והערות שונות.
עבור פריטים כמו פתקים שלקחתם על פנקס רשימות, אתם יכולים לחורר אותם ולהוסיף אותם לקלסר שלכם. אבל עבור דברים כמו מסמכי לקוח ופריטים רופפים, תצטרכו להשתמש במגן גיליון כדי למנוע מהרשומות להיקרע או להינזק.
כלי כתיבה שונים
כל משרד עורכי דין זקוק למגוון רחב של כלי כתיבה, לסיוע העבודה השוטפת במשרד ומחוץ לו. כלי כתיבה הכוללים, עטים, עפרונות ועוד.
מכונת צילום והדפסה
כל משרד עורכי דין זקוק לגישה נוחה לצילום והדפסה של מסמכים שונים. מצילום חוזים, לעד שכפול מסמכים בשבילכם ובשביל הצוות שלכם לפני דיונים. כיום מכונות אלו מגיעות עם מערכת המתחברת ישירות למערכת הממוחשבת שלכם ומאפשרת לכם צילום ושליחה של מסמכים, באמצעים דיגיטליים.
מחשבי עבודה חזקים
כל משרד עורכי דין זקוק למחשבי עבודה חזקים ואיכותיים. מגובים בתוכנות הגנה מפני פריצות, שעלולות לפגוע במידע רגיש שלכם והלקוחות שלכם. על כן חשוב להשקיע רבות במערכת ממוחשבת מותאמת למשרדי עורכי דין. שתוכל לספק לכם את הנוחות של העידן הנוכחי, לצד ההגנה הדרושה.
לסיכום
תהליך ההצטיידות של משרד עורכי הדין שלכם לא חייבת להיות משימה קשה, ומורכבת לביצוע. אתם תמיד יכולים לפנות לחנות לציוד משרדי, ולצוות שיוכל לכוון אתכם בדרך אל ההצלחה.