רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות

ניתוח להשתלת ריאות הוא הליך ניתוחי מורכב שבמסגרתו מושתלות בגוף החולה ריאה אחת או יותר. הריאות המושתלות הן ריאות שנתרמו על ידי אדם אחר, בין אם הוא נמצא עדיין בין החיים ובין אם כבר לא, והן יכולות להציל את האדם המושתל ממוות ולרפא מחלות קשות.

לצערנו, קיימים לא מעט מקרים של רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות, ואם חס וחלילה אתם או מי מהאנשים הקרובים לכם עומדים בפני מצב כזה – כדאי שתדעו מה האפשרויות העומדות בפניכם בסיטואציה הלא פשוטה הזו.

יש דברים הקשורים בניתוח להשתלת ריאות שפשוט צריך לדעת מראש

היות ומדובר כאן בניתוח לא פשוט, הוא עלול להביא איתו מגוון סיבוכים והתפתחויות לא ממש נעימות. במקרים מסוימים יהיה צורך אפילו בהמשך התהליך, שיתבצע אחרי סיום הניתוח.
מצבים כמו גוף שדוחה את השתל, זיהומים שונים ועוד, הם לצערנו, מצבים לא נדירים כלל.

היות והמטופל ממשיך לקבל טיפול תרופתי גם עם סיום הניתוח, המערכת החיסונית שלו נחלשת, מה שעלול לגרום להתפתחות של פטריות או זיהומים, וכן גדל הסיכוי להידבקות במחלות, וירוסים וחיידקים שונים.

רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות – איך היא באה לידי ביטוי?

רשלנות רפואית, לצערנו, היא עניין שעלול לגרום למגוון סיבוכים בהמשך. רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות יכולה להתבטא בשלב ההסברים – מתן הסברים לקויים למטופל בכל הנוגע לסיבוכים, הסיכונים והניתוח עצמו, מחסור בהסברים על הדרכים החלופיות הקיימות על מנת להתמודד עם המחלה ועוד.

כמו כן, רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות יכולה להתבטא גם בשלב ביצוע הניתוח בפועל: ביצוע ההרדמה שלא כהלכה, ביצוע הניתוח בצורה לא מקצועית שחורגת מן השלבים התקינים וההתנהלות התקינה בניתוחים מסוג זה, אי ביצוע מעקב תקין עם תום הניתוח וכן הלאה.

רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות
רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות

רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות – למה עוד היא יכולה להוביל?

רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות עלולה לבוא לידי ביטוי לא רק בשלבים שציינו קודם לכן: שלבי ההסברים ושלבי ביצוע הניתוח בפועל, אלא עוד בשלבים הרבה יותר מוקדמים מכך. במקרים מסוימים, הרופאים מאבחנים את החולה בתור חולה ריאות, וקובעים כי הוא זקוק להשתלת ריאה או ריאות.

לפעמים עצם האבחנה עצמה עומדת בתור רשלנות רפואית, היות ובבדיקות של חוות דעת שניה או שלישית מתברר כי אין מדובר על מחלת ריאות כלל, ובוודאי לא על אחת כזו המצדיקה ניתוח השתלת ריאה. גם מצב כזה נחשב בתור רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות, על אחת כמה וכמה אם וכאשר לא בוצעו בדיקות נוספות – והמטופל ניגש לביצוע ניתוח להשתלת ריאות ללא כל צורך.

רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות – לא כל ניתוח מסתיים בטוב

כאשר המטופל לא מצליח לשוב לאיתנו לאחר ניתוח השתלת ריאות, כאשר הוא לא מתאושש מן הניתוח כהלכה או שגופו דוחה שוב ושוב את השתל. בשלב הזה, מתחילות לצוץ שאלות כמו "למה?" או "כיצד זה יתכן?", ומן הראוי להתחיל לבדוק האם מדובר היה כאן על מצב של רשלנות רפואית.

איך מתמודדים עם רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות?

אם אתם מתמודדים עם רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות, כדאי להבין לקראת מה אתם הולכים. מצב של רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות, בכל אחד ואחד מהשלבים שציינו קודם לכן, יכול לגרור בעקבותיו פנייה לבית המשפט בבקשה לתביעה. יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור בהקשר זה על מנת להגיע תביעה, אז בואו נכיר אותם.

השלבים להגשת תביעה בנושא רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות

השלב הראשון בדרך לתביעה בנושא רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות הוא פגישה עם מומחה רפואי מהתחום של השתלת ריאות. בפגישת הייעוץ מול המומחה תוכלו לקבל את חוות דעתו על ניתוח ההשתלה שבוצע במטופל, וכן לבצע הערכה לגבי המצב שלכם או של המטופל במידה ומדובר באדם אחר שלמענו אתם בודקים את העניין.

היות ולפעמים לא קיים קשר בין רשלנות רפואית לבין הסיבוכים שהופיעו לאחר הניתוח – המומחה יוכל לאשש או לפסול את קיומו של בסיס להגשת תביעת רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאה.

השלב השני – פנייה אל עורך דין רשלנות רפואית

אחרי שקיבלתם את חוות הדעת של המומחה הרפואי, תוכלו לפנות אל השלב השני בתהליך – חיפוש עורך דין רשלנות רפואית שיוכל לעמוד לצידכם לאורך התהליך. לקראת הגשת התביעה תבנו אותה ביחד עם עורך הדין על ידי איסוף של המסמכים הרפואיים הרלוונטים, איסוף ראיות תומכות וכל עדות שעשויה להיות רלוונטית ומבססת עבור התיק ועוד.

בחירת עורך דין רשלנות רפואית – החלק הקריטי ביותר

על מנת להבטיח שאתם ניגשים לתהליך תביעה שיניב תוצאות לטובתכם ויוכל להביא אתכם לשקט נפשי, רצוי לבחור בעורך דין רשלנות רפואית שמביא איתו מקצועיות, מומחיות, יחס אישי וכמובן – ניסיון רב. ככל שתבחרו בעורך דין מיומן יותר, כך תוכלו להבטיח שברגע האמת יעמוד לצידכם מישהו שישתמש בכל הכלים הדרושים על מנת לקדם את התביעה שלכם בצורה טובה ויעילה.

תמחור של עורך דין רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות

בכל הנוגע למחיר של עורך דין רשלנות רפואית, התעריף נקבע בצורה קצת שונה מאשר תיקים בנושאים אחרים. מדובר כאן על תשלום של בין 20% ל – 30% מסך הפיצויים שתקבלו בסוף התביעה, כאשר האחוז הספציפי נקבע על פי ניסיונו של עורך הדין ומקצועיותו. בכל מקרה, מדובר כאן על עניין שעובד על פי עקרון פשוט של עלות אל מול תועלת. ומה זה בעצם אומר?

תביעת רשלנות רפואית בניתוח להשתלת ריאות היא לא המקום להתפשר בו על עורך דין בינוני

גם אם עורך דין מסוים מציע לכם תעריף נוח יותר, זו עדיין לא סיבה מספיק טובה לקפוץ על המציאה. כדי לבחור עורך דין טוב לרשלנות רפואית תצטרכו לבדוק שיש עליו מספיק המלצות, להיפגש איתו כדי לבדוק שיש ביניכם כימיה טובה, ולהבין באופן מובהק שמדובר כאן על לא פחות ממקצוען בתחומו. מאחלים לכם בהצלחה והכי חשוב – בריאות איתנה!

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ריאות

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של