עורך דין פלילי מחירון

תחום עריכת הדין הפך למגוון ביותר בשנים האחרונות. כיום כל אחד יכול להגיע למצב בו הוא נזקק לשירותיו המקצועיים של עורך דין ואפילו לסיוע מעורך דין פלילי. מאחר ועורכי דין פליליים מספקים מגוון רחב של שירותים המכסים צרכים שונים בהיקפים משתנים, העלויות של שירותי עורך דין פלילי הן דינמיות ביותר ונעות בין מאות שקלים ועד אלפים רבים.

מאחר וגם שכר הטרחה המשולם לעורך הדין מהווה שיקול בבחירת איש המקצוע שייצג אתכם בהליכים הפליליים, חשוב להכיר את טווחי העלויות המקובלים בתחום זה. במדריך שלפניכם נציג לכם מחירון המכסה את העלויות הממוצעות של שירותי עריכת דין בתחום הפלילים, נכון לשנת 2021. בהצלחה ושלא נצטרך.

עורך דין פלילי – על מה אני משלם, למעשה?

עורך דין פלילי אחראי לייצוג של לקוחותיו העומדים לדין פלילי, ולהגנה על זכויותיהם מול המערכת. עורך דין פלילי מספק למרשו ליווי משפטי אישי החל משלב החקירה המשטרתית ועד תום ההליכים המתקיימים כנגדו בבית הדין הפלילי, במידה והוחלט להגיש כנגד החשוד כתב אישום.

במקרה בו הנאשם עומד למשפט, עורך דין פלילי אחראי לתור אחר דרכים לביטול האישומים כנגד הלקוח ויחתור לזיכויו במשפט, או להמתקת גזר הדין עד כמה שניתן. לסיכומו של עניין, תפקידו העיקרי של עורך דין פלילי הוא להפחית את הענישה המוטלת על מיוצגיו עד כמה שהחוק מאפשר, על מנת לסייע להם לפתוח דף חדש בחייהם בהקדם האפשרי.

 

עורך דין פלילי – כמה זה אמור לעלות לי?

אין זה סוד שגובה שכר הטרחה שעורכי דין שונים גובים מלקוחותיהם, נקבע על בסיס מגוון רחב של שיקולים, החורגים מן הניסיון המקצועי והמוניטין שצבר עורך הדין. סוג העבירה הפלילית, רמת המורכבות של התיק הפלילי וסיכויי ההצלחה בתיק, מהווים גם הם שיקולים המשפיעים על הצעת המחיר שעורכי דין שונים יספקו לכם.

ישנו שוני גם בעלויות הייצוג המשפטי באזורים גיאוגרפיים שונים בארץ, כאשר המחירים בישובי הפריפריה לרוב יהיו זולים יותר מאלו שעורכי דין במרכז גובים.

עורך דין פלילי מחירון
עורך דין פלילי מחירון

האם משלמים לעורך דין פלילי לפי מחירון של שעת עבודה או שכר טרחה קבוע מראש?

ישנם עורכי דין שמתמחרים את שירותיהם לפי שעות העבודה בפועל, בעוד שאחרים גובים שכר טרחה מוגדר מראש שאליו נלווית תוספת תשלום בגין דיונים בערכאות המשפטיות השונות ופעולות נוספות שאינן מכוסות במסגרת העלות הבסיסית. מנגד, ניתן למצוא גם עורכי דין פליליים העובדים על בסיס שכר טרחה גלובלי.

כדי למצוא עורך דין פלילי שעובד עם מוסר תשלומים בו תוכלו לעמוד, מומלץ לפנות לקבלת הצעות מחיר ממספר עורכי דין פליליים, ולבחון את הגמישות בנושא התלשומים לצד רמת המקצוענות והיחס האישי שתוכלו לקבל מעורך הדין במסגרת התקציב העומד לרשותכם.

 

מחירון של שירותים שונים

שכר הטרחה המשולם לעורך דין פלילי נכון לשנת 2021 נע בטווחים הבאים:

שכר טרחה של עורך דין פלילי עומד בממוצע על 10 עד 15 אחוזים משווי התביעה.

שעת ייעוץ ראשונית מול עורך דין פלילי – בין 500 ל – 600 שקלים בממוצע.

שעת ייעוץ הכוללת אפיון מסמכים מול עורך דין פלילי – בין 900 ל – 1000 שקלים בממוצע.

שחרור בערבות בבית המשפט על ידי עורך דין פלילי – בין 600 ל 650 שקלים בממוצע.

הכנת כתב הרשאה כללי / תצהיר וחתימה על ידי עורך דין פלילי – בין 420 ל – 450 שקלים בממוצע.

הכנת חוות דעת בכתב על ידי עורך דין פלילי – בין 800 ל – 950 שקלים בממוצע.

 

עם זאת, חשוב שלא להיתפס למספרים ספציפיים מאחר ושירותי עורך דין פלילי כמו כל שירות בשוק החופשי, תלויים במידה רבה בהיצע ובביקוש. אף שלשכת עורכי הדין דואגת לפרסם מחירון עורך דין פלילי המציין את עלות הבסיס של שירותים שונים בתחום, בפועל המחירים משתנים מאוד מעורך דין פלילי אחד למשנהו, ואינם כפופים באמת למחירון זה.

 

עורך דין פלילי – מחירון טיפול בכתבי אישום פליליים

במידה וחלילה עולה הצורך בטיפול בכתב אישום פלילי בתיקים מסוגים שונים, העלויות נעות בין 1600 ל – 5500 שקלים בממוצע. עלות היצוג בבתי המשפט בעבירות פליליות מסוגים שונים, תלויה בסוג העבירה, אך היא נעה סביב הטווחים הללו בממוצע. ישנם כמובן תעריפים שונים לתיקים פליליים מסוגים שונים, אותם ניתן לסקור באתרי אינטרנט יעודיים להשוואת מחירים של עורכי דין פליליים.

 

בשורה התחתונה – אין מחיר לחופש

אם אתם זקוקים לסיוע משפטי מקצועי של עורך דין מוסמך בתחום הפלילים, מומלץ ביותר לעשות סקר שוק מקיף מול המחירונים של עורכי דין פליליים המתפרסמים באתרי השוואת מחירים שונים ברשת האינטרנט. חיפוש השאילתא "עורך דין פלילי מחירון" בגוגל, תחשוף אתכם לאתרים רבים מסוג זה, וזוהי אחת הדרכים המקובלות יותר בימינו לקבלת אומדן ברור בנוגע לטווח המחירים המעודכן של נותני שירות שונים במדינת ישראל, ובכללם עורכי דין פליליים וגובה שכר הטרחה שהם גובים בעבור שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי.

יחד עם זאת, זה גם המקום להזכיר שלא תמיד ניתן למצוא קשר ישיר בין גובה שכר הטרחה שאותו גובה עורך דין פלילי נתון, ובין איכות הייצוג המשפטי שתוכלו לקבל באמצעותו. בעת בחירת עורך דין פלילי, כמו עם כל בעל מקצוע אחר, מן הראוי להתבונן על העלות ביחס לתועלת שמקבלים, וכמובן, לקרוא גם חוות דעת של לקוחות, על מנת להעריך את יחס העלות תועלת שעורך הדין שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור, יוכל להעניק לכם.

התוכן המוצג במאמר שלהלן מובא לידע כללי בלבד, אינו בגדר מידע משפטי מחייב, ואין לפעול על פיו או להסתמך עליו בשום צורה שהיא. במידה ועולה הצורך בהכוונה משפטית, ליווי משפטי או ייצוג משפטי הנועד לסייע במקרה ספציפי, יש לפנות ישירות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מול עורך דין פלילי בעל רישיון.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים