עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר.

בתחום הביטוח, הפתרון המושלם לכך הוא עורך דין, איש מקצוע, שמבין לעומק בתחום ובפרט, עורך דין תביעת ביטוח סיעודי אשר יעשה זאת עבור כל אחד שירצה עזרה בהשגת מה שמגיע לו מהביטוח הסיעודי שלו.

ביטוח סיעודי נוצר במטרה לאפשר לאנשים סיעודיים בגילאים מבוגרים וצעירים כאחד, לקבל סיוע כלכלי שייתן להם לממן סיוע פיזי בכל הפעולות הפשוטות שאין הם יכולים לבצע.

כתוצאה מכך, הביטוח הסיעודי יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בחודש מה שיכול להסתכם לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. באם האדם נמצא במוסד אשר מסייע לו להתמודד עם המצב הבריאותי והתפקודי שלו, הוא אפילו יכול לקבל הרבה יותר.

זקוקים להתחיל הליך תביעה מול חברת הביטוח שלכם בהקשר ביטוח סיעודי? עורך דין תביעת ביטוח סיעודי הוא בדיוק מה שאתם צריכים, או יותר נכון – אותנו! צרו איתנו קשר לייעוץ והכוונה וביחד, נשיג את מה שמגיע לכם, או לקרובים שלכם, כדי להמשיך לחיות בכבוד.

ביטוח סיעודי

במדינת ישראל אנשים יכולים לכסות את העתיד שלהם, למקרה שיהפכו סיעודיים, בביטוח מיוחד והוא כמובן, הביטוח הסיעודי.

חברות הביטוח הפרטיות, או קופות החולים, מציעות לקהל לקוחותיהן לשלם בכל חודש סכום יחסית קטן, ובתמורה יקבל המבוטח קצבה סיעודית כאשר יזדקק לכך בעתיד. הקצבה תלויה בכל מיני תנאים ומאפיינים אשר קובעים את הגובה שלה בכל חודש.

 

תביעה לקבלת הקצבה

כדי לקבל את הקצבה הזאת, שאמורה לתמוך את האדם הסיעודי ולסייע לו להמשיך לחיות בכבוד ולהצליח לתפקד עם עזרה חיצונית, יש להגיש תביעה לחברת הביטוח.

הגשת התביעה עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי הופכת קלה בהרבה, אך כן חשוב שתדעו בגדול במה מדובר ומה נדרש ממי שרוצה לקבל את הקצבה מבחינת הגשת התביעה לחברת הביטוח שלו.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

כיסוי מתאים

ראשית, על מנת בכלל שיוכל עורך דין תביעת ביטוח סיעודי להגיש ביחד אתכם תביעה לחברת הביטוח שתדרוש את הקצבה, יש להבין אם יש לכם כיסוי מתאים שמזכה אתכם באופציה לקבל קצבת סיעוד.

התנאים לרוב מתקשרים לזמן שבו נקנתה הקצבה, מחלות קודמות ובאופן כללי, עמידה בתנאי הפוליסה, כלומר בתשלומים החודשיים שהביטוח דרש על מנת לאשר.

 

הוכחת סיעודיות

בכל תביעת ביטוח שעושה עורך דין תביעת ביטוח סיעודי, או כל עורך דין ביטוח אחר, התביעה דורשת להוכיח כי המקרה שבגינו מופעל הביטוח אכן מתרחש, כדוגמת פגיעה ברכב, תאונה אישית או ניתוח בחו"ל.

מבחינה סיעודית אין זה מספיק שאדם מרגיש סיעודי ורוצה לקבל את הקצבה, אלא עליו גם להוכיח זאת על ידי עמידה בתנאים של הפוליסה אשר מופיעים בכל חברות הביטוח.

פעולות בסיסיות ישנן כמה פעולות בסיסיות אשר מוגדרות בחברות הביטוח, אי עמידה ביותר מ-50 אחוז מהן מגדיר את האדם כסיעודי והוא יכול להגיש תביעה לחברת הביטוח. כאן מאוד חשובה הנוכחות של עורך דין אשר יסייע להוכיח כי אכן מדובר באדם סיעודי על פי התנאים.
אלצהיימר גם אם הבן האדם יכול ללכת, לאכול ולשתות לבד וכו', באם הוא מוגדר כחולה אלצהיימר הוא יכול להיות מוגדר סיעודי ולהיות זכאי להיעזר בשירותיו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ולהגיש תביעה לקבלת הקצבה.

 

הגשת התביעה

באם האדם אכן סיעודי על פי תנאי הפוליסה ויש לו כיסוי מתאים לכך, הגיע הזמן להגיש תביעה לחברת הביטוח, וחשוב לעשות זאת עם עזרה של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי.

את התביעה מגישים בדרך כלל באתר האינטרנט של חברת הביטוח בה נדרש המבוטח למלא פרטים אישיים, לצרף את כל המסמכים שאסף ושרלוונטיים להיותו סיעודי וגם חוות דעת של רופא המטפל במבוטח ומכיר את פרטיו הרפואיים.

 

תיקונים ותוספות

לאחר הגשת התביעה, יקבל המבוטח תשובה מחברת הביטוח בגין הבקשה שהגיש לקבלת הקצבה ולגובה שלו. לעיתים, החברה סוברת כי חסרים לה פרטים על מנת לקבוע את הזכאות של המבוטח ובמקרה זה, תבקש להוסיף דברים נוספים שיעזרו לא לגבש חוות דעת. אין מה להיבהל אלא לעקוב אחר הבקשות עד שתגיע חברת הביטוח להבנה כי אכן זכאים אתם, או מי שאתם עושים התהליך עבורו, לקצבה.

 

חשיבות זמן ההצטרפות

נתון מעניין שכל עורך דין תביעת ביטוח סיעודי וחשוב שגם אתם תכירו הוא החשיבות של זמן ההצטרפות לפוליסה.

באם אתם לא לפני תביעה, אלא רק מתלבטים מתי נכון להצטרף לביטוח סיעודי ואם בכלל, חשוב שתדעו כי לקצבה שתקבלו בתקופה בה תהיו סיעודיים יש תלות בגיל שבו הצטרפתם לפוליסה, כמובן שככל שתעשו זאת מוקדם יותר כך גם הקצבה שתקבלו תהיה גבוהה יותר. זכרו זאת גם כאשר תרצו לקבל את הקצבה ותופתעו שקיבלתם פחות מאדם אחר.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי בעל הידע והניסיון בכל תחום הביטוח הסיעודי מה שיספק לכם את כל מה שחסר לכם כדי להגיש תביעה מקצועית ואיכותית שתשיג לכם את הקצבה שאתם, או מישהו שקרוב אליכם, צריך.

הבחירה בשילוב איש מקצוע מייעלת את התהליך, מקלה על המבוטחים התובעים ובאופן כללי, תיתן לכם את התחושה שאתם לא לבד ומישהו דואג לכם.

תביעת ביטוח סיעודי יכולה להיראות מורכבת ולהכניס אתכם לבלבול וחוסר אונים נוסף על מה שאתם, או הקרובים שלכם, כבר חווים. עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי התביעה תהיה פשוטה עבורכם וסביר כי אפילו לא תצטרכו לעשות הרבה כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם מקצבת הביטוח הסיעודי שלכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב. כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?