עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

מאחר ומגוון אירועים עלולים לקרות בזמן שהילדים שלנו נמצאים בבית הספר, בגן, או במסגרות חיצוניות מטעמם, קיים החוק לביטוח תאונות אישיות לתלמידים.

החוק הזה מבטיח ככל הניתן את הפיצויים שאותם יקבלו התלמידים במקרה הצורך, אך מה קורה כאשר נערמים עוד ועוד קשיים בעניין? עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הוא איש המקצוע שצריך להיכנס לתמונה במצב כזה, ובמאמר הבא נבחן את חשיבות הסיוע המשפטי שהוא מספק במקרים אלו.

 

על הצורך בביטוח תאונות אישיות לתלמידים

הדבר שהכי חשוב לנו בעולם הוא הילדים שלנו, שמגיעים לעולם ומשנים את החיים שלנו מן הקצה אל הקצה. אנחנו שומרים על הילדים שלנו מכל משמר, דואגים שיהיה להם אך ורק טוב בחיים, ובכל פעם שהם עומדים בפני סכנה – אנחנו מקריבים את עצמנו כדי שהסכנה תוסר מעל ראשם.

לעומת הדברים שיש לנו שליטה עליהם, על חלק מהמקרים אין לנו שליטה, ולא רק זה – לפעמים אנחנו אפילו לא נמצאים באזור כדי לעזור להם. הרגעים שבהם הילדים שלנו מבלים בגנים או בבתי הספר, או בטיולים המאורגנים מטעמם, הם רגעים שבהם אין לנו שום שליטה על מעשיהם, ואנחנו לפעמים אפילו לא מודעים למה שקורה להם בזמן הזה.

מתי תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים עשויה להיות רלוונטית?

אם תחשבו על זה, את מרבית הזמן הילדים שלכם מבלים במסגרות החינוכיות, כמו הגן או בית הספר, חטיבות הביניים או התיכונים. הזמן הזה בא לידי ביטוי במשך 6 ימים בשבוע, למשך לפחות 4-5 שעות, אם לא יותר. הזמן הזה הוא זמן פוטנציאלי לפגיעות ונזקים גופניים לתלמידים, בין אם בזמן השיעור, במהלך ההפסקה, בזמן טיול או סיור שנערך מחוץ לגן או לבתי הספר השונים ועוד.

ברגע שנגרם לתלמידים נזק גופני כלשהו, יש לקחת בחשבון את האפשרות של תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים.

 

תביעת ביטוח תאונות אישיות לילדים במסגרת הפעילות בגן או בבית הספר

התלמידים לוקחים חלק בפעילויות שמתרחשות הן בשטח הכיתה, הן בשטח המזדרונות, הן בשטח החצר, הן בשטח הקפיטריה, והן בשטחים נוספים בבית הספר. כל אחד מהשטחים האלו טומן בחובו סכנות שונות שעלולות לגרום לתלמידים להתמודד עם נזקים גופניים, החל מדרגות חומרה קלות ועד דרגות חומרה גבוהות.

בין אם התלמידים ניזוקים מחפץ חד ובולט, ממריבה עם תלמידים אחרים או כל סיבה אחרת, ברגע שהם נפגעו פיזית, יש מקום לתביעת ביטוח תאונות אישיות לילדים.

עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים
עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

שיעורים יוצאי דופן במסגרת הגן או בית הספר שיכולים להוביל לאירוע ביטוחי

קיימים שיעורים במסגרת בית הספר או הגן שחורגים מהמסגרת המקובלת של תלמידים ישובים ומורים שעומדים בקדמת הכיתה. שיעורים כמו שיעורי ספורט, שבהם נעשה שימוש בכדורים, גומיות, ארגז קפיצה ועוד, שיעורים חופשיים שבהם ניתנת לתלמידים הזדמנות לבחור בעצמם משחקים ופעילויות ועוד – כל אלו הם שיעורים בעלי פוטנציאל לפגיעה פיזית בתלמידים.

גם בשל שיעורים כאלו, האופציה של תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים היא אופציה שחשוב לקחת בחשבון.

