עורך דין עבירות זנות ותועבה

זנות מתייחסת לכל מעשה של שימוש בגוף או קיום יחסי מין בתמורה לתשלום כספי או טובות הנאה. בכל מעשה זנות ישנם לרוב שלושה צדדים, צורך הזנות, הזונה והסרסור. כמובן שכל מקרה לגופו אך החוק מתייחס בעיקר לעונש ולעבירה שכל אחד מהצדדים הללו מבצע. עורך דין פלילי מתמחה בכל החוקים והמקרים שנחשבים כעוברים על החוק במדינת ישראל. בהתאם לכל אחד מהצדדים במעשה.

העונש על עבירות זנות ותועבה מאוד משתנה בין עבירה לעבירה, כך שכמובן עורך דין עבירות זנות ותועבה יוכל לסייע לכם להקל את העונש כמה שאפשר. העונש על העבירות האלה נע מקנס (אלפי שקלים בודדים על צריכת זנות) ויכול להגיע גם ל-20 שנות מאסר כאשר מדובר בשידול לעיסוק זנות בהקשר של סחר וייבוא אנשים לצרכי זנות.

במידה והסתבכתם בנושא עבירות זנות ותועבה חשוב לפנות מיד לשירותי עורך דין עבירות זנות תועבה. הליווי המקצועי והניסיון שעומד לרשות עורך דין עבירות זנות ותועבה יסייע לכם להתמודד כמה שיותר טוב עם המקרה.

עבירות זנות – צדה של הזונה

נתחיל מלסקור את ההתייחסות המשפטית לזונה בכל מקרה של זנות. מתוך הנחה שהזונה היא הקורבן בסיפור, בין אם היא קטינה או בגירה, או אפילו זונה ממין זכר. מטרתה של מדינת ישראל, בניסוח החוקים, לצמצם את התופעה ולהגן על הזונות כך שהן לא יצטרכו להיכנס לכלא במקרה שהן עוסקות בזנות. ככל שהזמן מתקדם יש יותר התייחסות לזנות בחוק.

 

קטינים בזנות

כמובן שבקרב קטינים החלטה זאת מאוד הגיונית בשל כך שקטינים לא נחשבים כשירים לקבוע בעצמם אם המעשה כשיר, מוסרי או אפילו בסדר במובן הכי פשוט. כאשר קטין או קטינה נשפטים או חלק ממשפט העוסק בזנות, מומלץ לשכור שירותיו של עורך דין עבירות זנות ותועבה אשר מתמחה בעבודה עם קטינים בהתאם לחוקי הנוער במדינה ולא רק בהתאם לחוקי הזנות במדינה.

 

ייצוג זונה על ידי עורך דין עבירות זנות ותועבה

אם כך, בהקשר עורך דין עבירות זנות ותועבה, כנראה שאם הוא ייצג מישהי או מישהו אשר עוסקים כזונה, אין זה יהיה על מנת להגן משפטית אל מול עבירת זנות מכיוון שאין התייחסות בחוק לזונה כעוברת על החוק. לא ניתן לשפוט מישהי על כך שעסקה בזנות, למרות שנראה כי זנות היא לא חוקית בארץ, חוקי לעסוק בזנות אך לא חוקי לצרוך או לשדל לזנות. חשוב לדייק על ההבדל כאשר ניגשים לטיפול במשפט זנות ותועבה.

 

עורך דין עבירות זנות ותועבה
עורך דין עבירות זנות ותועבה

עבירות זנות – צד צורך הזנות

בשנים האחרונות, מאוחר יחסית לשאר חוקי הזנות במדינת ישראל, אושר בכנסת חוק אשר אוסר על צריכת זנות. כאשר אדם מואשם בצריכת זנות ישנה התייחסות למדרגות ענישה. בפעם הראשונה שייתפס יקבל קנס כספי של כמה אלפי שקלים בודדים. על כל עבירה נוספת או מתמשכת הקנס יגדל בהתאם.

במקרים מסוימים אדם אשר נחשד או מואשם כצורך זנות ויהיה מואשם במעבר על עבירה נוספת המעוגנת בחוק, הוא יכול לקבל בנוסף לקנס הכספי גם עונש או בכללי פרס חמור בהרבה על קנס כספי. שוב, גם כאן, צריכת זנות היא אינה חוקית אך עיסוק בזנות כן חוקי. על כן במצב כזה הזונה לא תעמוד לדין אך צורך הזנות כן ייקנס או אפילו יעמוד לדין.

עורך דין עבירות זנות ותועבה במקרה זה אולי יהיה קצת פחות רלוונטי כשהמקרים קלים, מדובר בקנס יחסית נמוך למקרה חד פעמי וראשון, אך בהחלט יוכל לסייע כשהעבירה חמורה יותר, באם מדובר במקרה שני או בתפיסת אדם ורצון להרשיע אותו על צריכת זנות מתמשכת. כל אלו כמובן עבירות חמורות יותר על החוק מאשר צריכה חד פעמית ועל כן עורך דין עבירות זנות ותועבה יכול בהחלט לסייע כאן.

 

עבירת זנות – הצד המשדל

הצד השלישי, שלא בהכרח נתפס כצד במעשה אך בחוק הוא הצד שהכי מתייחסים אליו וצפוי לעונשים הכבדים ביותר, הוא הצד המסרסר, המשדל. בחוק יש הרבה איסורים על מעין תמיכה או קידום של זנות. אסור לשדל למעשי זנות, לעיסוק בזנות וכמובן יש איסור על סרסור בנשים או גברים לצורך זנות. גם שידול אישה או איש לעזוב את מקום מגוריהם או אפילו מדינתם ולעבור למקום אחר על מנת לעסוק בזנות נחשב כעבירה על החוק ויכול גם להתקשר עם סחר או ייבוא בני אדם. עבירה חמורה בהרבה.

כמובן שעורך דין עבירות זנות ותועבה נותן מענה גם לצד זה בסיפור. מבין שלושת הצדדים שהוצגו מדובר בצד אשר חשוף לעונשים הכבדים ביותר, במקרים חמורים, בהתאם לחוק ולנסיבות, אפשר לקבל גם עונש של 20 שנות מאסר. ההחלטה מה יהיה גובה העונש תלויה בכל הנסיבות של המקרה ועל כן עורך דין מוסמך מאוד יכול לסייע כאן על מנת להקל את העונש כמה שאפשר ולהביא לאמת להשפיע ולכישורים של עורך הדין להשפיע על התוצאה.

 

תפקיד עורך הדין במשפט

רוב עורכי הדין באשר הם, כמובן לא רק עורכי דין עבירות זנות ותועבה, אחראים לספק ייצוג משפטי מקצועי לנאשמים אך גם לתובעים במשפטים. במקרה שהנכם מואשמים בעבירות זנות ותועבה כמובן שתצטרכו ייצוג משפטי, גם על מנת לנכוח במשפט אך גם על מנת למקסם את התוצאה עבורכם.

עורך דין עבירות זנות ותועבה מתמחה בעבירות אשר עוסקות סביב זנות. ישנן הרבה עבירות תחת הכותרת של זנות כך שבגדול ניתן לחלק אותן לשידול לזנות ולצריכת זנות. לזונה אין חלק בעבירה אל מול החוק ועל כן לא ניתן לשפוט אותה במקרה של ביצוע מעשה זנות. הסיוע של עורך דין עבירות זנות ותועבה מאוד קריטי, במיוחד לאור העובדה שעבירות אלה יכולות לגרור עונשים כבדים החל מקנסות ועד ל-10 ואפילו 20 שנות מאסר.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עבירת סרסרות

עבירת הסרסרות מוגדרת כהתפרנסות מעסקי הזנות שמבוצעים ע"י אדם מסוים, בין אם ע"י פעולת שידול, השגחה, תמיכה או ע"י ניהול עסק שמתמקד במתן שירותי מין

שידול לזנות

זנות מוכרת בתור המקצוע העתיק ביותר בעולם. אך לזנות יש משמעויות חברתיות, דתיות ופסיכולוגיות רבות אשר מגדירות את דעת הקהל וכך גם את דעת החוק

סחר בנשים – עונש

מדובר במקרה פרטי של סחר בבני אדם אשר נתפס כחמור מאוד ולרוב מתקשר גם לתופעת הזנות. על סחר בנשים – עונש כבד. בדומה לזנות ועבירות

הדחה לזנות בחוק – עונש

זנות מוגדרת כקיום יחסי מין בתמורה לתשלום כספי או טובות הנאה. בחוק הישראלי יש התייחסויות לעבירות זנות מבחינת הגדרת כל עבירות הזנות בישראל וכמובן גם