עורך דין תביעות ביטוח חיים

עורך דין תביעות ביטוח נכות מתאונה | עורך דין תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה | עורך דין תביעות ביטוח נכות מקצועית

במדינת ישראל ישנם ביטוחים אשר כל אדם חייב לשלם או בעצם להחזיק פוליסות כאלו. הרבה אנשים מחליטים להוסיף על פוליסות אלו ביטוחים נוספים, ביטוחי רשות. בחירה מתוך מגוון רחב של פוליסות ביטוח לרכוש, ממון ואפילו גם ביטוח לחיים עצמם. כחלק מתביעות ביטוח חיים ישנם גם בעלי מקצוע אשר אמונים על סיוע לאנשים בהתמודדות עם מצב רגיש שכזה, ביניהם עורך דין תביעות ביטוח חיים.

תביעת ביטוח חיים תהיה לאחר שבעל הפוליסה ילך לעולמו, כלומר, קרובי משפחתו של המנוח אשר רשומים בתור יורשי הפיצוי מהביטוח יקבלו את הפיצוי. גובה הפיצוי מאוד משתנה בין פוליסה לפוליסה, אך בהחלט מדובר בכמה מיליוני שקלים. לאור העובדה כי אין בהכרח קשר ישיר בין כמה כסף אדם שילם לביטוח במהלך חייו למה גובה הפיצוי שקרוביו יקבלו לאחר מותו, הפיצוי בדרך כלל מאוד מאוד גבוה.

כחלק מחלוקה של ירושה חייבת להיות התייחסות גם לתביעת פיצויים מביטוח החיים שהיה שייך לקרוב שנפטר. מדובר בהליך מורכב רגשית ובירוקרטית ועל כן אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, צוות של עורכי דין תביעות ביטוח חיים עם ניסיון.

ביטוח חיים מול ירושה

כחלק ממוות של אדם, קרובי משפחתו מעין מפוצים בכסף. כמובן שלא ניתן למחוק את הבלבול הרגשי והכאב בעזרת כסף, אך מתוך הנחה כי היו דברים שהיו שייכים לו וכעת נותרו ללא בעלות, במקביל להנחה כי מוות של קרוב מהווה גם קושי כלכלי, המדינה מציעה אפשרויות לסייע לאנשים אשר אחד מקרובי משפחותיהם הלכו לעולמם. מומלץ להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח חיים או עורך דין לענייני ירושה על מנת להבין מה ניתן או צריך לעשות לקראת מוות של אדם או כבר לאחר מותו.

ירושה וצוואה

לאחר שאדם הולך לעולמו הוא מותיר אחריו עיזבון, כלומר רכוש, ממון ונכסים אשר היו בבעלותו במהלך חייו וכעת נותרו ללא בעלות. לאחר המוות יש הכרח לחלק את הירושה בין כל היורשים המוגדרים בחוק. כך בעצם הקרובים של המנוח מקבלים חלק מכל מה שהיה שייך לו במהלך חייו. במידה והייתה למנוח צוואה, אשר הוא ניסח וערך טרם מותו, כל העיזבון שלו מחולק על פיה והשווי של מה שיקבל כל יורש תלוי בשווי של המנוח מבחינת מה שהיה שייך לו, טרם מותו.

עורך דין תביעות ביטוח חיים
עורך דין תביעות ביטוח חיים

ביטוח חיים

גם אפיק חסכון, או בעצם אפיק פיצויים זה, נכנס לתוקף רק לאחר שאדם הולך לעולמו. המטרה של ביטוח חיים היא לפצות קרובים של מנוח נוסף על הירושה. כלומר, פיצוי כספי מעבר לחלוקת מה שהיה שייך לאדם טרם מותו. על מנת לבטח את החיים של אדם, זאת נעשה על ידי תשלום חודשי לחברת ביטוח, בהתאם להסכם שנחתם עם החברה. ניתן לבחור מה יהיה גובה הפיצוי שקרובי משפחתו של המבוטח יקבלו לאחר מותו, כמובן שבהחלט מדובר במאות אלפי שקלים ואפילו במיליוני שקלים.

תביעות ביטוח חיים

כאמור, ניתן לרכוש פוליסה אצל חברות ביטוח אשר מציעות פוליסה מסוג זה, פוליסה של ביטוח חיים. על מנת לקבל את הפיצויים מביטוח החיים כחלק ממותו של אדם, צריך לתבוע את חברת הביטוח. תביעת חברת הביטוח בעיקרון יכולה להיעשות גם ללא התערבות של עורך דין תביעות ביטוח חיים, אך בהחלט ניתן לראות את ההבדל בין כל תביעה לתביעה אשר מעורב בה עורך דין מנוסה.

עורך דין תביעות ביטוח חיים

אמנם הגשת תביעה לקבל פיצוי מחברת הביטוח אשר אצלה נקנתה הפוליסה נעשית על ידי הגשת טפסים לחברת הביטוח, בפועל ההליך בהחלט יכול להיות מורכב יותר, ולאור העובדה כי המבוטח עצמו כבר אינו בין החיים, חשוב שיהיה מישהו שמבין בביטוח חיים והדמות הזאת היא עורך דין תביעות ביטוח חיים אשר ישמח לעמוד לשירותכם על מנת לסייע לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם בעקבות מותו של אדם קרוב אליכם.

תשלום על ביטוח חיים מול פיצוי

בשונה מירושה, אשר מייצגת קשר ישיר בין שווי והיקף העיזבון שהיה למנוח טרם מותו אל בין מה בפועל יקבלו קרוביו אשר הוגדרו כיורשים חוקיים, מבחינת ביטוח חיים הסיטואציה שונה. מבוטחים יכולים לשלם סכום קטן בהרבה מהפיצוי שבסוף יקבלו קרוביו של המבוטח. כל פוליסה תציע חבילה מעט שונה, אך בגדול המבוטח מחליט מה גובה הפיצוי שהוא רוצה שיעבור לקרוביו לאחר מותו, ובהתאם, חברת הביטוח מתאימה חבילת ביטוח חיים למבוטח. כלומר כמה כסף הוא ישלם בכל חודש בהתאם לפיצוי שמוגדר גם כן בפוליסה.

וידוא על ידי עורך דין תביעות ביטוח חיים

לאור העובדה שכל אדם יכול לבחור לעצמו את החבילה, או בעצם את הפוליסה שמתאימה לו בהתאם ליכולת שלו לשלם כל חודש, ובהתאם לפיצוי שהוא רוצה להעניק לקרוביו לאחר מותו, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח חיים עוד בשלב בחירת פוליסת הביטוח. הוא יסייע לוודא כי אכן מדובר בפוליסה אשר כדאית למבוטח ולקרוביו, וגם משרתת את הרצונות של המבוטח.

מיסוי על ביטוח חיים

כחלק מכך שאדם משלם בעבור ביטוח חיים, וגם תשלום על פוליסות או קרנות מסוג אחר, ניתן לקבל החזרי מס בגובה מסוים. זאת כמובן על מנת לעודד אנשים לרכוש ביטוח חיים על מנת להבטיח לקרובי המשפחה של המבוטח סיוע כלכלי לאחר מות המבוטח. חשוב להבין באם מגיעים גם לכם, מבוטחי ביטוח חיים, החזרי מס על מנת להקל עליכם את התשלום. כדאי מאוד לברר זאת כי בפועל, זה מעין מגדיל את הפיצוי שיקבלו הקרובים, בשילוב הירושה שלא נפגעה.

סוגי ביטוחי חיים

למרות שמדובר בשם כולל – ביטוח חיים, בפועל מדובר בכמה סוגים של פוליסות ואפיקים של ביטוחי חיים. המשותף בין כולם הוא הבטחת פיצויים לקרובי משפחתו של הבוחר בפוליסת ביטוח חיים לאחר שילך לעולמו. השונה הוא אופן התשלום, ההיקף או המסגרת שבה נרכש ביטוח החיים ומאפיינים נוספים. מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח חיים על מנת להבין מה המוצר או האפיק שהכי רלוונטי ויסייע לכם, מבחינת הציפיות שלכם לפיצוי של הקרובים והיכולת שלכם לשלם בכל חודש.

ביטוח חיים למשכנתא

נוסף על פוליסת ביטוח חיים אשר מבטיחה פיצוי כספי לקרובי משפחתו של המבוטח לאחר שהוא ימות, ישנן פוליסות נוספות אשר מתייחסות, או רלוונטיות למוות של המבוטחים בהן. אחת מהן היא ביטוח חיים למשכנתא, כמובן שכאן גם עורך דין תביעות ביטוח חיים יכול מאוד לסייע למבוטח ולקרוביו. פוליסה זאת מבטיחה סוג של כיסוי חוב המשכנתא לאחר שאדם הולך לעולמו. כלומר, בעיקרון המשכנתא אמורה לעבור בירושה עם הדירה או הבית אליה היא מיוחסת. ביטוח חיים למשכנתא מכסה את החוב שיש למבוטח אשר הלך לעולמו, מול הבנק בעקבות המשכנתא.

ביטוח חיים כחלק מביטוח מנהלים

עוד פוליסת ביטוח אשר מתייחסת לביטוח חיים היא פוליסת ביטוח חיים אשר היא חלק מביטוח מנהלים. מדובר באפיק השקעה פנסיוני אשר מציע, כחלק מרכישת ביטוח מנהלים, רכישה גם של ביטוח חיים. כאן מדובר במעין כפל ביטוחים, או הרחבה של ביטוח מנהלים, ועל כן, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח חיים על מנת להבין מה היקף הפוליסה ומה יגיע לקרובי המשפחה של המבוטח לאחר מותו.

פוליסת ביטוח חיים

סוג זה גם כן מאופיין בהענקת פיצוי כספי לקרוביו של אדם שהלך לעולמו. אך כאן, מדובר בפוליסת ביטוח חיים בודדה, כלומר לא כחלק מרכישת משכנתא או מרכישת ביטוח מנהלים. הפוליסה הזאת גם כן נקנית דרך חברות ביטוח, גדולות וקטנות. כאן גם יהיה מדובר בתביעה אשר מתמקדת ספציפית בפוליסת ביטוח חיים, כלומר עורך דין תביעות ביטוח חיים יהיה מאוד רלוונטי כאן.

ביטוח חיים הוא מעין אפיק השקעה אשר אמור לפצות ולהקל על אנשים אשר איבדו קרוב משפחה. המוצר מורכב מתשלום חודשי של המבוטח ובתמורה, הענקת פיצוי כספי לקרובי המשפחה של המבוטח לאחר שהוא הולך לעולמו על פי התנאים שמפורטים בפוליסה. על מענק לקבל את הפיצוי יש צורך לתבוע את חברת הביטוח וזאת כדאי לעשות בסיוע של עורך דין תביעות ביטוח חיים אשר מנוסה בתחום וכמובן גם מאוד מקצועי בנושא.

הסתייעות בשירותי עורך דין תביעות ביטוח חיים יעשה עבורכם את ההבדל בתביעת ביטוח חיים ובקבלת הפיצויים שמגיעים לכם. באם לקרוב משפחה שלכם שהלך לעולמו היה ביטוח חיים, חשוב לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את הפיצויים בהתאם להסדר ולחוזק בפוליסה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
מדריך תביעת ביטוח נכות מקצועית

תאונות ומחלות עלולות להותיר עובד עם נכות שתגביל את יכולתו לעבוד לפרנסתו באופן מוחלט או חלקי, זמני או קבוע. במקרים רבים פגיעות המובילות לנכות, משפיעות

מדריך תביעת ביטוח נכות מתאונה

תביעת ביטוח נכות מתאונה ניתנת להגשה על ידי אנשים שמבוטחים במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות או מי שרכשו כיסוי של ביטוח נכות מתאונה בתור נספח

עורך דין תביעות ביטוח נכות מתאונה

אף אחד לא מתכנן להיות מעורב בתאונה ובטח שלא להיפגע ממנה עד למצב של היפגעות פיזית וכלכלית. לעומת זאת, חברות הביטוח בהחלט נותנות אופציה להתכונן

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?