תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל

ביטוח הבריאות הפרטי בישראל מציע לקהל לקוחותיו מגוון רחב של כיסויים לכל מיני הליכים ואתגרים רפואיים שאולי יפקדו אותם בעתיד.

תשלום בעבור ביטוח בריאות אמנם לוקח בכל חודש סכום כסף אך בתמורה יכול לפצות אתכם בסכומי כסף מאוד גבוהים שיכסו הוצאות בריאותיות שיצטרך לשלם הלקוח. זאת נכון גם בעבור טיפולים מיוחדים המתבצעים בחו"ל, למרות שהם לא במדינה, הביטוח הפרטי מציע לכסות ולסייע בעלויות ההליך.

גובהו של ההחזר הכספי שניתן בעבור טיפולים מיוחדים בחו"ל משתנה מאוד בין הליך להליך כמובן שבהתאם למחיר שלו ולגובה ההשתתפות העצמית הנדרשת מהלקוח שהגיש תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל.

בגלל שמדובר בהליכים שעשויים להיות מסובכים ויקרים, גם הפיצוי בהתאם יכול להגיע למאות אלפי שקלים, כתלות בגובה ההוצאה נדרש מהלקוח המטופל.

ניצבים לקראת טיפול מיוחד בחו"ל אשר נראה כי יעלה לכם המון כסף שלא בהכרח יש לכם לשלם? תוכלו להגיש תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל ובעזרתנו, לא תהיו לבד אלא מלווים באנשי מקצוע שישמחו לעזור. צרו איתנו קשר עוד היום להבין מה הזכויות שלכם ומה חובה שתעשו לפני הנסיעה.

הליך תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל

בישראל ישנן המון חברות ביטוח פרטי אשר מציעות תוספות כיסויים מיוחדים מעבר למה שנותנות קופות החולים במסגרת הביטוח הממלכתי.

כל חברת ביטוח מציעה כיסויים, מחירים והליכים שונים וגם כאשר עוסקים בשירות תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל, יכול להיות כי כל חברה דורשת משהו אחר, אך בגדול מדובר בהליכים דומים התלויים במצבו של הלקוח, סוג הטיפול ומחירו.

תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו'ל
תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל
מוודאים קיומו של כיסוי מתאים בדומה לכל כיסוי או הליך מול חברת ביטוח, לא כל דבר רפואי שיקרה לכם יהיה מכוסה על ידי חברת הביטוח, ואתם רשאים לבחור כיצד להרחיב את הביטוח מעבר למה שכבר מוצע לכם. על מנת שתוכלו בכלל לגשת להליך תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל עליכם לוודא שיש לכם את הכיסוי המתאים, שאתם משלמים לחברת הביטוח בעבור כיסוי עתידי של עלות טיפולים מיוחדים בחו"ל ובפרט זה שאתם עוברים לעבור.
מקבלים אישור עוד טרם קביעת וביצוע הטיפול, או בעצם מיד לאחר שקיבלתם הפניה או שהבנתם שיש לכם בטיפול, עליכם לקבל אישור מחברת הביטוח על מימון או השתתפות עצמית עתידים של החברה בהליך. האישור הזה מחייב כדי שתוכלו לתבוע בעתיד ובעצם מאשר כי החברה תיתן לכם החזר כספי בגין הטיפול המיוחד שאתם עושים, למרות שהוא בחו"ל.
קובעים את הטיפול קביעת תור לטיפול בחו"ל, יכול להתבצע על ידי הלקוח המטופל או ממש על ידי חברת הביטוח עצמה, כאשר היא מעדיפה לעשות זאת או מחייבת על מנת לממן אותו. לאחר שתגישו את תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל, כלומר את הבקשה הראשונית, תעדכן אתכם חברת הביטוח האם בכוונתה לקבוע ולתאם את הטיפול בעבורכם או שעליכם לעשות את ההליך בעצמכם.
מבצעים את הטיפול לאחר שנקבע לכם הטיפול בחו"ל הגיע הזמן לבצע אותו ולהתחיל בתהליך ההחלמה וקידום המצב הרפואי. באם חברת הביטוח לא שילמה על ההליך, כלומר באם אתם הייתם צריכים לקבוע את ההליך וגם לשלם עליו, תצטרכו להגיש תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל ולהציג קבלות ואישורים על התשלום שביצעתם בעבור הטיפול. כמובן שזאת אופציה פחות טובה בשל העובדה שהייתם צריכים להוציא כסף, אך לעיתים זאת היחידה.

 

תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל – בקצרה

תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל יכולה להיראות מעט מסובכת אך בפועל היא לא חייבת להיות כזאת ותוכלו לקבל את הכסף שלכם בקלות בחזרה. הנה סיכום של כמה דברים שאתם חייבים לדעת עוד לפני שתבצעו את הטיפול.

  1. יש ליידע את חברת הביטוח – למרות שיש לכם כיסוי מתאים אשר מזכה אתכם בקבלת החזר על טיפול מיוחד בחו"ל, זכות זאת עלולה לא להיות תקפה באם לא יידעתם את חברת הביטוח טרם הטיפול ולא קיבלתם אישור לבצע אותו או התחייבות שחברת הביטוח תשלם עליו.
  2. יכול להיות שתחילה תצטרכו לשלם על הטיפול – תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל יכולה להביא את החברה לשלם על הטיפול בעצמה, אך לעיתים בשל תנאי הטיפול והמצב תצטרכו תחילה לשלם בעצמכם ורק אז תקבלו את הכסף שלכם בחזרה.

 

מתייעצים עם איש מקצוע

סביר כי גם אם אתם מבינים בביטוח וכבר עברתם הרבה הליכים, תרגישו כי אתם יכולים לעבור את התהליך בעצמכם ולצלוח אותו, אך תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אשר מתמחה בתחום וגם יוריד מכם הרבה קשב להתעסקות בכך, לאור העובדה שיש לכם התעסקויות רפואיות רבות אחרות וגם הכנות לקראת הנסיעה לחו"ל. אל תוותרו על עזרה!

הגשת תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל מתחילה עוד טרם הטיפול בקבלת אישור מחברת הביטוח וביצירת קשר שלה למרכז הרפואי בו עתיד הטיפול להתבצע.

קבלת ההחזר דורשת למלא טופס פרטים אישיים וגם חוות דעת של רופא מקצועי המלווה את הלקוח במצב הרפואי בו הוא נמצא. מהגשת טופס התביעה יכול להיות שתדרשו להציג מסמכים נוספים. את כל ההליך הזה מומלץ לבצע בליווי וסיוע של איש מקצוע שיקל עליכם מאוד.

הגשת תביעת החזר כספי בגין טיפולים מיוחדים בחו"ל יכולה להיות מאוד מורכבת ומסובכת, ועוד טרם הטיפול ישנם דברים שעליכם לעשות כדי להיות זכאים לכך. לנו יש את התשובות ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל את התהליך שיחסוך לכם המון כסף.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מדריך תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יעידו כי השיניים גורמות לחיוך שלנו להיראות נהדר או דווקא פחות ועל כן, ישנה חשיבות גדולה בשמירה עליהן על ידי צחצוח נכון. אך

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?