חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר

מחלת וגנר הינה מחלה נדירה למדי אשר פוגעת בממוצע בשלושה אנשים מתוך כל מאה אלף איש באוכלוסייה. מחלת וגנר שכיחה בעיקר בקרב האוכלוסייה הלבנה, ועלולה להופיע בכל שלב לאחר גיל ההתבגרות. בעבר נחשבה מחלת וגנר כמחלה מסוכנת מאוד, אולם כיום ניתן לטפל בה בקלות רבה יותר.

לכן מרבית המקרים של רשלנות רפואית מחלת וגנר מתרחשים דווקא בשלבי האבחון של המחלה. מאחר ואי גילוי של המחלה עלול לפגוע באופן חריף בבריאותו של המטופל ואף להוות גזר דין מוות עבורו, רופאים הנחשדים ברשלנות רפואית מחלת וגנר נדרשים לתת את הדין על המחדל הרפואי שהתבצע.

הגשת תביעת רשלנות רפואית בעזרת עו"ד מיומן ובגיבוי של חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר, היא הדרך לעשות צדק עם מי שנפגעו ממחדלים כאלו ולאפשר להם לקבל פיצוי הולם.

 

מהי מחלת וגנר ומהם תסמיניה העיקריים?

מחלת וגנר הינה מחלה דלקתית הפוגעת במערכת הנשימה באופן חמור וקטלני. לכן חשוב ביותר לאבחן את המחלה בשלביה המוקדמים, לפני שהיא הופכת למסכנת חיים. למרבה הצער, מקרים של רשלנות רפואית מחלת וגנר עדיין מתרחשים לפרקים, וגורמים לנזקים מרחיקי לכת.

מחלת וגנר פוגעת הן בדרכי הנשימה העליונות והן בדרכי הנשימה התחתונות, ותסמיניה ברורים מאוד, כך שאבחונה אמור להתבצע בקלות יחסית.

להלן רשימה של חלק מהתסמינים השכיחים יותר של מחלת וגנר:

  • כאבי סינוסים
  • הפרשות רבות מהאף
  • הפרשות דמיות מהאף
  • חסימה חלקית בדרכי הנשימה
  • שיעול מתמשך
  • שיעול דמי
  • קוצר נשימה חריף
  • כאב בחזה

כאמור לעיל, תסמיניה של מחלת וגנר, הם ספציפיים יחסית, ולא קשה במיוחד לזהות אותם.

לכן רופאים שטועים בזיהוי של המחלה או לא מאבחנים אותה כלל, חושפים את עצמם להתמודדות עם תביעות רשלנות רפואית מחלת וגנר, במידה והתנהלו באופן שאינו עולה בקנה אחד עם נהלי האבחון והטיפול המקובלים במחלה.

חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר
חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר

 

באילו מצבים עלולה להידרש חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר?

כיום הודות לאפשרויות הטיפול המתקדמות במחלת וגנר, סביב ה – 75 אחוזים מכלל האנשים החולים בה,  מצליחים להחלים ממנה. אולם למרבה הצער, במקרים שבהן רופאים לא מצליחים לאבחן את המחלה, או שאינם משכילים להפנות את המטופל לבדיקות הרלוונטיות לשם כך, ישנה סכנה לכך שהמטופל לא יזכה לקבל את הטיפול הנחוץ לו עקב כך.

למותר לציין שמצב כזה הוא בעייתי ומסוכן מאוד, ועלול להוביל להופעתם של סיבוכים מיותרים וחמורים, עד כדי תמותה. במקרים כאלו,חשוב לבדוק האם גורמי הרפואה המעורבים פעלו כנדרש מהם על פי נהלי האבחון והטיפול המקובלים או שמא מדובר במחדל מצידם שמצדיק הגשת תביעת נזיקין.

 

חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר ואי אבחון של המחלה במועד

מחלת וגנר גורמת לפגיעה רב מערכתית בגוף, מעבר לנזקים שהיא גורמת למערכת הנשימה. בין האיברים שעשויים להפגע כתוצאה מהמחלה, ניתן למנות את הכליות, העיניים ומערכת השתן. סיבוכים כתוצאה מהמחלה עלולים להופיע גם על העור, במערכת העצבים ואף בליבו של החולה, ככל שהמחלה אינה מאובחנת במועד וכתוצאה מכך מצליחה להתפשט.

לאור פוטנציאל הסיבוכים שעלולים להתפתח ממחלת וגנר, מתחדדת ועולה חשיבות האבחון המוקדם של המחלה.

 

הגשת תביעת פיצויים על בסיס חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר

כאשר חרף התסמינים שמציג המטופל, הוא אינו מופנה לביצוע הבדיקות הנחוצות על ידי רופאיו, תיתכן עילה מוצדקת להגשת תביעת נזיקין הנסמכת על חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר.

 

כיצד חוות דעת מרופא מומחה מסייע בתביעות רשלנות רפואית מחלת וגנר

תביעת רשלנות רפואית מחלת וגנר איננה נחשבת כהליך פשוט בפן המשפטי. על מנת לשפר את סיכויי הזכייה בתביעה נהוג לשלב בתיק התביעה חוות דעת מרופא מומחה מוביל. זהו האופן בו ניתן למקסם את הסיכויים לכך שהערכאה שעוסקת בתיק, תשכנע כי הצדק עם התובע ותחייב את הנתבע לשלם לו פיצוי כספי בסכום משמעותי.

 

מי מספק חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר?

מי שמסוגל לספק אומדן כזה לרמת תפקודם של העוסקים במלאכה, הוא אך ורק רופא מוביל המתמחה בעצמו בתחום זה. חוות הדעת האלו אינן קלות להשגה לאור העובדה שרופאים רבים אינם ששים בלשון המעטה לצאת נגד הקולגות שלהם.

יחד עם זאת, כחלק מחבילת השירותים שאותם מספק עו"ד רשלנות רפואית למיוצגיו, הוא דואג גם להשתמש ברשת הקשרים הענפה שלו על מנת להשיג עבור התובע חוות דעת רפואית של מומחה שתתמוך בטענות התביעה בבית המשפט.

 

חשיבותה של חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר להצלחת התביעה

חרף העובדה שבמדינת ישראל ישנם הרבה אנשים שסבורים כי הטיפול הרפואי שקיבלו מרופאיהם לא עמד באמות המידה המקצועיות המקובלות, בפועל מעטים הם אותם אנשים שמצליחים להוכיח את טענותיהם בבית המשפט. מסיבה זו, כאשר מגישים תביעת רשלנות רפואית מחלת וגנר, ההסתייעות בחוות דעת של רופא מומחה, המתמחה באבחון ובטיפול במחלת וגנר, היא חשובה מאין כמוה.

בעזרת חוות דעת מקצועית כזו, גדל הסיכוי לכך שהתובע יצליח להוכיח לבית המשפט את קיומו של קשר עובדתי מובהק בין המחדלים הרפואיים הנוגעים לאבחון ולטיפול במחלה לבין הנזק שנגרם לו.

 

לסיכום

מחלת וגנר אינה נחשבת למחלה שכיחה במיוחד, ולכן אין בנמצא הרבה תקדימים משפטיים הנשענים על תביעות נזיקין מן הסוג האמור. עם זאת, במקרים שבהם ניתן להוכיח במסגרת התביעה כי המחלה לא אובחנה בשלב מוקדם דיה בעקבות מחדל רפואי, קיימים סיכויים גבוהים למדי לכך שהתובע יקבל פיצוי כספי הולם. חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר נועדה לסייע בדיוק בכך.

 

זקוקים למידע נוסף לגבי חוות דעת רשלנות רפואית מחלת וגנר? באתר "הנבחרת המשפטית", תמצאו מידע מקיף על דיני רשלנות רפואית ורשימת עורכי דין מהשורה הראשונה שישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה משפטית מקצועית בהגשת תביעה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
וגנר

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של