עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחו"ל

כיום הרבה אנשים למעלה מגיל 18 מחליטים לרכוש מגוון של ביטוחים על מנת להכין את עצמם ליום שאכן יזדקקו לסיוע כלכלי. מעבר לביטוח הלאומי ולביטוח הבריאות, שהם חובה עבור כל אזרח במדינה, אכן ניתן להוסיף פוליסות מגוונות. ישנן פוליסות אשר תקפות רק בארץ על כן קיימת פוליסת ביטוח נסיעות לחול אשר תפקידה לכסות מקרים המתרחשים מחוץ לגבולות הארץ ועדיין דורשים סיוע כלכלי לכיסוי עלויות ונזקים לרכוש ולבריאות המבוטח.

תביעת חברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי לכיסוי עלויות למקרה רפואי שהתרחש מחוץ לגבולות הארץ יכול להגיע גם למיליוני שקלים. תפקיד חברת הביטוח, באם התביעה מתקבלת, לכסות עלויות של טיפולים, כרטיסי טיסה, הוצאות בעבור ליווי וכל עלות אשר היו צריכים המבוטחים לשלם בעקבות מקרה רפואי שהתרחש בחול. כמובן שההליך שיבצע עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול מותאם גם למקרים בהם הנזק יחסית קל ועל כן יכול להיות כי הפיצוי יסתכם בכמה אלפי שקלים, אך בגדול, חברת הביטוח מספקת פוליסות עם אפשרות להגיע לפיצויים מאוד גבוהים.

בכל תביעה מול חברת הביטוח כדאי להתייעץ ולהיעזר בעורך דין, גם בביטוח לחול נשמח להציע לכם שירות עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול, מרגע הגשת התביעה ועד לקבלת הפיצוי אנחנו לשירותכם, צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

ביטוח נסיעות לחול

הפוליסות אשר מציעות חברות הביטוח וגם התביעות אשר עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול עוסק בהן מאוד מגוונות ושונות. בגלל שמדובר בביטוח להרבה מקרים שיכולים לקרות בחול, בהתאם גם הפוליסה עוסקת ומקיפה מקרים שונים בהתאם לרצונו האישי של המבוטח. כלומר הוא מרכיב אילו כיסויים ירצה בתוך הפוליסה ובהתאם הוא זכאי או לא זכאי, לתבוע ולקבל פיצוי על אירוע שהתרחש.

עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול – רפואי

כחלק מרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחול, המבוטחים ודאי רוצים להיות מכוסים מבחינת הוצאות בגין מקרים רפואיים אשר התרחשו בחול ועל כן לא מכוסים על ידי פוליסות אחרות שהיו תקפות בארץ. ייעוץ עם עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול יחשוף את רוכשי הביטוח למגוון רחב של כיסויים רפואיים לחול אשר מבניהם יוכל לבחור הרוכש מה להכניס לפוליסה שלו ומה לא.

כיסוי הוצאות רפואיות

כאשר אדם מאושפז או מטופל בארץ, חלק מהעלות של הטיפולים יכולה להיכנס כחלק מביטוח הבריאות וחברותו בקופת חולים ישראלית. כשמדובר בהליכים דומים המתרחשים בבתי חולים ומרפאות מחוץ לארץ, ניתן לרכוש כיסוי בעבור הוצאות אשפוז וטיפול אלו כחלק מרכישת ביטוח בריאות. כך עשוי המבוטח לקבל החזר עבור אשפוז בבית חולים לא ישראלי, וגם החזר על תשלום עבור ייעוץ או פגישה עם רופא הנמצא מחוץ לארץ. המבוטח ישלם מעצמו עבור טיפולים אלו ולאחר מכן, בעקבות תביעה בעזרת עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול יקבל בחזרה את הכספים שהוציא.

פינוי והטסה

כאשר אדם חווה תאונה או אירוע רפואי פתאומי הוא נדרש בפינוי מידי לבית חולים סמוך. במקרים בהם אירוע כזה תוקף מבוטח בעת שהותו בחול, הוא נדרש לשלם בעבור פינוי לבית החולים על ידי אמבולנס לא ישראלי. נוסף על כך, עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול, אמון על סיוע לקבל החזר בעבור הטסה פתאומית של הנפגע לארץ. לדוגמא, באם אדם חווה התקף לב פתאומי, עליו לשלם בעבור פינוי לבית חולים בחול, ולאחר מכן בעבור הטסה מותאמת לארץ. הוצאות אלו, בהתאם לפוליסה, עשויה לכסות חברת הביטוח.

היריון

נושא ההיריון שנוי במחלוקת בין חברות ביטוח ובין חברות תעופה מסוימות. בגלל שישנו סיכון לעובר ולאישה בעת טיסה ובאופן כללי בעת שהות במקום מסוכן בחול, חברות ביטוח רבות מציעות כיסויים מותאמים לנשים בהיריון, כאלו שטסו מהארץ בהיריון ביודעין, וגם כאלו אשר גילו בחול שהן בהיריון ועל כן צריכות להתאים את המצב לגילוי החדש. עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול יסייע לנשים בהיריון לרכוש את הביטוח המתאים ביותר אך גם לקבל את הפיצוי הנדרש בהתאם להתפתחות הסיטואציה בחול.

עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול – רכוש

נוסף על ההיתכנות שאדם יחווה פגיעה רפואית ועל כן יצטרך עזרה בכיסוי עלויות, ישנה היתכנות לפגיעה ברכושו של המבוטח. עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול מוסמך ומתמחה גם בתביעות מסוג זה, כך שבהתאם לפוליסה שנרכשה על ידי המבוטח, הוא זכאי לקבל פיצוי או כיסוי כספי בעקבות נזק או אובדן של רכוש.

