עורכי דין פליליים מובילים

עורכי דין פליליים הם עורכי דין המתמחים בתחום המשפט הפלילי בישראל, ומספקים שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג של חשודים ונאשמים בהליכים הפליליים בהם הם מעורבים. בהתאם לזאת, ההשפעה של עורכי דין פליליים על חיי לקוחותיהם היא מרחיקת לכת.

למיומנות, הניסיון ושיקול הדעת המקצועי של עורכי דין פליליים יכולים לשנות מקצה לקצה את אופן ההתנהלות של ההליך הפלילי וכמובן, גם את האופן בו הוא מסתיים. אי לכך, אם הסתבכתם בפלילים, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי להיחלץ ממצב הביש אליו נקלעתם, הוא לפנות להתייעצות מול עורכי דין פליליים מובילים בתחומם.

עורכי דין פליליים מובילים בתחומם – מה מאפיין אותם?

הדעות חלוקות באשר למאפיינים המגדירים עורך דין פלילי מוביל. אולם ככלל, ישנם מספר קריטריונים בולטים אשר לפיהם ניתן להעריך את יכולתם המקצועית של עורכי דין פליליים, כפי שנסביר בפרוטרוט בהמשך המאמר.

 

האם עורכי דין פליליים בעלי שם הם בהכרח עורכי דין פליליים מובילים?

עבור רבים, המוניטין שיצא לעורך דין פלילי מהווה אומדן ברור לרמת ההצלחה שלו וליכולת שלו לספק תוצאות משביעות רצון עבור לקוחותיו. עם זאת, חשוב לזכור שבמקרים רבים, כאשר שמו של עורך דין פלילי "הולך לפניו" – הדבר אינו בהכרח מעיד על כמות הנצחונות שאותו עורך דין צבר בייצוג לקוחות בהליכים פליליים.

לעתים מוניטין של עורכי דין פליליים, עשוי להיות תוצר של השקעת סכומי כסף נכבדים בפעולות מיתוג, שיווק ויחסי ציבור של משרדי עורכי דין שמעוניינים למצב את עצמם בתור כאלו שמעסיקים עורכי דין מובילים. אין פירוש הדבר שבהכרח מדובר על עורכי דין שיש להם ניסיון עשיר בכל סוגי התיקים הפליליים.

יתרה מכך – במקרים רבים מדובר על עורכי דין שאינם מתמחים בתחום הפלילי בכלל. בסיכומו של דבר, חשוב לזכור שאנו חיים בעידן שבו פעמים רבות שם טוב נקנה בכסף, מה שמאפשר לעורכי דין שכלל לא מתמחים בפלילים למתג את עצמם בתור עורכי דין פליליים מובילים. זאת באמצעות שירותיהן הטובים של משרדי פרסום, חברות יח"צ ואמצעי התקשורת.

עורכי דין פליליים מובילים
עורכי דין פליליים מובילים

עורכי דין פליליים מובילים – קווים לדמותם

בהמשך לאמור לעיל, אם ברצונכם לזהות מה מבדיל בין עורכי דין פליליים מובילים לכל היתר, חשוב לשים לב לקריטריונים שלהלן:

השכלתו של עורך הדין הפלילי

באיזה מוסד עורך הדין הפלילי למד?הדבר הראשון שמעיד על רמתו של עורך דין פלילי בישראל, הוא המקום בו עורך הדין הפלילי למד את המקצוע. למרבה הצער, בשנים האחרונות חלה מעין "אינפלציה" בתחום המשפטים, לאור העובדה שסטודנטים רבים מוסמכים כעורכי דין מדי שנה בשנה.

רבים תולים את האשמה במכללות המציעות מסלולי הכשרה בתחום המשפטי מבלי להציב רף כניסה גבוה מספיק. אולם עורך דין שלמד באחת האוניברסיטאות המובילות בישראל, הוא כזה שמלכתחילה נדרש להציג ציוני בגרות ופסיכומטרי גבוהים מאוד, ויש הטוענים כי ניתן בהחלט להסיק מכך דבר או שניים על הרמה האישית של איש המקצוע.

יתרה מכך, גם מסלולי הלימוד במסלולי עריכת הדין באוניברסיטאות המובילות, הם לרוב מסלולים ותיקים יותר מאלו הקיימים במכללות הצעירות יותר, ולכן ישנו סטנדרט אקדמי מסוים שהם נדרשים לשמר.

 

התמחותו של עורך הדין הפלילי

באיזה משרד עורכי דין או מסגרת משפטית עורך הדין הפלילי התמחה? כאשר מחפשים עורכי דין פליליים מובילים, האומדן השני לרמתו של עורך דין פלילי, תהיה המקום בו עורך הדין עבר את תקופת הסטאז' (ההתמחות המקצועית) שלו. שנת הסטאז' היא התקופה שבה עורך דין פלילי צובר ניסיון מעשי לאחר שהשלים את לימודיו האקדמיים.

בתקופה זו נבנית למעשה התשתית המקצועית שעליה עורך הדין הפלילי יסתמך בהמשך דרכו. בהתאם לזאת, ישנה משמעות לשאלה האם עורך הדין שלפניכם בכלל התמחה בתחום המשפט הפלילי, או שמא הוא מגיע מרקע אזרחי שהוא פחות רלוונטי כנראה בהקשרכם.

יתר על כן, עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ, הם פעמים רבות כאלו שעשו את שנת התמחותם במסגרות מכובדות ויוקרתיות כגון פרקליטות המדינה, פרקליטות המחוז באזורים שונים בארץ, בסנגוריה הציבורית, או במסגרת התביעה המשטרתית. בדרך כלל עורכי דין מובילים לא יהססו להציג את המידע הנוגע לתקופת התמחותם באתר האינטרנט שלהם.

 

הוותק של עורך הדין הפלילי: כמה ניסיון יש לעורך הדין שלפניכם בענף המשפט הפלילי?

הסוגיה כמה ניסיון וותק יש לעורך הדין הפלילי שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור, היא שאלה חשובה אם אתם מחפשים עורכי דין פליליים מובילים, ובכלל. כדי לענות עליה חשוב לברר כמה זמן עורך הדין הפלילי שמולכם עוסק בתחום המשפט בכלל וכמה שנות ותק יש לו בתחום הפלילים באופן ספציפי.

בנוסף, חשוב לבדוק אם עסקינן בעורך דין פלילי שמתמחה בדין הפלילי בלבד, או שמא מדובר על עורך דין פלילי כולבויניק העוסק במגוון תחומים ללא התמקצעות בתחום אחד ספציפי? בהקשר זה חשוב ביותר לסייג ולומר כי הגיל הביולוגי של עורך הדין הפלילי אינו בהכרח מהווה אומדן לכמות הניסיון המעשי שלו.

בתחום המשפט ניתן למצוא גם עורכי דין מבוגרים עם ניסיון מועט מאוד. זאת לאור העובדה שאנשים רבים בישראל בוחרים בעריכת דין במסגרת הסבה מקצועית בגיל מאוחר יחסית. בנוסף, לא ניתן לשלול תרחיש שבו עורך הדין שבו נועצתם מתגלה כמי שפועל בתחום שנים ארוכות אולם לאורך מרבית שנותיו כעורך דין עסק בכלל בתחום משפטי שאינו תחום הפלילי.

 

רקורד מקצועי: כמה הצלחות נזקפו לזכותו של עורך הדין הפלילי בתחומו?

הקריטריון האחרון שחשוב לבחון במסגרת החיפוש אחר עורכי דין פליליים מובילים, הוא כמות ההצלחות שעורך הדין הפלילי שמולכם יכול להתהדר בהן. לטובת העניין, אל תהססו לבקש מעורך הדין לשתף אתכם בהישגים אליהם הגיע במסגרת הטיפול בתיקים דומים לשלכם, וכן לבקש בעדינות שיציג לכם הוכחות להצלחות הללו.

 

אז איפה מוצאים עורכי דין פליליים מובילים?

במסגרת מדריך זה דנו בסוגיה: מה מאפיין עורכי דין פליליים מובילים. כעת הגיע הזמן לענות על השאלה העיקרית שוודאי מעסיקה אתכם אם הגעתם עד כה: היכן בעצם מוצאים אותם? התשובה לשאלה זו, מתחילה בביצוע תחקיר קצר מצידכם ברשת האינטרנט, בחיפוש אחר חוות דעת על עורכי דין פליליים שונים.

עורכי דין פליליים מובילים הם אלו שבשמותיהם ודאי תיתקלו יותר מפעם אחת במהלך התחקיר שלכם ובאתרי האינטרנט ועמודי הפייסבוק שלהם, תוכלו להתרשם ממגוון חוות דעת והמלצות מלקוחות מרוצים.

 

התוכן המוצג במאמר שלהלן מובא לידע כללי בלבד, אינו בגדר מידע משפטי מחייב, ואין לפעול על פיו או להסתמך עליו בשום צורה שהיא. במידה ועולה הצורך בהכוונה משפטית, ליווי משפטי או ייצוג משפטי הנועד לסייע במקרה ספציפי, יש לפנות ישירות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מול עורך דין פלילי בעל רישיון.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים