עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות

תאונות. אף אחד לא יכול לצפות איתן, ולעיתים התוצאה שלהן יכולה להביא לנזק מאוד חמור בגופו של אדם וגם ברכושו. מתוך הבנה כי לא ניתן לצפות את העתיד ולמנוע תאונה טרם קורית, ניתן לבטח מקרים אלו, כלומר להתכונן לקראת תוצאה של תאונה, באם היא תוצאה חמורה או יחסית תוצאה קלה.

הכנה למקרים אלו נעשית על ידי רכישת פוליסות ביטוח תאונות אישיות, זאת אמור להיכנס לתוקף לאחר שהמבוטח מעורב בתאונה.

ביטוח תאונות אישיות הוא שם כולל להמון סוגים של תאונות ובהתאם גם להמון תוצאות. באם תוצאה של תאונה תהיה חמורה מאוד, כזאת אשר תדרוש תהליך החלמה ממושך עבור המבוטח. חברת הביטוח תפצה ותסייע למבוטח להשתקם ביתר קלות ולהצליח להתמודד עם תוצאות התאונה. הפיצוי אשר חברת הביטוח תיתן תלוי בחומרת המצב, במקרים חמורים הוא יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים בעקבות הכרה בנכות המבוטח.

אמנם ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח המותאם אישית לרוכש הפוליסה, אך תביעות חברת הביטוח חייבת להיעשות בסיוע של עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות. למה אתם מחכים? חייגו אלינו כבר עכשיו להתחלת תהליך התביעה בליווי מקצועי.

ביטוחי רשות וביטוחי חובה

בעבור רבים הביטוח הוא דווקא עול ונטל כלכלי. הביטוח הלאומי חובה, ביטוח רכב חובה וביטוח חיים כחלק ממשכנתא חובה. אך ישנם ביטוחים, רשות לחלוטין, אשר רבים עשויים למצוא בהם תועלת ולרכוש אותם בכל זאת. כמובן שבהתאם לעלות שלהם ובהתאם לתנאים המפורטים בפוליסה. ההחלטה אילו ביטוחים לקנות כדאי שתתבצע בייעוץ ובסיוע של עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות אך גם בהתאם לגיל המבוטח, מצב רפואי וניסיון עבר.

ביטוח תאונות אישיות

אחד מהביטוחים הללו, אשר הם רשות אך בהחלט עשויים לסייע מבחינה כלכלית למי שיבחר בהם, הוא ביטוח תאונות אישיות. בעצם מדובר בכיסוי כספי עתידי של עלויות, במקביל לסיוע במצוקה כלכלית ופיזית, אשר נגרמים כתוצאה מתאונות. כאלה שלא ניתן לצפות מראש ובטח לא להתארגן אליהן כלכלית. הביטוח כולל המון כיסויים כך שניתן להרכיב את הביטוח המותאם למי שרוכש אותו.

עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות

לאור העובדה כי ישנו ביטוח תאונות אישיות, וכי על מנת לקבל את הפיצוי המבוקש מחברת הביטוח יש להגיש תביעה, בהתאם ישנו גם בעל מקצוע אשר הוא עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות. שירותיו נדרשים גם בשלב הייעוץ וההחלטה איזה ביטוח, או בעצם איך להרכיב את הביטוח, אך כמובן גם בשלב התביעה עצמו, כלומר ההליך אל מול חברת הביטוח וקבלת הפיצוי בסופו.

עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות
עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות

כיסויים לבחירה כחלק מביטוח תאונות אישיות

כאמור, כל אחד יכול להרכיב, להרחיב ולצמצם את הביטוח שלו מבחינת ביטוח תאונות אישיות. ישנו ביטוח תאונות אישיות בסיסי, אך ניתן להרחיב אותו בהתאם לאורח החיים ולתחביבים של המבוטח. כך, באם ישנו סוג של תאונות אשר סביר יותר כי יפגוש מבוטח מסוים, מומלץ לו להוסיף את הכיסוי בעבור תאונות אלו בהתאם.

עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות – כיסוי ספורט אתגרי

הסוג הראשון בהחלט מתקשר עם תחביב מיוחד, אך גם יכול להיות רלוונטי בעבור אנשים אשר טסים לחו"ל או עושים טיול מיוחד בו הם מתכוונים לקחת חלק בפעילות ספורט אתגרי. כיסוי זה הוא נוסף על ביטוח תאונות אישיות – הפוליסה הסטנדרטית, ועל כן גורר תשלום נוסף אך גם פיצוי נוסף במקרה של תאונה מסוג זה.

מתוך הבנה כי ספורט אתגרי מסוכן, כלומר סבירות יותר גבוהה להיפצע בו, באם ישנה תאונה של ספורט אתגרי ללא ביטוח מתאים, לא בהכרח התובע יהיה זכאי לקבל את הפיצוי שהוא מבקש. לעומת זאת, בשילוב כיסוי ספורט אתגרי, כן יגיע למבוטח פיצוי. כאן נכנס לתמונה עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות אשר יוודא שאתם אכן מקבלים את שמגיע לכם בהתאם לביטוח שיש לכם.

הוצאות ועלויות אשפוז והחלמה

כיסוי נוסף אשר ניתן לבחירה כחלק מהרחבה של ביטוח תאונות אישיות הוא כיסוי בעבור הוצאות כספיות. כחלק מהחלמה ומשיקום לאחר תאונה, בהחלט ישנן הוצאות בעבור אשפוז, תרופות או אפילו טיפולים מיוחדים. במסגרת אחזקת ביטוח זה, כיסוי עלויות אשפוז לדוגמא, בעקבות תביעת הביטוח בליווי עורך דין תביעות ביטוח תביעות אישיות, יוחזרו העלויות, כולן או חלקן, למבוטח. כך הוא יוכל להתמודד בצורה מיטבית יותר, כמה שאפשר, עם תוצאות התאונה והליך השיקום וההחלמה.

כיסוי בעבור תאונות ילדים

בגלל שביטוחים מסוימים ניתן לרכוש רק מעל גיל 18, על מנת לרכוש ביטוח בעבור ילדים, כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות, אשר בפועל ייעץ לכם לרכוש את הביטוח בעצמכם עבור ילדיכם, כלומר להגדיל את הפוליסה ולשלב כיסוי עבור הילדים. זאת ניתן לעשות עד ילדים בגיל 17 בדרך כלל ולקבוע אילו כיסויים תרצו להכניס כחלק מהפוליסה שלכם. נוסף על ילדים, ניתן לשלב בפוליסה גם כיסויים עבור בן\בת זוג של המבוטח. בעצם ליצור כיסוי בעבור תאונות אישיות של כל המשפחה.

כיסוי לפי סוג התאונה

כחלק מביטוח תאונות אישיות ניתן לכלול תאונות ספציפיות או דווקא קשת רחבה יותר. לדוגמא באם התאונה התרחשה בבית, בכבישים, במהלך מלחמה או כתוצאה מפעילות טרור. כאן בעצם תהיה חשיבות לסיבה ולמיקום שבו התרחשה התאונה, מה שיכול בקלות לבטל את הפיצוי הכספי שאתם בהחלט סבורים כי מגיע לכם.

ביטוח תאונות אישיות בארץ ובעולם

עוד סעיף אשר בדרך כלל נכלל כחלק מביטוח תאונות אישיות, אך באם לא ניתן בהחלט להוסיף אותו, הוא סעיף בעבור תוקף הביטוח מבחינת המיקום של המבוטח בעת התאונה. לרוב מדובר בביטוח אשר רלוונטי בעבור כל העולם למעט שטחים אשר נמצאים בשליטת הרשות הפלסטינית.

אך זאת עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות יסייע לכם להתאים לצורך שלכם. ישנו הליך מוכר אשר אנשים אשר טסים לחול דווקא אז עושים או מרחיבים את הביטוח לביטוח המכסה ספורט אתגרי, תאונות אישיות או הוצאות על ניתוחים והליכים רפואיים בחול.

ביטוח תאונות אישיות בכל זמן

עוד סעיף חשוב, שכדאי לשים לב לקיומו בפוליסה, הוא סעיף הזמן, כלומר באילו שעות או ימים הביטוח בתוקף. בשונה מביטוחים אשר זמניים או תלויי מקום ושעה, ביטוח תאונות אישיות בהחלט תקף בכל שעה ובכל יום. מהרגע שהופעל ועד הרגע שפג תוקפו במידה ותוקף זה לא חודש. כדאי לשים לב לסעיף זה בפוליסה, או לחילופין להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות, כך לא תגיעו למצב של תביעה ותגלו כי הביטוח שעליו שילמתם כל חודש, כלל לא תקף.

