עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי

לכל אדם בישראל מוצע מגוון רחב של ביטוחים אשר מטרתם לסייע לו במצב עתידי בו בריאותו תפגע והוא יצטרך סיוע כלכלי על מנת לממן את הטיפול. כמובן שישנו הביטוח הממלכתי – ביטוח לאומי, אך אנשים רבים בוחרים להוסיף עליו, דרך חברות ביטוח פרטיות, כיסויים נוספים בסיוע של סוכני ביטוח ועורכי דין.

בתוך כל אלו ישנה האפשרות להצטרף לביטוח קולקטיבי, וגם עבור סוג ביטוח זה ישנו עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי אשר יעזור לכם.

ביטוח בריאות קולקטיבי, בדומה לכל ביטוח, מאפשר לקהל לקוחותיו לקבל פיצוי בעבור הוצאה רפואית שנדרשו אליה לאור מחלה, תאונה או כל אירוע רפואי ובריאותי אחר.

מכיוון שמדובר בספקטרום רחב של אירועים וטיפולים אפשריים, גם הפיצוי משתנה מאוד בין תביעה אחת לאחרת אך כאשר נעזרים בשירותיו של עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי תהיו בטוחים כי תקבלו פיצוי גבוה אשר יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים באם ההוצאה או המקרה היה חמור.

ביטוח בריאות קולקטיבי אמנם מקל על הפרט בכל ההליכים בשל היותו חלק מקבוצה, אך אין זה גורף גם להליכי תביעה או לפעולות שרוצים לבצע. לצורך כך אנחנו לרשותכם ונתאים לכם עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי אשר ינחה אתכם מה נכון לעשות ומה כדאי להימנע ממנו כדאי להרוויח כמה שיותר.

עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי

גם בתחום הביטוח ישנם אנשי מקצוע אשר מתמחים בכל ההליכים והמידע שרוב הלקוחות של חברות הביטוח לא יודעים או לא מבינים מספיק בתחום.

עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי מתמחה בתביעות של חברות ביטוח במסגרת היות התובע מבוטח בביטוח קולקטיבי. על מנת להבין איך הוא יכול לסייע לכם יותר לעומק, נציג בקצרה מי הוא עורך דין תביעת ביטוח ומה הוא ביטוח קולקטיבי.

 

עורך דין תביעת ביטוח

כל עורך דין אשר מסיים את לימודיו ומקבל תעודת הסמכה מתמחה ומורשה לעסוק בתחום מסוים, אחד מהתחומים הללו הוא תביעות ביטוח.

שכירת שירותיו של עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי אינה בהכרח תהיה בשביל שייצג אתכם בבית משפט כמו שאתם מכירים עורכי דין מהסרטים, אלא ילווה אתכם במהלך הגשת התביעה והתכוננות לתהליך אשר אפילו יכולה להתנהל רק באינטרנט.

עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי
עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי

ביטוח קולקטיבי

ביטוח בריאות פרטי במדינת ישראל הוא רשות ומאפשר לאנשים להרחיב את הכיסויים שלהם למקרים רפואיים ובריאותיים שעשויים לקרות להם.

ניתן לרכוש את ביטוח הבריאות באופן פרטי ואישי, אך חברות הביטוח מציעות גם רכישה קולקטיבית, קבוצתית, עבור כמה אנשים ביחד מה שלרוב עשוי להוזיל את המחיר (בגלל הרכישה המרובה), להציע אפשרויות שלא קיימות בביטוח אישי ואפילו להתאים בצורה טובה יותר לפרטים בקבוצה.

 

תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי

באם אתם לקוחות של ביטוח בריאות קולקטיבי יכול מאוד להיות שלא תדרשו להגיש תביעה במשך כל החברות שלכם בביטוח הזה ולכן ישנם לקוחות רבים שכאשר כן נדרשים לכך, לא יודעים מה לעשות ומפספסים נקודות חשובות שיכלו לסייע להם מאוד. הגשת תביעה נדרשת כאשר לקוח בביטוח הקולקטיבי נתון במצב רפואי אשר מכוסה על ידי הביטוח שהוא חבר בו.

 

כיסויים לדוגמא

כל חברה או עסק אשר בוחרים לבטח את עובדיהם, מציעים להם פוליסה רחבה אשר כוללת הרבה כיסויים לפי בחירתה. לרוב, יהיה גם שינוי בין גילאי המבוטחים, לדוגמא במקרה שבו עובד בחברה מבוטח וכתוצאה מכך גם הילדים שלו. באופן כללי מדובר באותם כיסויים אשר מוצעים באופן אישי.

  1. הרחבת סל התרופות מעבר לסל בביטוח הלאומי הממלכתי
  2. כיסוי או החזר בעבור ניתוחים פרטיים בישראל ובחו"ל
  3. כיסוי או החזר בעבור התמודדות עם מחלת הסרטן, בארץ ובחו"ל
  4. ביטוח שיניים, טיפולים מיוחדים
  5. שירותי ייעוץ וחוות דעת מרופאים

 

הגשת תביעה

לאחר שחוויתם בעיה בריאותית או נדרשתם לבצע הליך רפואי ווידאתם כי הוא אכן מכוסה על ידי הביטוח הקולקטיבי שלכם בעזרתו של עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי ששכרתם, הגיע הזמן להגיש את התביעה.

כל חברת ביטוח דורשת הליך שונה אך בגדול מדובר במילוי טופס אינטרנטי על ידי הלקוח התובע, אך גם על ידי רופא מומחה שמכיר את המקרה וייתן את חוות הדעת הרפואית.

במסגרת ביטוח בריאות קולקטיבי, על מנת לקבל ממנו החזר הוצאות או סיוע כספי, תדרשו להגיש תביעה ואותה תוכלו לעשות לבדכם או לחילופין, עם עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי אשר מתמחה בתחום ובעל ניסיון.

תביעת הביטוח יכולה להיות מכל מיני סיבות, בהתאם למצב הרפואי שלכם, אך בכל מקרה מדובר בהגשת תביעה תחילה באינטרנט ומשם התקדמות עם התהליך.

 

קולקטיבי אבל אישי

אמנם ביטוח בריאות קולקטיבי הוא קבוצתי, כלומר ניתן על ידי החברה ולא מצריך מהעובדים הרבה, אך כאשר מדובר בתביעה התהליך הופך להיות אישי שלכם ואתם אלו שתצטרכו למלא את התביעה ולהגיש את כל המסמכים. כמו כן, תוכלו לבחור לא לצרת לדרך לבד אלא עם עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי.

ביטוח בריאות קולקטיבי ניתן לכם על ידי החברה בה אתם מועסקים כדי לשפר את תנאי ההעסקה שלכם ולחזק את תחושת השייכות שלכם לחברה.

כאשר מדובר בתביעת החברה על מנת לקבל כסף או סיוע אחר אשר מכוסה בביטוח, מומלץ שתעשו זאת עם עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי החל מהגשת התביעה ועד לקבלת התשובה.

נותרם עם שאלות? אין מה לדאוג! מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לברר מידע נוסף אודות עורך דין תביעת ביטוח בריאות קולקטיבי ושכירת שירותינו על מנת להתחיל תהליך ולקבל כסף.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מדריך תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יעידו כי השיניים גורמות לחיוך שלנו להיראות נהדר או דווקא פחות ועל כן, ישנה חשיבות גדולה בשמירה עליהן על ידי צחצוח נכון. אך

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?