הטיפול בקנאביס רפואי נחשב לטיפול פורץ דרך אשר מאפשר להקל ולתת מזור לכאבים של נכים, גם כאשר מדובר בנכי צה"ל. כיצד אם כן ניתן לקבל טיפול .באמצעות קנאביס רפואי? להלן כל הפרטים.

 

קנאביס – פרצת דרך רפואית

קנאביס מהווה את אחד האתגרים הגדולים ביותר של עולם הרפואה המודרני, וזאת לאור העובדה כי ככל שנעשים יותר מחקרים מסתבר כי מדובר בצמח אשר יכול להקל ואף לרפא חולים רבים, כמו גם נכים אשר סובלים מכאבים עזים.

למעשה, מדובר כיום באחד הטיפולים המתקדמים ביותר בעולם, והוא מהווה אלטרנטיבה של ממש בעבור נכי צה"ל, כאשר ע"פ ההערכות ככל שהמחקר בנושא קנאביס יימשך, כך עתיד הצמח להקל ואף להעלים מחלות ומכאובים. יחד עם זאת, ההליך לקבלת קנאביס רפואי הוא הליך סבוך מאוד אשר מצריך התקשרות עם עורך דין, וכעת נסביר בדיוק מדוע.

 

מדוע יש לקבל ייצוג משפטי לצורך קבלת קנאביס רפואי?

במדינת ישראל חיים נכון להיות עשרות אלפי נכי צה"ל, בדרגות חומרה שונה. למעשה, אם עד עתה טופלו נכי צה"ל אשר סובלים מכאבים באמצעות תרופות גנריות, כיום הרפואה המודרנית מתקדמת בהענקת טיפול ממוקד באמצעות קנאביס רפואי, אשר ניתן לחולים באמצעות הפרח עצמו, זיקוק שלו לשמן או עישון.

יחד עם זאת, הקנאביס עדיין נחשב לסם מסוכן ומשום כך ההליך של קבלתו בעבור נכי צה"ל הוא הליך סבוך ביותר אשר מצריך ייצוג משפטי הולם, וזאת על מנת שתוכלו לקצר את התהליך במידת האפשר. למעשה, כפי שמסביר עו"ד גיא בית און אשר מתמחה בהגשת תביעות כנגד משרד הביטחון, מדי שנה מוגשים אלפי בקשות של נכי צה"ל לקבלת קנאביס רפואי, כאשר בשנים האחרונות חל זינוק משמעותי בביקוש אשר הוביל לעומס משמעותי על משרד הביטחון, ועל כן קבלת ייצוג משפטי הוא הכרחי בעבור אישור קנאביס לנכה צה"ל.

קאנביס רפואי לנכי צהל

קבלת קנאביס רפואי בעבור נכי צה"ל – באמצעות משרד בית און

משרד עורכי הדין גיא בית און מתמחה בהגשת תביעות משרד הביטחון בשלל נושאים, כאשר בשנים האחרונות התמחה המשרד בהענקת ייצוג משפטי הולם בעבור נכי צה"ל אשר זקוקים לקנאביס רפואי. משרדו של עו"ד גיא בית און ילווה אתכם בכל ההליך אשר כולל בין היתר גביית תצהיר, קבלת חוות דעת רפואי, ערער על אחוזי נכות במידת הצורך וכל זאת על מנת שנכה צה"ל יוכל להיות מטופל ע"י קנאביס רפואי, אשר נחשב כאמור לאחד הטיפולים המתקדמים ביותר בעולם. לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית בנוגע לקבלת קנאביס רפואי, הנכם מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי של המשרד בכתובת https://beiton-law.co.il להשאיר פרטים מלאים וערך דין מטעם המשרד ישוב אליכם בהקדם, כך שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר בהליך של קבלת קנאביס רפואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *