חיפוש
חיפוש

עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר ביצוע רכישה – מחירון מלא

רבים רוכשים דירות יד שנייה לשם השקעה או לשם מגורים וההחלטה היא אכן טובה וראויה. רכישת דירה יכולה להניב רווחים יפים וגם לתת לכם שקט מתשלומים לבעל דירה אחר, אז קודם כל ברכות על ההחלטה וכמובן גם על קבלת הדירה! מצד שני כדאי לקחת בחשבון שהדירה לא בהכרח מגיעה בתנאים שהייתם רוצים אותה, ולכן יש לקחת בחשבון גם שיפוץ. אז לקראת העתיד הקרוב הכנו בשבילכם מאמר על עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר ביצוע רכישה – מחירון מלא.

 

מה משפצים כשעושים שיפוץ דירה?

אז לפני שנגיע לנושא עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר ביצוע רכישה – מחירון מלא, כדאי לדעת קודם כל מה משפצים. אז רבים בוחרים להשאיר חלק מהדירה במצבה הנוכחי, במידה והוא טוב מספיק וראוי למחייה, וחלק בוחרים לעשות את השיפוץ נרחב ולבצע אותו על פני כל שטח הדירה.

בשיפוץ אפשר להחליף את אריחי הרצפה ולרצף מחדש, להחליף דלתות פנים וחוץ, צביעה וסיוד מחודש של קירות הבית, עושים עבודות אינסטלציה כדי לחדש את המערכת ועוד. כל אחד ומה שהוא מחליט לגבי הדירה שהוא רכש, וכמובן גם בהתאם לשיקולי תקציב.

 

דלת פנים

 

עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר ביצוע רכישה – מחירון מלא

כשמסתכלים על עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר ביצוע רכישה – מחירון מלא, מסתכלים על מחירים של כמה דברים. רצוי כמובן לבצע השוואה בין חברות המציעות שירותי שיפוץ, וכמובן גם השוואה בין חברות דלתות וחברות ריהוט. ההשוואות האלו יכולות להביא לחסכון של אלפי שקלים, ואם בכל מקרה תהיו מרוצים מהתוצאה – אז למה לא לנסות ולבדוק?

אז בואו ונתחיל להבין סדרי גודל של מחירים. בכל מה שקשור בדלתות פנים קיים טווח מאוד רחב של מחירים, הכל תלוי כמובן בסוג הדלת שתבחרו, צבע הדלת, החומר ממנו עשויה הדלת, עיצוב אישי ועוד. בגדול מדובר על טווח של בין 200-300 ש"ח עבור דלת עץ פשוטה ביותר, והמחירים גם יכולים לטפס ולהגיע עד איזור ה-1000 ש"ח לדלת מעוצבת מחומרים איכותיים. טווח של 1500 ש"ח ומעלה כבר ידבר על דלתות בעיצוב אישי.

 

דלתות חוץ

דלתות חוץ, הלא הן דלתות הכניסה לבית, הן סיפור קצת יותר יקר. הדלתות הפשוטות והסטנדרטיות יותר יעלו מחיר של בערך 2000 ש"ח לדלת, בעוד דלתות מעוצבות יותר ועם טכניקות נעילה משוכללות יותר יכולות להגיע גם למחירים של 6,000 ש"ח ומעלה.

 

ריצוף חדש

ריצוף חדש גם הוא חלק בלתי נפרד משיפוץ דירה בדרך כלל. כשמדברים על ריצוף מדובר על מחירים של כ-120 ש"ח למטר עבור אריחים פשוטים יחסים כמו אריחי גרניט פורצלן, ואילו עבור אריחים בעיצוב אישי לדוגמה המחיר יכול להגיע גם ל-500 ש"ח למטר.

מאחלים לכם הנאה מרובה משיפוץ הדירה ובהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

פולוסה