כפל מבצעים

אמנם לא מדובר במבצע על קורנפלקס בסופר או על שני זוגות ג'ינסים, אך גם בביטוחים בהחלט יכול להיות כפל מבצעים, כלומר כפל ביטוחים. באם אדם מקבל פיצוי או סיוע בצורת מענק מהביטוח הלאומי בעקבות הגדרתו כנכה, אין זה מבטל את מה שעורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות יסייע לכם להשיג מחברת הביטוח אשר בה התובע מבוטח מבחינת תאונות אישיות. כלומר, בעקבות רכישה של פוליסת ביטוח תאונות אישיות, המבוטח מגדיל את הסיוע הכלכלי שיקבל, את הפיצוי ואת העזרה.

שימוש בפיצוי מהביטוח

לעיתים הביטוח מאשר את התביעה, כלומר נותן פיצוי בעבור תאונה מסוימת שאדם חווה. כך בעצם יכול להיות מקרה כי יכנס כסף לחשבון הבנק של המבוטח בעקבות הזכייה בתביעה, אך בעצם, אין בהכרח מעקב אחר מה יעשה עם סכום זה. באם אכן ייקח אותו לתשלום בעבור טיפול מיוחד לשיקום או דווקא, לתשלום בעבור שכר של עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות. זאת כתלות בפוליסה, אך לרוב אכן אין הגבלה על השימוש אשר המבוטח יעשה בפיצוי שקיבל מחברת הביטוח.

ביטוח תאונות אישיות הוא במטרה לסייע לאנשים אשר בעקבות תאונה נפגעו מבחינה פיזית, נפשית וכמובן כלכלית. המבוטח רשאי לבחור לעצמו אילו תאונות או מצבים ברצונו לבטח ובהתאם תותאם לו פוליסה. חשוב להבין כי עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות בהחלט יכול לעשות את ההבדל כאשר מדובר בתביעה מסוג זה. עבודה מקצועית, אשר משקפת ניסיון של שנים, היא זאת שעושה את ההבדל בגובה הפיצויים שהתובע יקבל.

אצלנו תקבלו שירות בליווי צמוד עבור כל תביעת ביטוח תאונות אישיות. החל משלב הכנת המסמכים ועד לרגע בו תקבלו את הפיצוי המיוחל. עורכי דין מנוסים בעלי ידע רב בתחום הביטוח ובתחום ביטוח תאונות אישיות בפרט. מחכים לשמוע מכם כבר עכשיו.

עורך דין תביעות ביטוח תלמידים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
מדריך תביעת ביטוח תלמידים

כאשר ילדינו מבלים במסגרות החינוכיות שלהם אין לנו שליטה אמיתית על מעשיהם, וקשה לנו להבטיח את שלומם ובטחונם. בדיוק מסיבה זו, נדרשים מוסדות הלימוד בישראל

עורך דין לתביעה בעקבות מחלה קשה

לחברות ביטוח יש נטיה לערום קשיים על מבוטחיהן, בבואם לממש את פוליסות הביטוח שרכשו ממיטב כספם. אין זה שונה גם במקרה בו אדם חולה במחלה

מדריך תביעת ביטוח תאונות אישיות

תביעת ביטוח תאונות אישיות היא תביעה ביטוחית שנוהגים להגיש מבוטחים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות. הגשת תביעת תאונות אישיות מאפשרת למבוטח לקבל פיצוי בסכום חד פעמי

תביעת החזרים בגין תאונות אישיות

הגשת תביעת החזרים בגין תאונות אישיות מאפשרת לאדם שנפגע בתאונה אישית לקבל החזר כספי בסכום חד פעמי קבוע, בגין הוצאותיו הרפואיות והסיעודיות בעקבות האירוע הביטוחי

עורך דין לתביעה בעקבות תאונה

אנשים רבים בישראל מבוטחים בפוליסות ביטוח שונות אשר אמורות לכסות את הוצאותיהם הרפואיות ולפצות אותם בסכום כספי חד פעמי בגין הנזקים שנגרמו להם, במידה ויעברו

תביעת ביטוח משלחות תלמידים לחו"ל

הסדרת הביטוח למשלחות תלמידים לחו"ל מהווה תנאי בסיסי והכרחי לצאתן מן הארץ, ומשלחות שאין להן ביטוח – אינן רשאיות לצאת את גבולות ישראל. ברגעים שבהם

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?