 

על הצורך בכיסוי ביטוחי לפעילויות חיצוניות למסגרת החינוכית

תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים יכולה גם להיות רלוונטית לפעילויות שמתקיימות מחוץ לגן או לבית הספר. ידוע שעל מנת לגוון את שנת הלימודים, משתבצות במערכת השנתית מגוון פעילויות כמו טיולים שנתיים, סיורים, ביקור במוזיאונים, ימי שדה ועוד, שמעשירות את הילדים בצורה מדהימה. נזקים גופניים שעלולים להתרחש במסגרת הפעילויות הללו הם נזקים שעלולים גם הם להוביל לתביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים.

 

חשיבות הסיוע המשפטי של עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

ברגע שנפתחת תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים, מתחיל סבב של חקירות ובירורים שנעשים מטעם חברת הביטוח. בלשון המעטה, ניתן לומר שחברות הביטוח לא ממהרות לקבל את התביעות כהרף עין ולשלם את כספי הפיצויים עבורן, להיפך – הן לא פעם מציבות מגוון מכשולים ואתגרים על מנת שהתביעה אכן תוכל להתבסס, ובהתאם ישוחררו ממנה הכספים.

על מנת להפוך את ההליך זריז ומקצועי יותר, כדאי לשלב עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות לתלמידים בעניין.

 

מה עושה עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים?

עורך דין תביעות ביטוח באופן כללי, ועל אחת כמה וכמה עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים שעוסק בעניין באופן ספציפי, הוא איש מקצוע שיודע בדיוק איך להתמודד עם חברת הביטוח, בין אם בשלב פתיחת התביעה ובין אם לכל אורכה.

עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים יכול להוביל אתכם בדרך, להסביר לכם בדיוק אילו מסמכים תצטרכו לאסוף, על אילו טפסים לחתום, אילו ראיות יכולות להפוך את התביעה מוצקה ואיתנה יותר, וכמובן לייצג אתכם בצורה טובה אל מול חברת הביטוח. לידע והניסיון של עורך דין תביעות ביטוח אין שום תחליף, ולכן כדאי שהוא יהיה לצידכם בדרך.

 

כשתביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הופכת להליך משפטי סבוך

חברות הביטוח אינן מהססות להיפגש עם התובעים בין כתלי בית המשפט, על מנת לפזר את הערפל שמעל התביעה. חברת הביטוח מגיעה עם אינטרס לשמור על כספיה, ואילו אתם, התובעים, באים עם אינטרס הפוך לגמרי – לקבל את הכספים ממנה בתור פיצויים על הנזקים הגופניים שנגרמו לילדיכם.

ברגע שנמצא לידכם עורך דין תביעת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים, לא צריך להיות לכם כל חשש להגיע להליך המשפטי במוכנות הגבוהה ביותר, ולרדוף אחר הצדק, עד שהוא יהיה לצידכם.

 

הדרך לקבלת פיצויים בעזרת עורך דין תביעות ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

הצדק שאנחנו מדברים עליו לא בא לידי ביטוי אך ורק בהחלטת בית המשפט בצורה מילולית, אלא גם בפיצויים שאותם תקבלו. ככל שעורך דין תביעות ביטוח יהיה לצידכם וייצג אתכם בכבוד, כך הפיצויים שתקבלו יוכלו להלום בצורה מובהקת יותר את הנזק שנגרם לילדיכם. בהצלחה!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מדריך תביעת ביטוח תלמידים

כאשר ילדינו מבלים במסגרות החינוכיות שלהם אין לנו שליטה אמיתית על מעשיהם, וקשה לנו להבטיח את שלומם ובטחונם. בדיוק מסיבה זו, נדרשים מוסדות הלימוד בישראל

תביעת ביטוח משלחות תלמידים לחו"ל

הסדרת הביטוח למשלחות תלמידים לחו"ל מהווה תנאי בסיסי והכרחי לצאתן מן הארץ, ומשלחות שאין להן ביטוח – אינן רשאיות לצאת את גבולות ישראל. ברגעים שבהם

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?