תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל

רכישת ביטוח, לא משנה איזה, נעשית על מנת לדאוג למצב עתידי שבו סיכון כל שהוא מתממש ופוגע רפואית ונפשית, אך בעיקר מבחינה כלכלית, באדם אשר רוכש אותו. כחלק מכך, אנשים מבטחים אתה דברים החשובים להם אשר פגיעה בהם תגרום גם להם לפגיעה כל שהיא, אך גם את הדברים היקרים מבחינה כספית, כדוגמת רכב ודירה.

הדבר הכי חשוב אשר מככב בשני הקריטריונים הללו היא כמובן הבריאות שלנו. ביטוח אשר מבטיח לסייע במקרה שהבריאות תפגע ותיקח מכם גם הרבה כסף. בהמשך נעסוק בסעיף הביטוחי אשר מאפשר לכם להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל.

ניתוח בחו"ל יכול להיות הליך מאוד יקר הן בגלל השכר שמקבלים הרופאים ובית החולים בו מתבצע הניתוח, אך הן בגלל הוצאות המחיה של המנותח בחול. כאשר תגישו תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל אתם בעצם מבקשים לקבל החזר על ההוצאות שעלה לכם הניתוח – כלל שהוא מורכב ונדיר יותר, כך הוא גם יקר יותר. על כן, אתם בהחלט יכולים לצפות גם לקבל בחזרה מהביטוח הזה פיצוי בסך עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים.

עברתם ניתוח בחול ושילמתם עליו מכיסכם האישי? אם אתם מבוטחים בביטוח בריאות מתאים אנחנו מזמינים אתכם לשכור את שירותינו כך שנגיש ביחד תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל שתחזיר לכם הרבה מהכסף שהוצאתם. נשמע מעניין, צרו איתנו קשר!

מה כולל ביטוח בריאות?

כחלק מהיותכם אזרחים במדינת ישראל אתם משלמים ביטוח לאומי ומקבלים בחזרה הבטחה לסיוע מהמדינה במקרים בהם תהיו במצוקה. בתוך הביטוח הלאומי אתם מקבלים גם ביטוח בריאות ממלכתי אשר בא לידי ביטוי בקופת החולים בה תבחרו להיות חברים. מעבר לכך, תוכלו לבחור לבטח את עצמכם דווקא בביטוח בריאות פרטי, וזאת יציע לכם אפשרויות רבות וכיסויים נוספים מעבר למה שנותנת המדינה אשר ביניהם כמובן האופציה להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל ולקבל פיצוי, הנה כמה דוגמאות נוספות.

  1. כיסוי עבור תרופות מחוץ לסל התרופות
  2. החזרים על ניתוחים והליכים רפואיים
  3. כיסוי בעבור רפואה אלטרנטיבית
תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו'ל
תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל

תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל

ביטוחי בריאות מסוימים אכן מספקים לכם זכאות להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל ולקבל בחזרה כסף בהתאם למה שהוצאתם. על מנת לעשות זאת, לאחר שעברתם את הניתוח, תצטרכו להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל ישירות לחברת הביטוח בה אתם מבוטחים. באם אתם לא מבוטחים איך עושים זאת, תוכלו לפנות לאנשי מקצוע אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך.

הגשת קבלה לחברת הביטוח כמובן שעל מנת לקבל משהו מהליך תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל תצטרכו להגיש לחברת הביטוח קבלה עבור הניתוח. המטרה שלה, להראות כמה כסף באמת הוצאתם, אך גם שהעסקה באמת התבצעה וכי יש אמת בדבריכם. נוסף על כך, לעיתים תצטרכו להוסיף מידע אודות חשבון הבנק שלכם אשר יהווה עוד ראיה להליך שביצעתם.
קבלת אישור מראש למרות שהפוליסה שבחרתם מכסה אתכם במקרה שתעברו ניתוח בחו"ל, לעיתים חברות הביטוח יציבו לכם תנאי לקבלת הפיצוי ולקבלת זכאות אמיתית להגשת תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל וזאת הודעה מראש. באם לא מדובר בניתוח שתקבעו להמשך, ולא ניתוח פתע, חברות הביטוח יכולות לדרוש שתאשרו מולן קודם את ההליך ואת המחיר המשוער ותקבלו הסכמה מחברת הביטוח מראש שהיא אכן תחזיר לכם כסף ותשתתף בהוצאות. ללא האישור הזה, בחברות מסוימות לא תהיו זכאים להגיש את התביעה ולקבל פיצוי.
מי זכאי להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל? הרבה אנשים עוברים ניתוחים בחו"ל ומשלמים עליהם, אך לא הרבה אנשים באמת זכאים להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל ולקבל חלק, או את כל, כספם מחזרה. לפני שתגישו את התביעה, או אפילו באם זה אפשרי, לפני שתבצעו את הניתוח, חשוב שתוודאו שאתם אכן תהיו זכאים להגיש אותה וכי אתם באמת יכולים לממן את הניתוח הזה.

  • פוליסה מתאימה – אנשים המבוטחים בביטוח בריאות מתאים עם פוליסה המכסה עלויות והוצאות ניתוחים בחול
  • אישור מחברת הביטוח – ביצוע הליך הניתוח לפי התנאים של חברת הביטוח, באם היא דורשת אישור מראש והגשתם אותו או אפילו באם היא מאשרת רק מנתחים או מדינות מסוימות

 

איך מגישים תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל?

לאחר שבדקתם זכאות, קיבלתם אישור מחברת הביטוח, ביצעתם אותו ושילמתם עליו, הגיע הזמן להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל. הגשת התביעה היא בעצם מילוי טפסים (לפי הדרישה של החברה שלכם) והגשתם לחברת הביטוח. לאחר מכן היא תבחן את כל הפרטים ותענה לכם בדבר גובה הפיצוי והזכאות שלכם להחזר. הנה דוגמאות לטפסים אשר לרוב תתבקשו למלא ולהגיש.

  1. טופס תביעה – הסבר על סיבת התביעה ופירוט ההליך
  2. פרטים אישיים – מידע מזהה עליכם
  3. קבלה – אשר מוכיחה כי שילמתם וכמה
  4. פרטי חשבון בנק – לאן להפקיד את הפיצוי

 

ביטוח בריאות פרטי מזכה אתכם בהמון כיסויים נוספים אשר תוכלו להוסיף לביטוח שלכם כדי לכסות יותר סיכונים ממה שמכסה המדינה כחלק מביטוח בריאות ממלכתי. ביניהם, תהיו זכאים להגיש תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל ולקבל בחזרה את הכסף שהוצאתם על הניתוח, גם אם הוא היה יקר מאוד. בגלל שמדובר בהליך מסובך ורגיש, כדאי ליצור קשר עם בעל מקצוע אשר יסייע וילווה אתכם בהליך.

הגיע הזמן להשתמש בביטוח הבריאות שלכם ולקבל כסף בחזרה, תביעת החזר כספי בגין ניתוחים בחו"ל היא בדיוק הדרך לעשות זאת. אתם לא לבד! אנחנו כאן בשבילכם ללוות אתכם בהליך ולסייע לכם לקבל כל מה שמגיע לכם. מחכים לשמוע מכם כבר עכשיו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מדריך תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יעידו כי השיניים גורמות לחיוך שלנו להיראות נהדר או דווקא פחות ועל כן, ישנה חשיבות גדולה בשמירה עליהן על ידי צחצוח נכון. אך

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?