עורך דין תביעות ביטוח אופנוע

נסיעה על אופנוע עבור אנשים מסוימים מרגישה כמו חוויה שאין כמוה, עבור אנשים אחרים זו היא דווקא חוויה מאוד מפחידה ויש גם את אלו שעבורם זאת פעילות שגרתית שהם מבצעים כמה פעמים ביום. רוכבי אופנוע נחשבים בסיכון יותר גבוה להיפגע כתוצאה מתאונת דרכים בשל היות כלי רכב זה יחסית לאחרים קל, עף ומחליק בקלות. לאור כל אלו, ובמקביל לסיכון שיש גם כשנוהגים ברכב, מדינת ישראל מחייבת רוכבי אופנוע לבטח את האופנוע שלהם בביטוח חובה.

ביטוח אופנוע, ביטוח חובה, עתיד לכסות עלויות ולפצות את המבוטח במקרה שהוא או הולך רגל בדרכים, יפגע בעת שהוא רוכב על האופנוע. הפיצוי יכול להיות כיסוי עלויות חלקי או מלא, ובהתאם לגובה ההשתתפות של חברת הביטוח וכמובן שגם לחומרת הנזק, יקבע סכומו. בגלל שניתן לחוות נזקים מאוד חמורים כתוצאה מפגיעת אופנוע, בהחלט יכול להיות שגובה הפיצוי שיקבל המבוטח יגיע גם לכמה עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים.

נפצעתם במהלך רכיבה על אופנוע ונותרם עם נזק גופני? מגיעה לכם השתתפות מחברת הביטוח שלכם בכיסוי העלויות כתוצאה מהנזק! אצנו תמצאו עורכי דין המתעסקים זמן רב בתביעות ביטוח אופנוע וכל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר כבר עכשיו.

ביטוח אופנוע

רכיבה על אופנוע מחייבת את הרוכב באחזקת ביטוח אופנוע מתאים על פי חוק ביטוח כלי רכב ממונע שנחקק בשנת 1970. במקביל לביטוח החובה אשר המדינה מחייבת אופנועים להיות מבוטחים בו, רוכבי אופנוע יכולים להגדיל ולהוסיף כיסויים נוספים לפי רצונם בהתאם להיצע של חברות הביטוח בשוק.

 

עורך דין תביעות ביטוח אופנוע

בעוד ישנם כמה סוגים של ביטוח אופנוע, עורך דין תביעות ביטוח אופנוע מבין ומכיר את כולם והתפקיד שלו לסייע בכל תביעה אשר מתקשרת לביטוח אופנוע, מבלי תלות באיזה ביטוח יש "להפעיל" כאשר תובעים את חברת הביטוח. בתור נקודת הנחה כל הרוכבים מבוטחים באיזה שהוא ביטוח אופנוע אשר עונה על דרישות החוק, אך לעיתים ניתן לקבל פיצוי גבוה אם ישנן פוליסות נוספות הרלוונטיות למקרה שקרה.

עורך דין תביעות ביטוח אופנוע
עורך דין תביעות ביטוח אופנוע

דוגמאות לפוליסות ביטוח לאופנוע

  1. ביטוח חובה – כאמור, המדינה מחייבת אופנועים להיות מבוטחים ומכאן שם הביטוח – ביטוח חובה. הכיסוי בפוליסה זאת ניתן עבור נזקים שנגרמו לרוכב האופנוע או להולך רגל שנפגע ממנו.
  2. ביטוח מקיף – מגוון הכיסויים בפוליסת ביטוח מקיף משתנה בין חברה לחברה, אך בגדול תוכלו לבחור להרחיב את החובה גם עבור נזקי רכוש, שירותי גרירה ועוד.
  3. ביטוח צד ג' – בדומה לביטוח רכב, גם עבור אופנוע ניתן להרחיב את הביטוח שיכסה גם נזקים שנרגמו לרכוש של אדם אחר (צד א' וב' הם חברת הביטוח והמבוטח בה). חברת הביטוח תסייע לכם לפצות את האדם אשר הרכוש שייך לו.

 

עורך דין תביעות ביטוח אופנוע – ביטוח מקיף

החלטתם להרחיב את ביטוח החובה של האופנוע שלכם לביטוח מקיף. רבים יתמכו בהחלטה זאת בגלל התדירות הגבוהה יחסית שבה רוכבי אופנוע נפצעים או אופנועים ניזוקים. בחברות ביטוח רבות תוכלו להרכיב פוליסה המותאמת לכם עם כל הכיסויים שנראים לך רלוונטיים וללא אלו שלא. כך, במידה ואכן יגרם נזק, אפילו קל, בסבירות גבוהה יותר שתוכלו לתבוע את חברת הביטוח ולקבל כסף בעזרת שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח אופנוע יהיו נדרשים.

 

ביטוח לפגיעה ברכוש

כחלק מביטוח חובה אתם בעצם מכסים רק נזקים שיגרמו לבני אדם – לכם או למישהו אחר שנפגע מהאופנוע שלכם. ביטוח מקיף מציע לכם לבטח גם נזקים שנגרמים לרכוש – לאופנוע שלכם או לכל רכוש אחר אשר יפגע כתוצאה מפגיעת האופנוע שלכם. כאשר תיגשו לתביעה בסיוע עורך דין תביעות ביטוח אופנוע, המטרה שלכם בעצם תהיה לקבל פיצוי על מנת שתוכלו לתקן את האופנוע שלכם אם הוא ניזוק, או לשלם לאנשים אחרים שהם בעלי הרכוש שנפגע כך שהם יוכלו לתקן את הנזק שגרמתם.

 

שירותי דרך

חוץ מכיסויים והבטחה לסייע בעלויות של נזקים שיגרמו מהאופנוע שלכם, חברות הביטוח מציעות גם לתת לכם שירותי דרך במידה ותזדקקו לכך, בתנאי שאתם משלמים עבור זאת באופן חודשי או שנתי כחלק מהפוליסה שלכם. לדוגמא, באם תתקעו עם האופנוע בצד הדרך בגלל תקלה טכנית, תוכלו להפעיל את חברת הביטוח שתשלח גרר או עזרה טכנית ללא תשלום מלא מצדכם.

 

מוסכי הסדר

באם האופנוע שלכם אכן ניזוק, מעבר לכך שתוכלו לקבל סיוע בכיסוי עלויות התיקון, תוכלו לבצע זאת במוסכים אשר יש להם הסדר עם חברת הביטוח שלכם כך שבהתאם תקבלו טיפול על ידי מוסך מוכר שנבדק ואושר. חברת הביטוח מציעה לכם לטפל באופנוע שלכם דווקא במוסכים אלה ובהתאם, כאשר תתבעו את חברת הביטוח עם עורך דין תביעות ביטוח אופנוע, תצאו מהתביעה עם צורך לשלם פחות, כלומר השתתפות עצמית נמוכה יותר בתשלום על התיקונים במוסך.

על מנת לרכוב על אופנוע בצורה חוקית עליכם לבטח אותו בביטוח חובה ואם תרצו, גם להרחיב את הביטוח למקיף יותר כך שמכסה יותר סיכונים ומקרים. בהמשך, במידה ותהיו מעורבים בתאונה אשר כתוצאה ממנה חוויתם נזקי גוף, או שהולך רגל חווה מהאופנוע שלכם נזקי גוף, תוכלו לתבוע את חברת הביטוח שלכם כך "שזכייה" בתביעה תהיה שהחברה תפצה אתכם בסכום כספי בהתאם להוצאות על טיפול בנזקים. את התביעה מומלץ לבצע בסיוע של עורך דין תביעות ביטוח אופנוע – מנוסה ומקצועי.

מחפשים עורך דין תביעות ביטוח אופנוע מנוסה ומקצועי? הגעתם למקום הנכון. הגשת תביעה, ניהול מסמכים וטיפול בתביעה אל מול חברת הביטוח הן המשימות שלנו! פנו אלינו עוד היום ונתחיל ביחד תהליך שבסופו תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?