כבודה

אחד הדברים שאנשים חוששים ממנו בעת טיסה לחול הוא אובדן של המזוודה שלהם. מעין דמיון שהם יורדים מהמטוס והמזוודה פשוט לא נמצאת. גם עבור מקרה זה ניתן לתבוע את חברת הביטוח בליווי עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול. מדובר בסעיף עבור אובדן או גניבה של כבודה. באם רכוש נגנב לאדם בעת שהותו בחול, חברת הביטוח אמורה להחזיר לו סכום כסף מסוים אשר אמור לכסות את האובדן הכספי שנגרם למבוטח. ניתן לרכוש גם כיסוי בעבור גניבה של מכשירים מיוחדים כדוגמת מחשב נייד וטלפון נייד, זאת נוסף על אובדן הכבודה הרגילה של המבוטח.

ספורט אתגרי

כיסוי נוסף, המתאים בעיקר לאלו אשר צפויים לקחת חלק בפעילות ספורט אתגרי בחול, כדוגמת טיולים בדרום אמריקה במקומות מסוימים, הוא כיסוי עבור ספורט אתגרי. תביעת חברת הביטוח בסיוע עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול במקרה זה, תהיה בעקבות נזק אשר נגרם למבוטח בעת עשיית ספורט אתגרי, לדוגמא קפיצת בנג'י או טיפוס ספורטיבי על מצוקים. במקרים בהם סעיף זה לא נכלל בפוליסה, גם אם המבוטח יפצע, לא בטוח שהוא יקבל כיסוי מבחינה רפואית.

צד ג'

סעיף וכיסוי אשר נפוץ כמעט בכל ביטוח הוא כיסוי צד ג'. גם בביטוח נסיעות לחול ניתן לרכוש ביטוח צד ג' עבור הנסיעה. במקרה בו המבוטח היה צריך לפצות ולשם לצד ג', כלומר לא לחברת הביטוח ולא עבור עצמו, הוא יידרש, בליווי עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול, לתבוע את חברת הביטוח. מהתביעה עתיד לקבל החזר עלויות ופיצוי בהתאם להוצאה שהיה עליו לשלם לצד השלישי אשר נפגע בגללו.

רכב שכור

ישראלים רבים בעת שהותם בחול שוכרים רכב לצורך ניידות נוחה יותר וגם לצורך כיף ותחושת חופש. כחלק מרכישת רכב שכור המבוטח מסתכן בגרימת נזק לרכב אשר יאלץ אותו לשלם בעבור כיסוי העלויות של הרכב. בעקבות כך, חברות הביטוח מציעות למבוטחים להכניס לפוליסה כיסוי עבור הוצאות רכש שכור. כך, עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול יוכל לתבוע את חברת הביטוח עבור המבוטח ולאלץ את חברת הביטוח לשלם עבור הנזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מנהיגתו של המבוטח ברכב השכור.

רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחול

הבחירה לרכוש את הפוליסה נתונה למבוטח אך בהחלט מומלצת. רובנו חיים די ברוגע ובביטחון מבחינה רפואית כלכלית בארץ בגלל הביטוח הלאומי, אך עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול רלוונטי מאוד בעבור נסיעות לחול, בשל העודה כי ביטח הבריאות הלאומי לא תקף בחול. רכישת הפוליסה יכולה להתבצע באופן חד פעמי טרם הנסיעה לחול, והיא תקפה רק לנסיעה עצמה, כלומר לתאריכים אשר הוגדרו בפוליסה. לחילופין, ישנן חברות ביטוח אשר מציעות ביטוח נסיעות לחול לתקופה ממושכת, כך שלא צריך לרכוש מחדש טרם כל נסיעה.

הארכת וקיצור השהות בחול

כחלק מרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחול, יידרש הרוכש לחתום את הפוליסה בתאריכי הטיסה, כלומר להחליט מתי הפוליסה תקפה ומתי מסתיימת בהתאם לתאריכי הטיסה. בעקבות הבנה ומוכנות לקראת מצב רפואי לא מוסבר בחול, פוליסות רבות, וכמובן גם עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול, מתייחסות למקרים בהם המבוטח נאלץ או רוצה, להאריך את שהותו בחול וגם לקצר את שהותו. זאת למרות שנרכשה הפוליסה לזמנים מסוימים.

ביטוח נסיעות לחול הפך נפוץ מאוד. כל מבוטח בוחר לעצמו כיסוי מותאם למצבו הכלכלי, לעיסוקים העיקריים שהולך הוא לעשות בחול וגם למידת הסיכון שהוא מוכן לקחת מבחינה כלכלית. עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול מלווה כל מבוטח בתביעת חברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי בעבור מגוון רחב של אירועים אשר התרחשו בחול, בהתאם לפוליסה, ביניהם ניתן למצוא ניתוח שהתרחש בחול, מקרה מוות ואפילו בעיות ונזקים שנגרמו לרכב שהמבוטח שכר וכעת צריך לשלם בעבורם.

נפגעתם במהלך שהות בחו"ל? נגרם נזק לרכוש שלכם? בעלי פוליסת ביטוח נסיעות לחול? מעכשיו אתם צריכים אותנו – עורך דין תביעות ביטוח נסיעות לחול מקצועי ומיומן שיותאם לכם לקבלת פיצוי וכיסוי עלויות מחברת הביטוח שלכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
It seems we can't find what you're looking for.
משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?