עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר

כל אזרח במדינת ישראל אשר נוהג ברכב מחויב לרכוש עבורו ביטוח רכב במסגרת החוק. המדינה אמנם מחייבת ברכישת ביטוח יחסית בסיסי, אך כל בעל רכב רשאי להוסיף על גבי ביטוח זה ביטוחים מקיפים יותר לפי רצונו האישי.

הרכבת פוליסה המותאמת לרצון ולרמת הסיכון שרוצה לקחת. כאשר מדובר בנהג צעיר, החוקים קצת שונים. מי הוא נהג צעיר, מה הוא ביטוח רכב לנהג צעיר ומה תפקידו של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר בעולם הביטוח?

כאשר מדובר על ביטוח רכב לנהג צעיר, בבסיס מדובר באותו ביטוח אשר רוכשים עבור מבוגרים אך כזה המותאם לצעירים. הפיצוי אשר חברת הביטוח תספק למבוטחים במקרה הצורך תלוי בכיסוי אותו החברה צריכה לכסות.

במידה ומדובר בעלות נמוכה – הפיצוי יהיה בהתאם, כמה מאות שקלים, אך כאשר מדובר בתאונה רצינית בעלת נזק חמור, חברת הביטוח בהחלט יכולה לשלם לכם גם פיצוי של עשרות אלפי שקלים או אפילו מאות אלפי שקלים. כמובן שמעורבות של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר בסבירות גבוהה תגדיל את גובה הפיצוי.

באם הנכם הורים של ילדים צעירים, או נהגים עד גיל 24, מעורבות בתאונת דרכים של נהג צעיר מחייבת הפעלת ביטוח רכב לנהג צעיר. פנו אלינו לייעוץ ולליווי בהליך התביעה על מנת לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם ואפילו יותר.

מי נחשב נהג צעיר?

המונח נהג צעיר עשוי להיות מעט מבלבל בגלל המונח הדומה נהג חדש, ובעקבות כך שתחת קטגוריה זאת נמצאים נערים בני 18 וצעירים בני 23. נהג צעיר הוא כל נהג אשר נמצא מתחת לגיל 24, כך שבמשך השנתיים הראשונות הוא נחשב גם תחת קטגוריית נהג חדש.

 

מי נחשב עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר?

עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר מוסמך לסייע לכם להתמודד עם הליכים אל מול חברות הביטוח בנושאי ביטוח רכב לנהג צעיר. מעבר להיות מומחה ומקצוען בתחום הביטוח, הוא קודם כל עורך דין ועל כן, מוסמך לבצע הליכים מסוימים תוך הכרות מעמיקה עם החוק ועם חברות הביטוח.

רובנו מניחים שתפקידו של עורך דין בא לידי ביטוי רק בעמידה בבית המשפט מול שופט, אך בפועל תוכלו למצוא ערך רב בשירות עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר גם בהליכים אל מול חברת הביטוח אשר לא כוללים ביקור בבית משפט.

עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר
עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר

מה כולל ביטוח רכב לנהג צעיר?

לאחר שהגדרנו מי נחשב נהג צעיר (נהג מתחת לגיל 24), כעת נבין מה כולל ביטוח רכב לנהג צעיר, כלומר בעבור אילו הליכים או מקרים נשכור את שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר. ראשית חשוב להבין כי סך הכל מדובר באותם כיסויים אשר קיימים עבור הביטוח המקיף למבוגרים אך הם מותאמים לרמת הסיכון הגבוהה יותר שצעירים חשופים אליה.

 

כיסוי עלויות – סיוע עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר

כאשר אתם רוכשים ביטוח רכב לנהג צעיר עבור הילדים שלכם, או אפילו עבור עצמכם באם אתם צעירים עצמאיים, אתם בעצם מקבלים מעין התחייבות מחברת הביטוח שהיא תכסה, או תסייע לכם לכסות, את העלויות שתצטרכו לשלם במקרה שיגרם נזק לרכב המבוטח שלכם או נזק לצד שלישי אשר הרכב שלכם גרם.

באם אכן נגרם כזה נזק, לרכב שלכם או בגלל הרכב שלכם, תוכלו להיעזר בשירות עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר על מנת לתבוע את חברת הביטוח ולקבל החזר או פיצוי.

 

ביטוח זמני

אופציה נוחה אשר חברות ביטוח רבות מציעות היא האופציה לרכוש ביטוח רכב לנהג צעיר אשר תלוי בהפעלה והפסקה של המבוטח או של הוריו. מתוך הבנה כי כאשר נהג עדיין מוגדר כנהג צעיר, במיוחד בגילאים הצעירים של נוער שרק קיבל רישיון, אין הנהג נוהג הרבה ברכב ועל כן, לא משתלם להוריו לרכוש ביטוח נהג צעיר מלא בהתחשב בכמות הנמוכה שהוא נמצא ברכב ונוהג. ביטוח זמני מאפשר למבוטח להפעיל באפליקציה או באתר את הביטוח כאשר הנהג מתחיל לנהוג, ולהפסיק כשהוא מסיים וכמובן, לשלם בהתאם.

 

שילוב נהג צעיר ונהג מבוגר

מתוך הבנה שרוב הנהגים הצעירים חולקים רכב או נתונים לחסות הוריהם, חברות הביטוח לרוב מציעות שילוב או התניה של ביטוח רכב לנהג צעיר בביטוח של ההורים, כלומר בביטוח רכב לנהג רגיל. במקרים אלו, נדרש עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר, להפעיל את הביטוח המתאים כך שהפיצוי יהיה כמה שיותר כדאי ומיטבי עבור הורי המבוטח וגם עבור הנהג הצעיר עצמו.

ישנם כיסויים אשר נתפסים כחשובים מאוד (כדוגמת שירותי גרירה) אשר חברות מסוימות לא נותנות לרכוש במסגרת ביטוח נהג צעיר, אלא רק כחלק מביטוח מקיף של נהגים רגילים. כך שגם אם הנהג הצעיר ינהג ברכב, דווקא הביטוח של הוריו "יתפוס פיקוד".

נהג מתחת לגיל 24 נחשב נהג צעיר ללא תלות בותק הנהיגה שלו ומתי קיבל את הרישיון. בהתאם יש לרכוש עבורו ביטוח מיוחד אשר יכסה את כל העלויות שעתיד הוא להוציא מכיסו בעקבות תאונות ומקרים אשר פוגעים ברכב המבוטח, בנהג או בצד שלישי.

על מנת ליעל את התהליך מומלץ לערב בהליך עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר אשר מכיר את אופיו של הביטוח ויודע כיצד להתנהל מול חברת הביטוח אצלה קניתם את הפוליסה.

למרות שהליך תביעת חברת הביטוח לרוב אינו נעשה בבית המשפט, עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג צעיר הוא בדיוק האדם ללוות אתכם בהליך, מרגע התאונה ועד לקבלת הפיצוי. אצלנו תמצאו אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון – מחכים לשמוע מכם!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?