חיפוש

תפסת אותו בוגד בך? כך תנהלי את הגירושים בקלות

במידה ותפסת את בעלך בוגד בך, ישנן מספר פעולות חשובות שאותן תוכלי לבצע וזאת על מנת להקל על תהליך הגירושין בדרך הטובה והיעילה ביותר.

 

ביסוס ראיות לצורך הליך גירושין

לצערנו, בגידות בין בני זוג אינן דבר שאיננו שכיח. למעשה, הנתונים אשר מפורסמים מעת לעת לגבי אחוזי הגירושין עולים, כאשר אחד מתוך שלוש זוגות עתיד להתגרש כאשר אחת הסיבות השכיחות ביותר נוגעת לבגידה של בן הזוג. על מנת להוכיח כי אכן בן הזוג בגד, במידה ואכן יש חשש כזה, ישנן פעולות אשר ניתן לבצע באופן דיסקרטי בכדי להגיע לחקר האמת ולבסס את הטענה כי אכן התרחשה בגידה, אשר בגינה תוגש בקשה לגירושין. הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להגעה לחקר האמת ופתרון התעלומה היא באמצעות פנייה למשרד חקירות פרטי אשר ידע לבצע איסוף מידע וראיות. חשוב לזכור כי פנייה למשרד כזה חייבת להתבצע רק אחרי שנבדק כי משרד החקירות מורשה לבצע חקירות פרטיות, וכי כל החקירות מתבצעות ע"פ חוק והסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום. משרד אשר מתמחה בתחום הוא משרדו של חוקר פרטי אמיר אברמסון אשר נחשב לאחד מהחוקרים הפרטיים הטובים ביותר בישראל. באמצעות משרד החקירות ניתן לבצע חקירה דיסקרטית אשר נועדה לבסס את החשד כי אכן בן הזוג בוגד, ובכך לסייע באיסוף הראיות אשר הן הכרחיות לשם ביסוס החשד והגעה לחקר האמת. חשוב לזכור כי מדובר בדרך האפקטיבית והדיסקרטיות ביותר בכדי לאשש את החשד, כאשר כיום מדובר בפרוצדורה נורמטיבית לחלוטין אשר רבים נוקטים בה על מנת לאסוף את הראיות ולהשקיע את הנפש הסוערת כתוצאה מהחשד כי אכן התרחשה בגידה של הבעל. על כן, אם את סבורה כי בעלך בוגד בך ואת רוצה לבדוק אחת ולתמיד האם זה באמת נכון לצורך הליך של גירושין, פני עוד היום למשרד החקירות של אמיר אברמסון ובכך תוכלי להיות בטוחה כי החקירה תוביל אותך לשקט נפשי וידיעה ברורה כי אכן התרחשה בגידה. למידע נוסף ופגישת ייעוץ וסיוע ראשונים ללא התחייבות, צרי קשר במספר 077-7295944.

מאזניים

החלטת להתגרש? תוכלי לקבל סיוע משפטי ובהתאם להלכה

תהליך של פרידה וגירושין על רקע בגידה עלול ברוב המקרים להגיע למקומות לא נעימים ואף מביכים. על מנת להימנע מסיטואציה בה הליך הפרידה והגירושין מתארך, מומלץ לפנות לעמותה אשר יכולה להקל על ההליך באמצעים הלכתיים ומשפטיים. עמותה כזו היא עמותת מ.ל.מ אשר מאפשרת לך לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות לצורך תמיכה בהליך פרידה וגירושין, בהתאם להלכה ובשיתוף של עורכי דין מהשורה ראשונה. באמצעות מ.ל.מ תוכלי לקבל סיוע וליווי אישי לכל אורך ההליך, כך שהוא יסתיים במהירות ובצורה הנעימה ביותר. למידע נוסף, הנך מוזמנת להיכנס לאתר בכתובת https://www.malaam.org.il.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא