האם עורכי דין צריכים להראות נוכחות באינסטגרם

לאחרונה עולה שאלה בקרב עורכי דין מתחומים שונים בנוגע לנוכחות שלהם באינסטגרם. בעקבות חילוקי דעות בנושא, החלטנו לצאת למשרדים ולשמוע מקרוב מה הם חושבים על כך. חזרנו עם כמה תשובות שאתם צריכים לשמוע כדי לקבל תמונה נרחבת בנושא. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע הנחוץ לכם.

 

האנשים שעומדים מאחורי המילים של המדריך

כפי שאתם כבר יודעים, יצאנו לבדוק את התשובה לשאלה המתבקשת באמצעות שיחה עם עורכי דין מתחומים שונים. כדי שתוכלו לדעת מהם התחומים שבהם עוסקים עורכי הדין הללו, ביקשנו מהם לשלוח לנו רשימה מסודרת. הנה התחומים שבהם התמקדנו במדריך הנוכחי:

  • עורכי דין שבקיאים בתחום המשפחה
  • עורכי דין שבקיאים בתחום המקרקעין
  • עורכי דין שבקיאים בתחום רשלנות רפואית ונזיקין ועוד

חשוב לציין שהמסקנות שאליהן הגענו נכונות לעורכי דין מכל התחומים באשר הם.

 

תשובה מספר 1 לשאלה האם עורכי דין צריכים להראות נוכחות באינסטגרם?

עורכי הדין ציינו בפנינו את דעתם בנושא ומצאנו שיש 2 דעות עיקריות אותן בחרנו להציג בפניכם. הדעה  הראשונה היא שכל עורכי הדין בכל התחומים באשר הם צריכים להראות נוכחות באינסטגרם בגלל ששם כולם נמצאים. לדבריהם, הם בחרו להיכנס אל האתר GooLike כבר לפני כמה שנים כדי לרכוש לייקים שיאפשרו להם לקדם את העמוד שלהם. מדובר בעורכי דין שיש להם ידע בסיסי ברשתות החברתיות. לדבריהם, instagram היא קלה לפעול וכל אחד יכול להעלות פוסטים, לייב, סטורי ורילס שיקדמו את העסק ויביאו לקוחות חדשים.

 

תשובה מספר 2 לשאלה האם עורכי דין צריכים להראות נוכחות באינסטגרם?

התשובה השנייה הייתה כמעט זהה לקודמתה. רק שכאן, כמה מעורכי הדין ציינו בפנינו שיש קושי ביישום של הנוכחות הזו. כלומר, עורכי הדין ציינו כי אין ספק על כך שיש צורך להראות נוכחות באינסטגרם, אבל יש קושי בקידום של נוכחות זו. הם אמרו שאין להם ידע בסיסי בכל הנוגע לרשתות החברתיות ולאינסטגרם בכלל. הם לא יודעים מה זה סטורי, רילס או כל מושג אחר. כך שלטענתם, חשוב להציג נוכחות כי זו פלטפורמה שיכולה להביא לקוחות רבים, אך צריך להיעזר בגורם מקצועי כדי לעשות זאת באופן הטוב ביותר.

 

מסקנה

אנחנו יצאנו מהמדריך הנוכחי עם מסקנה שעורכי דין צריכים להראות נוכחות באינסטגרם. אלו שמכירים את הפלטפורמה באופן מעמיק יכולים לעשות זאת באופן עצמאי. לעומת זאת, אלו שלא בקיאים בה, יכולים להסתייע באנשי מקצוע שמכירים את התחום. בכל אופן, כולם צריכים לרכוש לייקים כדי שיוכלו להתחיל את הליך הנוכחות באינסטגרם באופן הטוב ביותר.

 

לסיום

כל עורך דין מכל תחום שהוא צריך לאסוף לייקים ועוקבים כדי שיוכל להתחיל לקדם את עצמו באינסטגרם ולהראות נוכחות. התמדה בכל הנוגע לנושא זה צפויה להוביל להגעה על קהל היעד המבוקש והיכרות עם לקוחות פוטנציאליים.

אפליקציה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף