עורך דין הסכם גירושין

הסכם גירושין הינו הסכם מחייב ומשפטי לכל דבר ועניין. על מנת שתוכלו לעבור את ההליך באופן מהיר ויעיל, להלן כל המידע לקראת החתימה על ההסכם, ומדוע חשוב להגיע למעמד החתימה בליווי עורך דין.

 

הסכם גירושין – רגע לפני, מה חשוב לדעת?

חתימה על הסכם גירושין מהווה ללא ספק רגע קשה ומכאיב בעבור כל זוג, בעיקר אם הגירושין התנהלו באופן מכוער, פרקטיקה אשר לצערנו מתרחשת בלא מעט מקרים. גם במידה ומדובר בגירושין "ידידותיים", חתימה על הסכם כזה הוא משפטי לחלוטין ומשום כך על שני הצדדים לדאוג לקבלת ייצוג משפטי ראוי, לצורך שמירה על האינטרסים המשותפים כמו גם חלוקה נאותה של רכוש משותף הכולל גם עסק, במידה ואכן לבני הזוג יש עסק הרשום בבעלותם המשותפת. במקרה ומעורבים ילדים וישנו התדיינות לגבי הסכמי ראייה, מדובר בנדבך אשר מגביר עוד יותר את הצורך בליווי של עורך דין, החל משלב הסיכומים הראשוניים ועד לשלב החתימה הסופית. במאמר הבא נסביר לעומק כיצד מתנהל הליך עד להגעה להסכם, מה חשוב לדעת בתחום וכיצד תוכלו במידה ואתם עתידים להתגרש להבטיח כי התהליך יסתיים לשביעות שני הצדדים המעורבים.

 

ליווי של עורך דין לטובת חתימה על הסכם גירושין

ליווי של עורך דין המומחה לדיני משפחה וגירושין הינה הכרחית לצורך חתימה על הסכם גירושין. ההסכם חייב להיחתם במעמד שני הצדדים ובניסוח המוסכם על שניהם, כאשר ההסכם מאושר ע"י בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה. במסגרת החתימה נידונים הנושאים הבאים: חלוקת רכוש, הסדרי ראייה וכן תשלום מזונות, במידה ולשני בני הזוג ילדים משותפים. לאחר הגשת המסמך, יוזמנו הצדדים לדין בבית משפט בעניינם. חשוב לציין כי במעמד החתימה רשאי בית המשפט לבדוק עם בני הזוג לגבי סעיפים מסוימים כמו גם בכדי לוודא כי שני בני הזוג מבינים לעומק את כל תוכן ההסכם. ליווי של עורך דין מומחה לתחום יכול להבטיח באחוז גבוה כי ההסכם יאושר, ולכן ישנה חשיבות להתייעצות כמו גם קבלת ליווי לכל אורך התהליך אשר כידוע הוא תהליך רגיש ומורכב, בעיקר אם מדובר בתהליך גירושין ארוך אשר התרחש במשך מספר שנים.

 

חוות דעת מקצועית ללא התחייבות – הכירו את משרד גרטל גרבר

משרד עורכי הדין בבעלותם של עורכי הדין מוטי גרטל ואיריס גרבר נחשב מזה שנים רבות לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני משפחה. המשרד מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים לכל לקוח, באופן פרטני ועם שימת דגש על יחס אישי לכל אורך התהליך. אם אתם עתידים להתגרש ומעוניינים לקבל חוות דעת מקצועית ללא התחייבות בנוגע להסכם, היכנסו לאתר הרשמי של המשרד, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם המשרד ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית הנוגעת לעניינכם.

עורך דין הסכם גירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את