חיפוש
חיפוש

מהן ההגבלות והחוקים לגבי חתונה בטבע? כל הפרטים

החלטתם לארגן את חתונות החלומות שלכם בטבע? יש לכם את הלוקיישן המושלם עבור החתונה שלכם, אך אתם לא יודעים מה עליכם לעשות על מנת לא לעבור על החוקים וההגבלות השונות במסגרת חתונה בטבע? ריכזנו עבורכם מידע רב בנושא ההגבלות והחוקים של חתונה בטבע.

 

חתונה בטבע

לא מעט זוגות בשנים האחרונות, בוחרים לארגן את החתונה שלהם באזור מסוים בטבע – הרחק מאולמו האירועים השונים ומגני האירועים השונים. החלטה שכזו, מצריכה מכם להיערך בצורה נכונה על מנת להימנע מעבירה על החוקים וההגבלות של חתונה בטבע. תחום החתונות בטבע נמצא בעלייה חסרת תקדים, ועדות לכך ניתן לראות במגוון השירותים השונים שביצעו "התאמה" להקמת אירועים בטבע: יותר ויותר חברות קייטרינג שונות מציעות את עצמן כמפיקות אירועים במקומות פתוחים, יותר ויותר פתרונות תאורה ומוזיקה לאירועים פתוחים, וכמובן עיצובים שונים ומיוחדים (של במת החופה לדוגמא) שעומדים לבחירת הזוג המאושר.

באופן כללי, הבחירה של ביצוע חתונה בטבע היא יוצאת דופן ומדהימה, אך על מנת להימנע ממצב שבו השמחה שלכם תיפגע בעקבות מקרה כזה או אחר – חשוב לבצע את החתונה בצורה חוקית וראויה. ראשית, חשוב מאוד לפעול על פי גודל האירוע מבחינת כמות המוזמנים. חתונה של 100 מוזמנים, מצריכה מכם להיערך שונה מחתונה של 500 אנשים באירוע פתוח. לצורך העניין, האבטחה שצריכה להיות היא שונה, הימצאות של פרמדיק או חובש במידה והאירוע מתקיים באזור פתוח בטבע בעל סיכון גבוה למכות חום וכו'. עוד מגבלה שעליכם לשים לב אליה, היא להימנע מחגיגה באזורים שהם מוגדרים כאסורים – שמורות טבע שונות, אזורים שבהם נמצאות חיות בר וכו' – כל אלה עשויים להביא אתכם לעבירה על החוק. גם הקרבה שלכם לאוכלוסייה אזרחית עשויה להיות משמעותית – בהקשר של כמות הרעש שאתם יכולים לעשות החל משעה מסוימת. (להלן השעות המותרות בחוק  – כל זכות) והרי מי מאיתנו ירצה להפסיק את המוזיקה בחתונה שלו בשעה 22:30? בין אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף בתחום על ארגון חתונה מא' ועד ת' או בכל תחום אחר בהקשר של תחום החתונות, תוכלו להיכנס לאתר מאמר שפורסם באתר SAVE A DATE  על ארגון חתונה שיעניק לכם מידע בנושא. לפרטים נוספים לחץ כאן.

חופה בים

ארגון חתונה נכון

הבחירה של ארגון חתונה בטבע או בכל מקום אחר (אולם אירועים או גן אירועים), מצריכה מכם לבצע את שלב הארגון בצורה נכונה. כחלק מההכנות לחתונה עליכם לבצע דברים רבים – החל מסגירת אולם האירועים, בחירת המנות שיוגשו לחתונה, בחירת הדיג'י שיגיע לאירוע, בחירת אנשי הצילום – ועוד מגוון רחב של דברים. במידה ואתם צריכים חברת שליחויות בשביל לשנע את הציוד ממקום למקום זאת גם אפשרות שכדאי לשקול. על מנת לבצע את כל תהליכי הארגון בצורה טובה, אנו ממליצים לכם לעבוד עם אתר SAVE A DATE – האתר יסייע לכם למצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר בכל תחום, וכמובן יימנע מכם לשכוח דברים לחתונה.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה