חיפוש

סלנגים וביטויים שכדאי להכיר בתחום עריכת הדין

עורכי דין נוטים להשתמש לא מעט בסלנגים וביטויים אשר עשויים לבלבל לא מעט לקוחות. במאמר הבא נעניק לכם הצצה לכמה מהסלגנים והביטויים הנפוצים, אותם מומלץ להכיר.

 

סלנגים וביטויים בתחום עריכת הדין: מהם הנפוצים ביותר?

עורכי דין נוטים להשתמש לא מעט בסלגנים וביטויים בכדי לשוחח האחד עם השני,לעיתים אפילו בעת התנהלות שוטפת במשרד או בעת התייצבות לבית משפט. למעשה, מדובר בשפה שלמה של ביטויים אשר רוב הציבור איננו מכיר, אולם חשוב לציין כי לרוב הביטויים והסלגנים נאמרים במסגרת של כנסים או אירועים מפגשים במשרד, לעיתים גם בנושאים אשר קשורים להלבשה. כך לדוגמא, על מדים הוא ביטוי להופעה בבתי המשפט אשר כוללים חולצה לבנה + עניבה, כחלק מהתנאים המחייבים. גם במסגרת הגדרת התפקיד ישנם סלגנים: עורך דין אשר מתמחה במספר תחומים ייקרא עו"ד כולבויניק, עו"ד בק אופיס הינו עורך דין אשר מתמחה בעבודה משרדית (מכונה עבודה "שחורה"), ואילו עורך דין ליטיגטור הינו עורך דין אשר מנהל תיקים בבית המשפט, תת התמחות אשר איננה מוכרת לרבים מהציבור הרחב.

קידום אתרים

 

מהם הסלגנים בעבור ההכשרה ותחום ההתמחות של עורכי דין?

עורכי דין צעירים אשר להם וותק של עד חמש שנים יכונו עורכי דין צעירים, ובמשרדים לעיתים יכנו אותם דגיגים. מדובר בסלנג מקובל בענף,כאשר ההתייחסות לעו"ד ותיק יכולה להיות בביטוי כריש. משרדי בוטיק הם למעשה משרדים אשר נחשבים למשרדים קטנים ומשום כך מכונים "בוטיק" ואילו המשרדים הגדולים הם פירמות. בעבור עורכי דין אשר מתעסקים לדוגמא בתחום של עברות פליליות, יכונה המשרד צווארן לבן, כחלק מביטוי אשר בו משתמשים עד היום גם בבתי המשפט, כמו גם בעיתונים. לעיתים עורכי דין ישתמשו בסלנג חבל"ז – חבל על הזמן או חבשן בעבור עורך דין אשר איננו מבצע את עבודתו כיאות ומתבטל בעבודתו.

 

מעוניינים להכיר סלנגים נוספים? באמצעות אתר לוקיסלנג תוכלו לעשות זאת

באתר ויקיסלנג תוכלו לקבל את כל המידע בעבור סלגנים וביטויים נפוצים בהם משתמשים עורכי דין, וזאת על מנת שתוכלו להכיר לעומק את כל הביטויים אשר הפכו לשגורים בפיהם של עורכי דין מובילים. למעשה, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי הסלנג והביטויים הנפוצים מהווים כיום מורה נבוכים אשר מאפשר לפתח את השפה העברית ובכך לשמר אותה אך עם זאת לשדרג באמצעות ביטויים אשר הפכו שגורים בפי כל. באתר תוכלו למצוא את כל הביטויים, פעלים וצירופי לשון מקובלים בהם נעזרים לא רק עורכי דין אלא גם כלל האוכלוסייה, כחלק מחידוש השפה והשימוש בסלנגים ובביטויים בחיי היום יום. מדובר באתר הגדול ביותר אשר מאגד את הנושא ולכן אם אתם מעוניינים לקבל מידע ולאתר ביטויים וסלנגים בהם משתמשים עורכי דין, היכנסו כבר עכשיו לאתר לצורך חיפוש.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא