עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי עוזר ללקוחותיו לתבוע את חברות הביטוח אשר בהן הם מבוטחים על מנת לקבל את הקצבה החודשית המגיעה להם.

למרות שמדובר במוצר דרך קופות החולים עדיין יש הכרח להגיש תביעה ולאסוף את כל המסמכים הנדרשים ובדיוק בשביל זה לשירותכם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי.

כאשר מדובר בביטוח סיעודי קבוצתי הקצבה ידועה מראש ותלויה בגיל שבו הצטרף המבוטח לפוליסת הביטוח.

הקצבה עומדת על כמה אלפי שקלים בחודש למשך 5 שנים, כך שבמקרים בהם הצטרף המבוטח בגיל צעיר והוא גם גר במוסד, הפיצוי אותו מקבל מהביטוח מגיע גם למאות אלפי שלקים במצטבר, או אלפי שקלים בחודש.

בגלל שחובת ההוכחה על המבוטח, עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי מאוד עוזר להוכיח כי הבן אדם אכן סיעודי וזכאי לקצבה.

התמודדות עם זקנה או הפיכה למצב סיעודי פתאומי מורכבת הן עבור האדם הסיעודי והן עבור קרוביו.

אנחנו כאן בשביל להקל עליכם לפחות את כל תהליך התביעה ולדאוג שבמהרה תגיע אליכם קצבה מחברת הביטוח שלכם שתסייע לכם כלכלית להתמודד עם המצב מבחינת טיפולים שיש לשלם עליו, מימון עזרה והוצאות נוספות.

ביטוח סיעודי קבוצתי

חברות הביטוח הפרטיות בישראל מציעות ביטוח סיעודי פרטי לכל דורש בפוליסה מותאמת אישית מבחינת הפרמיה החודשית, הקצבה העתידית ותנאי שינוי, עזיבה והצטרפות.

ביטוחים אלו עשויים להיות יקרים ועל כן, מולם מוצעים ביטוחים סיעודיים קבוצתיים על ידי קופות החולים.

הביטוח הקבוצתי זהה בין כל קופות החולים מבחינת התנאים שלו והשוני בין הקופות מתבטא במחירי הביטוח ובשירות שנותנת הקופה.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

תקופת המתנה ותקופת תשלום

לפני שאתם ניגשים לשכור את שירותיו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי ולתבוע את חברת הביטוח על מנת לקבל קצבה חשוב שתדעו כי לא ניתן מיד לקבל את הקצבה וגם לא למשך זמן בלתי מוגבל.

במסגרת פוליסת ביטוח קבוצתי נדרשת תקופת המתנה של 60 ימים מהרגע שהפך המבוטח סיעודי ועד שיכול להתחיל לקבל את הקצבה. במקביל לכך, תקופת תשלום הקצבה מוגבלת ב-5 שנים שלאחריהן התשלום מופסק.

 

פרמיה חודשית

בביטוח סיעודי קבוצתי הפרמיה החודשית נמוכה יותר מאשר מביטוח פרטי אך היא איננה קבועה בין כל האנשים.

גובה הפרמיה החודשית תלוי בגיל של המבוטח כך שככל שמצטרפים מאוחר יותר כך שגם המחיר של הפרמיה עשוי לעלות.

מול זאת ישנן חברות הביטוח הפרטיות אשר מציעות פוליסות בפרמיות משתנות על פי התנאים והמדיניות של החברה אך לרוב הן יהיו הרבה יותר יקרות.

 

גובה הקצבה

לא משנה באיזו קופת חולים או חברת ביטוח המבוטח רוכש ביטוח סיעודי קבוצתי גובה הקצבה נשאר קבוע בהתאם לגיל בו הצטרף המבוטח ובאם הוא נמצא במוסד סיעודי או בביתו שלו.

עקב כך שהמגורים במוסד סיעודי עולים הרבה כסף אם התובע גר במוסד כזה הוא מקבל קצבה יותר גבוהה מאשר זה שנשאר בבית שלו ולא צריך לשלם בעבור זה. גובה הקצבה ידוע מראש ומעודד אנשים להצטרף בגיל מוקדם יותר.

  1. עד גיל 49
  2. גיל 50 עד גיל 59
  3. מעל גיל 60

 

ביטוח סיעודי לילדים

לא רק עבור מבוגרים מתאים הביטוח, קופות החולים מציעות לבטח בביטוח סיעודי גם ילדים, ועד גיל 17 הביטוח הזה גם ללא עלות של פרמיה חודשית כלל וניתן לתבוע בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי רק החל מגיל 3 שנים של הילד אך ניתן לרכוש לו את הביטוח כבר מהרגע שנולד. ישנם הבוחרים להצטרף לפוליסות ביטוח סיעודי לילדים באופן פרטי.

 

תביעת הביטוח

על מנת לקבל את הקצבה (בתנאי שעברו 60 ימים ממועד ההגדרה כסיעודי) נדרש המבוטח להגיש תביעה לחברת הביטוח בה הוא מבוטח ולדרוש את קבלת הקצבה.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי יכול להגיש אתכם את  התביעה לפי התנאים והמדיניות של חברת הביטוח דרכה מופעל הביטוח של קופת החולים.

התביעה כוללת פרטים אישיים של המבוטח בשילוב של מידע רפואי וכמובן, הוכחה כי המבוטח הוא סיעודי.

 

הגדרה כסיעודי?

כל עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי יודע בדיוק מה הם התנאים להיות סיעודי אשר משפיעים על הזכאות של מבוטח לתבוע לקבלת הקצבה.

אדם סיעודי מוגדר על ידי מבחן מיוחד אשר בודק יכולות המוגדרות בסיסיות אצל האדם הטוען להיות סיעודי.

מדובר ב-6 יכולות בסיסיות אשר אי הצלחה בביצוע לפחות 3 פעולות מהן מגדיר את המבוטח כסיעודי ומזכה אותו באפשרות לתבוע לקבלת קצבה.

  1. להתרחץ
  2. שליטה בסוגרים
  3. אכילה ושתייה
  4. להתלבש ולהתפשט
  5. קימה ושכיבה
  6. ניידות

 

חוץ מהפעולות הללו, גם אם אדם יכול לבצע הכול והוא חולה באלצהיימר, עדיין יוגדר סיעודי ויוכל להתחיל תהליך עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי להגשת תביעה לחברת הביטוח ולקבלת הקצבה.

ביטוח סיעודי קבוצתי מוצע על ידי קופות החולים לכל הלקוחות עם תנאים קבועים הנוגעים במחיר הפרמיה החודשית, גובה הקצבה העתידית שתינתן ותנאים נוספים שנשארים קבועים בין כל החברות.

על מנת לקבל את הקצבה יש לתבוע את חברת הביטוח וזאת מומלץ לעשות בליווי של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי.

צריכים לתבוע את חברת הביטוח שלכם על מנת לקבל קצבה חודשית להתמודדות עם מצב סיעודי? צרו איתנו קשר לקבלת שירות ייעוץ והכוונה לכל הליך התביעה עד שתקבלו את הקצבה החודשית שמגיעה לכם כדי להתמודד עם המצב אליו נקלעתם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב. כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר. בתחום

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?