חיפוש

עורך דין לאיתור כספים

איתור כספים הינה פעולה חשובה שלא מקבלת מספיק קרדיט בעיני הציבור הישראלי. מדובר בתהליך חשוב מאין כמותו, שמבוצע על ידי עורך דין או חברה פרטית (על כך נרחיב בהמשך) ומטרתו לאתר עבור הלקוח כספים ש"אבדו" לאורך השנים. כספים יכולים להיעלם מראשינו בעקבות סיבות רבות- מעבר בין דירות, הגירה של ישראלים לחו"ל, שינויים בבעלות החברה או סגירת החברה, החלפת סוכן הביטוח, קרוב משפחה שנפטר ועוד. על מנת למנוע מצב שבו אתם נפגעים מתרחישים אלו- עליכם לפעול על מנת לאתר את אותם כספים.

 

איתור כספים- רק באמצעות עורך דין?

מקובל לחשוב כי פעולות שדורשות איתור כספים או התמודדות מול חברות הביטוח הגדולות, יכולות להתבצע אך ורק על ידי עורכי דין. הרשו לנו לסבר לכם את האוזן- לא כך פני הדברים. חברת הר הביטוח הינה חברה שמציעה את שירות איתור הכספים עבור הלקוח. מדובר בפעולה פשוטה שמבוצעת על ידי החברה. אתם מרוויחים מכך פעמיים: פעם ראשונה, כאשר אתם משלמים לחברה סכום נמוך משמעותית מהסכום שהייתם משלמים עבור אותו סוג של שירות אצל עורך דין. פעם שנייה, החברה ממפה בעשרות חברות שונות את השם שלך, ומוצאת עבורך את כלל הפיקדונות והחסכונות השונים שיש לך. לא מעט אנשים שוכחים מסיבות כאלה ואחרות מכספים שיש בבעלותם בפיקדונות או בחסכונות כאלה ואחרים. חברת הר הביטוח עושה את התהליך הזה עבורכם.

כמו כן, בעת הגשת הדו"ח המפרט את כלל החסכונות והפיקדונות השונים בהם הכסף שלכם נמצא- חברת הר ביטוח תוסיף גם המלצות וחוות דעת אישית על המצב שלכם, ומה נכון וראוי לעשות עם המצב הקיים שלכם: האם למשוך את הכספים מגוף כזה או אחר, האם להרחיב את גודל ההשקעה ועוד. כל הפעולות הללו, שסביר שהייתם מקבלים גם אצל עורך דין בתחום הביטוחים ואיתור הכספים- יחסכו לכם מאות שקלים ולעיתים גם אלפי שקלים באמצעות הר הביטוח.

איש איתור

מדוע לבחור דווקא בחברת הר הביטוח?

לעבודה שמבצעת החברה יש יתרונות רבים ומגוונים, שלא יכולים להשאיר אף אחד מכם אדיש אליהם. בין היתרונות הרבים: דו"ח קריא שעושה לך סדר, יחס אישי, לקוחות מרוצים בשפע (מרים את הביטחון לפני פעולה שכזו), אפשרות להשתמש בהמלצות החברה בדו"ח, הוזלה בביטוחי החיים, חיסכון רב בכסף, מציאת כספים שלא נמשכו, (23 מיליארד שקל מחפשים את בעליהם) הוזלת עלויות בדמי ניהול, איתור כפל ביטוח, איתור מסלולי השקעה, פירוט על כסף נזיל, פירוט על פנסיה עתידית, פירוט ביטוח חיים, פירוט משכנתא, ליווי מקצועי לכל אורך התהליך וכמובן מציאת כספי פיצויים.

חשוב לציין שמרגע השארת הפרטים האישיים שלכם בחברה, החברה תלווה אתכם יד ביד לכך אורך תהליך מציאת הכספים, ותמליץ לכם מה לעשות עם הכסף על בסיס ניסיון ארוך שנים ומבוסס על מאות לקוחות מרוצים!

  הר הביטוח – הגיע הזמן שנפקח את העיניים למידע בנושא לחץ כאן.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא