עורך דין תביעות ביטוח מנהלים

במדינת ישראל ישנם כמה אפיקי חיסכון. כל אחד יכול לבחור באם להשקיע את הכסף שלו בבורסה בשוק ההון, בקרן השתלמות, קופת גמל או בכל אפיק אחר, גם באלו שאף אחד לא באמת יודע מה הם אומרים. למרות שכל אחד יכול לבחור באיזה אפיק השקעה לבחור, המדינה מחייבת כל מעביד לפתוח לעובדים שלו קרן פנסיה ולהפקיד שם כסף, כלומר ניתן לומר כי רוב האנשים בישראל מחויבים בבעלות על קרן פנסיה שתשרת אותם לאחר גיל הפרישה. במקביל לקרן הפנסיה ישנו גם ביטוח המנהלים, במה מדובר ואיך עורך דין תביעות ביטוח מנהלים יכול להשיג עבורכם הרבה כסף?

עורך דין תביעות ביטוח מנהלים ילווה אתכם בכל תביעה לקבלת או לפתיחת ביטוח המנהלים שלכם, במקרה של אובדן כושר עבודה לדוגמא. בגלל שמדובר במצב בו התובע לא יכול להמשיך להשתכר כראוי בהתאם למה שהיה לו טרם כניסתו למצב שבו הוא זקוק לסיוע כלכלי, הפיצוי יהיה כתלות בשכר החודשי או השנתי של התובע. לאור העובדה הזאת, עורך דין תביעות ביטוח מנהלים יכול להביא לקבלת פיצויים בשווי של כמה מאות אלפי שקלים, אשר עשויים גם להיות בפריסה חודשית ולאו דווקא במענק אחד גדול.

באם יש לכם ביטוח מנהלים אתם זכאים לקבל פיצויים על נזקי גוף מסוימים ואפילו פיצויים בעקבות ביטוח חיים. מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין תביעות ביטוח מנהלים אשר יביא עמו ניסיון, ויסייע לכם לקבל בדיוק מה שמגיע לכם, ואפילו יותר!

קרן פנסיה וביטוח מנהלים

כפי שצוין בהתחלה, במדינת ישראל לכל שכיר (בעל מעל חצי שנת ותק) מגיעה על פי חוק פתיחה של קרן פנסיה והפקדה חודשית של אחוזים מהשכר לקרן זו. גם עצמאים מחויבים בתנאים מסוימים בהפקדה חודשית, אך בהחלט קרן פנסיה זה משהו שכנראה יש לרוב האנשים בישראל.

במקביל לקרן הפנסיה, ישנו אפיק חיסכון נוסף לגיל פרישה, בעבר היה יותר פופולרי ואנשים היו בוחרים בין שני האפיקים האלה, אך כיום לרוב יש קרן פנסיה, אך אין זה אומר שביטוח המנהלים לא נפוץ גם כן ומידה ואכן יש לכם ביטוח שכזה, אתם חייבים עורך דין תביעות ביטוח מנהלים.

נקודות דמיון

בדומה לקרן הפנסיה גם ביטוח מנהלים הוא אפיק חיסכון לגיל פרישה. פוליסת ביטוח אשר מפרישים אליה כסף בכל חודש ובתמורה, בהגיעו של המבוטח לגיל פרישה היא מתחייבת להחזיר סכום מסוים בכל חודש, ממש בדומה לקרן הפנסיה. גם בביטוח מנהלים החוק מכריח את המעסיק לשלם אחוזים מסוימים לביטוח בנוסף לאחוזים אותם משלם המבוטח בכל חודש.

נקודות שוני

בשונה מקרן פנסיה, ישנם הטבות או מסלולי ביטוח נוספים אשר נכנסים תחת הכותרת של ביטוח מנהלים, התוספות הללו הן שעושות את ההבדל ומצריכות ייעוץ של עורך דין תביעות ביטוח מנהלים בגלל המורכבות והצורך בהוכחה, מעבר לפרישה בה פשוט מגיעים לגיל מסוים ומקבלים כסף.

כחלק מביטוח מנהלים ניתן לרכוש גם ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה, ומקובל לעשות זאת לאור העובדה כי אלו היתרונות שבביטוח מנהלים על קרן פנסיה. חברת הביטוח מתחייבת לשלם פיצוי במקרה מוות של המבוטח, אובדן כושר עבודה מלא או חלקי וכמובן כמו בפנסיה, תשלומים קבועים לאחר גיל הפרישה. כמובן אלו רלוונטיים גם לקרן פנסיה אך יותר מקובלים בביטוח מנהלים.

עורך דין תביעות ביטוח מנהלים

ניהול של קרן פנסיה בדרך כלל מסתכם בהפקדה קבועה מתוך המשכורת שהמעביד עושה עבורנו ופתיחה של הקרן בגיל פרישה. כאשר מדובר בביטוח מנהלים ההליך מעט יותר מסובך בעיקר בגלל הסעיף או הפוליסה של אובדן כושר עבודה. כאשר ישנה התעסקות עם הביטוח מנהלים דווקא מהבחינה של אובדן כושר עבודה, יש צורך לתבוע את חברת הביטוח וכאן חייב להיכנס לתמונה עורך דין תביעות ביטוח מנהלים.

אובדן כושר עבודה

כחלק מביטוח מנהלים ניתן לרכוש גם ביטוח לאובדן כושר עבודה. גם ללא עורך דין תביעות ביטוח מנהלים מגיע לכם פיצוי במקרה של אובדן כושר עבודה. כלומר פגיעה רפואית אשר גורמת לכך שהמבוטח לא יכול להמשיך לעבוד בעבודה כלשהיא או בייחוד בעבודה שלו. בגלל שהוא אינו יכול להשתכר כראוי או כמו שהיה רגיל, מגיע לו פיצויים בצורת קצבה חודשית מחברת הביטוח. על מנת לקבל זאת, יש לתבוע את חברת הביטוח ולהוכיח כי אכן הטענות הללו, מבחינה רפואית נכונות.

תביעת חברת הביטוח עם עורך דין תביעות ביטוח מנהלים

במידה ואדם חווה איזה שהוא נזק או נכות רפואית אשר מונעת ממנו יכולת להמשיך לעבוד, מגיע לו פיצוי מביטוח המנהלים שלו, אך עליו לתבוע זאת. הגשת התביעה יכולה להיות מאוד פשוטה, מילוי מסמכים והגשת טפסים אשר נותנים חיווי מקצועי ואמין על מצבו הרפואי של המבוטח. שילוב של עורך דין תביעות ביטוח מנהלים הוא זה שיעשה את ההבדל. הגשת טפסים והתייצבות בצורה מקצועית ומסודרת. כמובן שגם הניסיון של בעל מקצוע זה בתחום יכול להוות יתרון משמעותי במהלך התביעה.

כיסוי מחלות ונכות

כאמור, כחלק מרכישה של ביטוח מנהלים ותשלום חודשי, המבוטח יכול לבחור אילו סעיפים או בעצם פוליסות להכניס בתוך הביטוח הזה. הבסיסי ביותר יהיה החיסכון לגיל פרישה, מעין חיסכון פנסיוני, אך ניתן לשלב גם כיסוי מחלות ונכות אשר מזכה במענק חד פעמי, אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים ודוגמאות נוספות. על כל אלו כדאי להתייעץ עם עורך דין בעת הצורך, בשל כך במדובר כבר בתחום מעט אפור יותר מאשר חיסכון לגיל פרישה שהוא קבוע בחוק.

מענק חד פעמי

בשונה מהקצבה החודשית שמבוטח בביטוח מנהלים עשוי לקבל, עורך דין תביעות ביטוח מנהלים בהחלט יכול גם לסייע לכם לקבל פיצוי חד פעמי. אלו ניתנים בהתאם לפוליסה, לפרטי הפוליסה, שרכשתם כחלק מהתשלום על ביטוח מנהלים. לעומת אובדן כושר עבודה אשר מדובר במשהו ממושך, ישנם מענקים חד פעמיים. אלו ניתנים בעקבות מחלה הנחשבת מחלה קשה שהמבוטח חלה בה לפתע, או לחילופין, נזק מתאונה שהותירה אדם עם נכות, גם אם מדובר בנכות יחסית קלה.

תביעה למענק חד פעמי

על מנת לקבל גם מענק זה, שהוא חד פעמי, צריך לתבוע את חברת הביטוח שבה מבוטח הנפגע, בהתאם לביטוח המנהלים שברשותו, יקבע מה יהיה גובה הפיצוי והאם הוא זכאי לכך. גם כאן עורך דין תביעות ביטוח יכול לעשות את ההבדל, בעקבות כך שגם כאן, צריך להגיש טפסים מסודרים המוכיחים את אחוז או חומרת הנכות שנותרה למבוטח ובאופן כללי, שכנוע חברת הביטוח כי מגיע למבוטח כמה שיותר, בהתאם למצבו.

כיסוי למקרה מוות

עוד כיסוי שביטוח מנהלים מציע למבוטחים שלו הוא כיסוי למקרה מוות. זאת כמובן רלוונטי רק למשפחות ולקרוביהם של המבוטחים. לאחר מותם, קרובי המשפחה זכאים לתבוע את החברה בה המנוח היה מבוטח על מנת לקבל כסף בחזרה במסגרת הפוליסה שהמנוח קנה טרם מותו – כיוסי למקרה מוות. זאת מתוך הנחה כי מוות של אדם קרוב מהמשפחה לא רק קשה נפשית אלא גם כלכלית, ועל כן מגיע למשפחתו של המנוח לקבל פיצוי, או בעצם כיסוי בעבור המוות שלו.

תיעוד רפואי

כנראה שכל עורך דין תביעות ביטוח מנהלים, ובאופן כללי אנשים אשר מבינים בתחום ימליצו לכם לערוך תיעוד רפואי מקיף ויסודי של כל ההליך לאחר התאונה, המחלה או האירוע הרפואי שחוויתם. לאור העובדה כי כחלק מהתביעה יש להציג פירוט של הטיפול שהמבוטח עבר בשילוב תיעוד אמיתי ומהימן של המצב שבו הוא נמצע כעת. ככל שיהיה יותר תיעוד הסיכוי לקבל פיצויים גדולים יותר גדל בשל כך שניתן להוכיח ביתר קלות את הטענה שלשמה המבוטח בסיוע עורך דין תביעות ביטוח מנהלים, תובע את חברת הביטוח ומבקש כסף.

עורך דין תביעות ביטוח מנהלים יכול לעשות עבורכם את ההבדל כאשר אתם ניגשים לתבוע את חברת הביטוח שלכם על מנת לקבל פיצוי או מענק חד פעמי. בעת הצורך, כמובן שעורך דין תביעות ביטוח מנהלים יכול לסייע גם במקרה של תביעה לצורך קבלת תשלומים חודשיים כחלק מהחיסכון לגיל פנסיה. במקרים רבים תדרשו להגיש הרבה טפסים על מנת לזכות בתביעה ולקבל את הפיצויים שאתם רוצים וצריכים.

יש לכם ביטוח מנהלים? למה אתם מחכים? התקשרו לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין תביעות ביטוח מנהלים. סבורים כי מגיע לכם לקבל פיצוי מהביטוח? אצלנו תמצאו את כל התשובות, מחכים לשיחה שלכם ושלכן!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
It seems we can't find what you're looking for.
משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?