עורך דין תביעות ביטוח נוספות

במדינת ישראל, ובעולם כולו, כל אדם רשאי להחליט אילו דברים לבטח בחייו ואילו להמשיך לקחת עליהם סיכון. במקביל לביטוחי החובה כדוגמת תשלום חודשי לביטוח לאומי וביטוח הרכב בביטוח בסיסי, ישנם ביטוחים נוספים ועל כן גם עורך דין תביעות ביטוח נוספות, אלו ביטוחים אשר הותאמו ספציפית למבוטח, בהתאם להצעה של החברה ולאורח חייו של המבוטח. למרות שמדובר בביטוחי רשות נוספים ולא בהכרח בביטוחים הנפוצים או המוכרים ביותר, חברות הביטוח בהחלט מציעות פוליסות עבור ביטוחים אלו אשר ניתן לבחור לרכוש.

פיצוי אשר מגיע כתוצאה מתביעה של חברת ביטוח תלוי במה הביטוח מכסה ובמה חומרת הנזק. לדוגמא, באם הביטוח מכסה את הרכב בצורה מקיפה והרכב נפגע כליל, כלומר לא כשיר יותר לנסיעה, הפיצוי עשוי להיות בשווי של כמה עשרות אלפי שקלים, בהתאם למחיר האוטו ולמה שנקבע בפוליסה.

בדומה לכך, ניתן להגיע לפיצוי, כתוצאה משילוב עורך דין תביעות ביטוח נוספות בתביעה של חברת הביטוח, של מאות אלפי שקלים ולעיתים, לדוגמא בביטוחי חיים גם למיליוני שקלים.

עבור כל פוליסת ביטוח שרכשתם וכי ברצונכם לתבוע את חברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי וסיוע לכיסוי עלויות, התקשרו אלינו כבר עכשיו להתייעץ על המשך תהליך ולהבין מה הפוטנציאל של התביעה שלכם ומה הוא הצעד הראשון בדרך לפיצוי.

מי אתן חברות הביטוח?

כיום, וכנראה תמיד היה ותמיד יהיה שכל אדם נתון בסיכון לחוות פגיעה ברכוש שלו, בממון ואפילו בגופו הפרטי. מתוך הבנה כי הסכנות אורבות בכל מקום, וכי ישנם דברים אשר להם סיכוי גבוה יותר להתרחש, אנשים רבים בוחרים לבטח את החיים שלהם, את הרכוש שלהם, הדירה ואפילו את המשכנתא.

לצורך ביטוחים אלו קמו חברות ביטוח אשר מטרתן לאפשר לאנשים לרכוש ביטוחים ובהתאם לקבל סיוע ופיצוי במידה ואדם יקלע למצב בו הוא מתקשה להמשיך לנהל אורח חיים תקין או כמו שהיה טרם המקרה.

תשלום למען פיצוי עתידי

המטרה של אדם אשר רוכש ביטוח היא להתמודד עם הסיכון שהוא צופה או מודד. אופן ההתמודדות היא תשלום חודשי נמוך לחברת הביטוח, בהתאם לתנאים המפורטים בפוליסה.

כאשר המבוטח אכן חווה תאונה או אירוע אשר פוגע במה שהוא ביטח, חברת הביטוח מחזירה לו כספים בחזרה על מנת שיוכל להתמודד עם המצב אליו נקלע מבחינה כלכלית. על מנת לקבל זאת יש לתבוע, בעזרת עורך דין תביעות ביטוח נוספות את חברת הביטוח ולקבל בחזרה אפילו סכום גבוה יותר ממה שסך הכל שילם עד כה.

עורך דין תביעות ביטוח נוספות

כאמור, על מנת לקבל פיצוי וסיוע מחברת הביטוח יש לתבוע אותה. התפקיד של עורך דין תביעות ביטוח נוספות במהלך התביעה הוא גם להכין את התובע, המבוטח, לקראת התביעה, כל הטפסים והמסמכים שיש להגיש כחלק מהתביעה בהתאם לתקנות של חברת הביטוח בה נקנתה הפוליסה. נוסף על כך, ללוות את המבוטח במהלך התביעה, הגשת התביעה עמה והתמודדות עם התנגדות או ערעור מצד חברת הביטוח או מצד המבוטח. עד לקבלת הפיצויים הנכספים.

פוליסות ותביעות ביטוח

ישנם המון סוגים של ביטוחים, המון תחומים והמון חברות ביטוח. כל אדם, בליווי עורך דין תביעות ביטוח נוספות, בוחר את סל הביטוחים שלו ואת הפוליסות שהוא מעוניין בהם. כמובן שכל ביטוח מותאם למצבים מסוימים בחיים מבחינת גילאים, עבודות ואפילו מצב משפחתי ומעמד כלכלי.

ביטוח רכב

סוג הפוליסה ראשון אותו נציין הוא ביטוח רכב. במדינת ישראל ישנו חוק אשר חל על כל בעלי הרכבים, לרכוש בעבור הרכב ביטוח רכב בסיסי, זאת מתוך הבנה כי תאונות דרכים הן בהחלט נפוצות, קלות וקשות יותר. נוסף על ביטוח החובה, בהחלט ניתן להגיש תביעה לחברת הביטוח גם עבור ביטוח רכב מקיף יותר, כזה אשר מכסה יותר נזקים ויותר סיכונים.

עורך דין תביעות ביטוח נוספות – ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא אינו פוליסת חובה, כלומר אין הכרח לרכוש פוליסת ביטוח חיים כחלק מהיות אדם אזרח במדינה. למרות שלכל אדם ישנה צוואה, ואם לא אז חוק הירושה נכנס לתוקף, מוות של אדם קרוב, אשר לעיתים יכול להיות שהיה המפרנס העיקרי בבית, יכול לגרור מצוקה כלכלית. על מנת להתמודד עם זה מראש ניתן לרכוש ביטוח חיים – פיצוי כספי לקרובי המשפחה, או האנשים המוגדרים בפוליסה. הפיצוי יכול להגיע גם למעל מיליון שקלים, כתלות בקביעת המבוטח טרם מותו.

ביטוח מבנה

עוד סוג של פוליסה מעניינת, אשר היא אינה חובה אך בהחלט נפוצה, היא הפוליסה אשר מבטחת מבנה, כלומר עתידה לסייע ולכסות עלויות עבור המבוטח במקרה בו המבנה שלו נפגע. זאת יכול לקרות כתוצאה משריפה, נזק של מים ואפילו פיצוץ גז. עורך דין תביעות ביטוח נוספות עתיד לסייע כאן להוכיח כי הנזק לא נגרם על ידי דיירי המבנה על מנת לנצל את הביטוח ובאופן כללי, לנהל את התביעה אל מול חברת הביטוח.

ביטוח תכולת מבנה

חשוב להבין כי ביטוח מבנה מכסה את הנזקים ואת העלויות שיהיו עבור המבנה עצמו, כלומר התשתית. במקביל לביטוח מבנה ניתן לרכוש גם ביטוח נוסף אשר הוא ביטוח תכולת מבנה. כאשר עורך דין תביעות ביטוח נוספות ילווה אתכם בהליך תביעת ביטוח תכולת מבנה, התביעה תתרכז בנזק אשר נגרם לרכוש אשר היה בתוך תכולת המבנה, לדוגמא כתוצאה מגניבה או שריפה בתוך הבית.

ביטוח משכנתא

סוג זה של ביטוח הוא ביטוח חובה תחת תנאים מסוימים והם קיומה של משכנתא. על מנת שהבנק יסכים לתת למבקש משכנתא, הלווה מחויב לרכוש במקביל גם ביטוח משכנתא. זאת על מנת לאפשר בעתיד, במקרה שבעל מקצוע אשר הוא עורך דין תביעות ביטוח נוספות ילווה אתכם בתביעה בנושא משכנתא, לקבל הבטחה מחברת הביטוח שתסייע. ביטוח זה בעצם מורכב משני סוגי ביטוחים – ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה.

ביטוח עסקים וחברות

עוד סוג של ביטוח אשר בהחלט נפוץ בעבור עסקים וחברות אשר מעסיקים עובדים, הוא ביטוח עסקים וחברות. בפועל כאשר תדרשו לשירות עורך דין תביעות ביטוח נוספות כחלק מהיותכם בעלי עסק או חברה, הפוליסה תהיה מותאמת לכם אישית, על כן לא ניתן לקבוע באופן גורף מה יהיה הפיצוי ואפילו אילו מסמכים יש להכין מראש. כן ניתן להניח כי מדובר בביטוח אשר מכסה נזקים ופיצויים בעבור עובדי החברה וגם בעבור צד ג' בחברה.

ביטוח בריאות וביטוח לאומי

אול שני סוגים של ביטוחים אשר הם בגדר חובה כחלק מהיות אדם אזרח במדינת ישראל. הביטוח הלאומי מטרתו לבטח ביטוח בסיסי, אך לרוב מספק, בעבור מקרים של תאונות הפוגעות בבריאותו של אדם, בהתמודדות עם נכות וגם בעבור מובטלים או עובדים בחל"ת. נוסף על כך, ישנו ביטוח בריאות אשר הוא חלק מהתשלום לביטוח הלאומי. זאת מאפשר לכל אחד לקבל שירותי בריאות בסיסיים מהמדינה בהתאם לתשלום סמלי בכל חודש.

תביעות ביטוח נוספות

נוסף על כל סוגי התביעות והביטוח שצוינו לעיל ישנם ביטוחים נוספים אשר חברות ביטוח עשויות להציע. חשוב לשים לב אילו ביטוחים הם חובה, אילו כדאיים ואילו מפתים אבל לא באמת רלוונטיים. בנושא זה כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח נוספות, ברשותו ניסיון וידע בתחום הביטוח כך שלא תישארו חסרי מידע אל מול תביעת הביטוח אשר ברצונכם להגיש.

סיכון אל מול תועלת

אם כך, כיצד מחליטים האם ביטוח הוא כדאי או דווקא מיותר? כמובן שחשוב לשאול בדבר סיכון אל מול תועלת. כלומר מה הסבירות שאכן התרחיש אשר מבוטח יקרה, באיזו חומרה ובאיזו תדירות, אל מול העלות של הפוליסה, הפיצוי שיקבל המבוטח במקרה שיהיה צורך בביטוח ופרמטרים נוספים. כל אלו לוקח בחשבון עורך דין תביעות ביטוח נוספות מתוך הבנה, כי בעת מעמד התביעה, כדאי שיהיה למבוטח יתרון על חברת הביטוח וכמה שיותר נקודות זכות.

על מנת לקבל פיצוי מחברת הביטוח יש לתבוע אותה לפי הנהלים שלה ובהתאם לפוליסה שנקנתה. על מנת שהתהליך יהיה פשוט עבורכם אך גם רווחי, כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח נוספות, הניסיון, המקצועיות והידע יהיו לרשותכם ויסייעו לכם לקבל את מה שמגיע לכם ואפילו יותר. אל תתמודדו עם תביעת חברת הביטוח לבד, יש מקצוענים בשביל זה.

על מנת ליעל ולמקסם את התוצאות של תביעת ביטוח באשר היא, מומלץ לשלב עורך דין תביעות ביטוח נוספות בהליך התביעה וההכנה לתביעה. במיוחד עבורכם, אנחנו קבוצה של עורכי דין בעלי ניסיון בתחום תביעות הביטוח, זה מה שיעשה לכם את ההבדל!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
It seems we can't find what you're looking for.
משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?