עורך דין תביעות ביטוח מסחרי

הביטוח המסחרי רלוונטי לחברות ועסקים אשר עוסקים במסחר, כלומר כולן. עסק יכול לבחור לבטח עצמו בביטוח מסחרי על מנת שיהיו לו כיסויים וסיוע כלכלי במידה ויחווה תאונה או אירוע אשר יפגע בפעילות העסק וימנע ממנו להמשיך להרוויח כמו שהוא היה מרוויח טרם התאונה או האירוע שהתרחש. כחלק מביטוח מסחרי ניתן לבחור מתוך מגוון של כיסויים, כך שהפוליסה תהיה כמה שיותר מותאמת לעסק המבוטח.

כחלק מרכישה של ביטוח מסחרי, חברת הביטוח מבטיחה לפצות כספית את המבוטחים במקרה שיצטרכו (בכפוף לתנאים המפורטים בפוליסה עליהם החברות חותמות). הפיצוי יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים כאשר מדובר בנזק חמור אשר כיסוי העלויות שלו גם כן בהתאם. באם מדובר בביטוח של קרן הון או בביטוח של חברה מאוד גדולה, הפיצוי אשר עשויה לקבל גם כן יהיה מאוד מאוד גבוה.

תביעת ביטוח מסחרי היא הצעד הראשון בדרך לקבלת פיצויים מחברת הביטוח בעקבות תאונה או אירוע אשר התרחש בחברה וגרר עלויות גבוהות. עורך דין תביעות ביטוח מסחרי יספק לכם שירות אמין ומקצועי, אצלנו תוכלו למצוא אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וכל שעליכם לעשות הוא להתקשר.

על סיכונים וביטוחים

כולנו מכירים את הביטוח הלאומי אשר מחייב כל אחד לרכוש אותו ובהתאם לקבל סיוע כלכלי ורפואי בעת הצורך, בסיסי, אך קיים. באופן כללי הרעיון מאחורי ביטוח הוא תשלום סמלי בכל חודש, כך חברות הביטוח צוברות כסף אשר בעת הצורך יוכלו לשלם למבוטחיהם במקרים בהם יצטרכו זאת. לאחר תביעה של חברת הביטוח על ידי עורך דין תביעות ביטוח מסחר, או כל סוג ביטוח אחר, חברות הביטוח יפצו את המבוטחים, על ידי הכסף שהרוויחו מהם, במענק, קצבה או כיסוי בהתאם לצורך.

ביטוח מסחרי

אחד מהביטוחים אשר ניתן לרכוש, כלומר הוא לא חובה, הוא הביטוח המסחרי. משמו ניתן להבין כי הוא רלוונטי לחברות ולעסקי מסחר, ולא זמין או מתאים לאנשים עצמאיים. הביטוח המסחרי כולל מגוון רחב של כיסויים אשר נוצרו מתוך הבנה של הסיכונים אליהם החברות חשופות והבטחה לכסות עלויות באם הסיכונים הללו אכן יתממשו.

כמובן שלאור העובדה כי קיים ביטוח מסחרי קיים גם תפקיד עוטף והוא עורך דין תביעות ביטוח מסחרי, הוא הכתובת לכל שאלה או התייעצות בנושא הביטוח הזה וכנראה שגם בנושא ביטוחים נוספים.

עורך דין תביעות ביטוח מסחרי

אכן כל חברה יכולה לבחור אילו כיסויים היא רוצה כחלק מרכישה של פוליסת ביטוח מסחרי. כמובן שזה הזמן להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח מסחרי, להבין מה הסיכונים העיקריים שהחברה חשופה אליהם, אך גם מה הם הסיכונים שכאשר יתממשו יהיו היקרים ביותר והכואבים ביותר לכיס.

כיסויים כחלק מביטוח מסחרי

מבין כל האפשרויות שהביטוח המסחרי מציע, כל חברה רשאית לבחור את הכיסויים שמתאימים לה. כך מרכיבים את הפוליסה המושלמת. כמובן שניתן גם לרכוש כיסויים דומים בהיקף שונה, או לפצל בין חברות ביטוח. לדוגמא, רכישה בייעוץ עורך דין תביעות ביטוח מסחר כיסוי עבור סייבר מחברה אחת אשר מציעה את ההצעה הרווחית ביותר, ורכישה של כיסוי אחר מחברה אחרת.

כיסוי סייבר

תקיפות אבטחת מידע וסייבר כבר מזמן הפכו למשהו מאוד נפוץ. כל החברות אשר בעלות מאגרי מידע על אנשים חשופות לתקיפות מסוג זה, בעצם מדובר בכל החברות. תקיפות סייבר גוררות גם עלויות גבוהות בשל הפיצויים ללקוחות, תשלום עבור שדרוג מערכת אבטחת המידע ועוד…

לצורך כך, ניתן לרכוש בעזרת עורך דין תביעות ביטוח מסחר כיסוי סייבר. הפיצוי והכיסוי שחברת הביטוח מציעה יכול להיות אכן עבור תשלומים לצד שלישי שנפגע כתוצאה מהפריצה, כיסוי כופר דברים נוספים אשר נדרש לשלם בעבורם במקרה של תקיפת סייבר.

עורך דין תביעות ביטוח מסחרי – תביעות אישיות

כחלק מהיות אנשים בעלי תפקיד מרכזי בחברה, כלומר בדירקטוריון המנהל, הם לוקחים החלטות. לעיתים, מוגשות כנגד החלטות אלו, כלומר כנגד אנשים אלו, תביעות אישיות. כיסוי תביעות אישיות, מבטיח כיסוי עתידי במקרה שבעלי החברה ידרשו לשלם פיצויים בעקבות התביעה שהוגשה כנגדם. כמובן שכאן עורך דין תביעות ביטוח מסחרי ייקח חלק על מנת להגן כמה שאפשר על החברה, אך בהחלט ישנה אופציה להפעיל את הביטוח ולקבל סיוע כלכלי לכך.

כיסוי על הנכס

מתוך הבנה כי החברה היא לא רק אנשים אלא גם נכס בו החברה יושבת, ביטוח מסחרי מאפשר לרכוש כיסוי לנכס ולרכוש בתוכו. מדובר בכל מיני נזקים שכאשר נגרמים לנכס או לתכולתו, ניתן להיעזר בשירות עורך דין תביעות ביטוח מסחרי, לתבוע את חברת הביטוח ולקבל פיצוי לכיסוי עלויות הנכס. זאת ניתן לרכוש גם במסגרת ביטוחים אחרים, אך כאן יהיה חלק מפוליסה מקיפה אשר כוללת כמה כיסויים.

כיסוי צד ג'

אחד הכיסויים שהם הכי בשימוש עבור חברות, וגם אפילו עבור אנשים פרטיים, הוא ביטוח צד ג', כלומר כיסוי צד ג'. הכוונה לצד השלישי בעסקה, כאשר הצד הראשון והשני הם חברת הביטוח והמבוטח בה, כלומר רוכש הפוליסה.

עורך דין תביעות ביטוח מסחרי ייעץ לכם לגשת לתביעת חברת הביטוח לקבלת כיסוי צד ג', על מנת לקבל סיוע לכיסוי עלויות מתביעה שלקוח או צד ג' אחר תובע את החברה המבוטחת. כך, באם בעל מקצוע נפגע בעת מתן שירות לחברה והוא תובע לקבל פיצוי מהעסק בו עבד, עסק זה יכול לתבוע את חברת הביטוח ולקבל ממנה את התשלום שבעל המקצוע דורש לנזק שחווה.

כיסוי מקצועי

חברות פיננסיות לוקחות סיכונים רבים כאשר הן מייעצות ומנהלות תיקים פיננסיים עבור לקוחות רבים בחברה. על מנת להקל על החברות הפיננסיות במשק להתמודד עם הסיכונים הללו, חברות ביטוח מציעות כחלק מביטוח מסחר רכישה של כיסוי מקצועי, כלומר עבור נזקים שצד ג' עשוי לחוות כתוצאה מייעוץ שנתנה החברה הפיננסית ללקוח שלה. הכוונה בגופים פיננסיים היא לכל גוף אשר מנהל כספים, בין אם מדובר בבית השקעות ובין אם מדובר ביועצים פרטיים.

בחירת כיסויים בתוך הביטוח המסחרי

בעיקרון נראה כי כל כיסוי שהוצג כאן, וכיסויים רבים אחרים, מסייעים לבעל המקצוע. פיצויים כספיים, מענקים וקצבאות. בפועל, אכן חברת הביטוח עתידה לסייע כספית לחברה המבוטחת, אך זה לא בא בחינם.

חשוב לזכור כי יכול להיות כי חברה תשלם כל חודש סכום יחסית גבוה לחברת הביטוח ולעולם לא תצטרך משהו בחזרה, או לא תעמוד בתנאים על מנת לקבל את הסיוע. כמובן שביטוח אכן נותן תחושת ביטחון מפני סיכונים שהעסק חשוף אליהם, אך לא תמיד כדאי לרכוש את הפוליסה. מומלץ להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח מסחרי לנושאים אלו.

תביעת חברת הביטוח

על מנת לקבל את כל הפיצויים בעבור הכיסויים שתוארו עד כה, וכיסויים רבים נוספים, יש לתבוע את חברת הביטוח. התביעה לא חייבת להיות מלווה בשירות עורך דין תביעות ביטוח מסחרי, אך בהחלט כדאי לשקול זאת לחיוב.

הגשת התביעה מתבצעת על ידי מילוי ושליחת טופס מיוחד בהתאם לתנאים ולנהלים של חברת הביטוח בה הפוליסה נרכשה. לאחר מכן, החברה בוחנת את התביעה ועתידה לבקש מסמכים ותיעוד נוסף על מנת לאשר את המידע שפורט בתביעה ובהתאם גם לאשר את הפיצוי. כאן נדרשת עבודה מקצועית ויעילה.

הכנת התביעה

כל תביעה שונה מתביעה אחרת, ישנה תלות בפוליסה אשר נקנתה, אך גם במקרה עליו החברה מבקשת לקבל סיוע לכיסוי עלויות. כמובן שאם מדובר לדוגמא בכיסוי על הנכס, בעקבות שריפה לדוגמא, יש להכין מסמכים של דוחות לאחר השריפה של המשטרה או של כיבוי אש אשר מוכיחים כי לא מדובר בהצתה על ידי החברה, מה שעתיד לבטל את ההשתתפות של הביטוח בכיסוי העלויות. בדומה לכך, כל תביעה תדרוש מסמך אחר אשר יש להכין או להמציא, ועל כן כדאי לבקש עזרת עורך דין תביעות ביטוח מסחרי כדי שיעשה סדר בתביעה.

חברות הביטוח אשר מציעות ביטוח מסחרי עושות זאת במטרה לספק לעסקים ולחברות ביטחון מפני סיכונים שחברות רבות חשופות אליהן. ביניהן ניתן למצוא ביטוח עבור תקיפות סייבר וקרנות הון. עורך דין תביעות ביטוח מסחרי הוא איש המקצוע הנדרש למשימה – הכנת התביעה, ניהולה וגם ערעור בעת הצורך. כך תוכלו לקבל פיצוי מתאים להפסד שחוויתם בעקבות פריצה, שריפה או כל נזק אחר שנגרם לעסק המבוטח שלכם.

למרות שניתן להגיש תביעה לחברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי מביטוח מסחרי לבד לגמרי, שילוב שלנו, עורכי דין לתביעות ביטוח מסחרי, יעשה את ההבדל מבחינת פשטות ההליך, היעילות וגם התוצאה שלו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
It seems we can't find what you're looking for.
משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?