חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה

סרטן בבלוטות הלימפה, או בשמו הרפואי – "לימפומה", מהווה סוג של מחלה ממארת אשר תוקפת את מערכת הלימפה של החולים בה. בגוף האדם ישנן מאות בלוטות לימפטיות שהתפקיד שלהן הינו למנוע חדירת מזהמים לגופנו. כאשר גידול סרטני מתפתח בבלוטות הלימפה, תפקודה התקין של מערכת החיסון שלנו נפגעת, ולכן במקרים רבים עולה הצורך בכריתת הבלוטה הפגועה, ולעיתים אף כריתה של מספר בלוטות.

הפגיעות שעלולות להיגרם לחולה בסרטן בלוטות הלימפה הן רב מערכתיות, ולכן האבחון המוקדם והטיפול השיטתי במחלה הם קריטיים ביותר לסיכויי ההחלמה של החולה. כאשר עקב התנהלות שאינה מקצועית מצד גורמים שונים המערכת הבריאות, נפגעים סיכויי ההצלחה של הטיפול במחלה, מן הראוי לשקול את הגשתה של תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה, בעזרת עו"ד המתמחה בתביעות כאלו ועד מומחה מטעם התביעה, שיציג לבית המשפט

 

המקרים שבהם נדרשת חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה

כאשר אדם נפגע ממחדל רפואי הנוגע לגילוי מחלתו או לטיפול בה, ומעוניין לתבוע את הגורמים הרפואיים שכשלו בביצוע תפקידם, יש צורך לגבות את טענותיו בחוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה.

להלן מספר תרחישים נפוצים שבהם צורך זה מתעורר:

אבחון שגוי שמונע קבלת טיפול מתאים אבחון שגוי של המחלה, עלול להובילה לכך שלמטופל לא ניתן טיפול מתאים. עקב כך, המחלה עלולה להתפשט בגופו ולהפוך מורכבת יותר לטיפול שלא לומר – לגרום לנזקים קשים ובלתי הפיכים למטופל.
אבחון מאוחר של המחלה שמונע ניתוח להסרת הגידול במקרים שבהם סרטן בלוטות הלימפה מאובחן במועד מאוחר מדי, כמו במקרים של אי הפניית מטופלים לביצוע הבדיקות הנחוצות או פענוח לקוי, הסרטן עלול להתפשט עד כדי כך שהסרתו בניתוח הופכת לא רלוונטית.
מתן טיפול כימותרפי עקב אבחון שגוי כאשר נקבע כי מטופל לוקה בלימפומה, הוא עלול להידרש לטיפולים כימותרפיים, שהם טיפולים קשים כשלעצמם. מתן טיפול כימותרפי בעקבות אבחון שגוי גם הוא בבחינת רשלנות רפואית.
רשלנות בניתוח לסרטן בלוטות הלימפה כשניתוח שנועד לטפל בבלוטות לימפה ממאירות מבוצע באופן רשלני, עלולה להיות עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית המגובה בחוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה.
חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה
חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה

חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה להוכחת קיומו של מחדל באבחון המחלה

רופא משפחה אשר מוותר על הפנייתו של מטופל לביצוע בדיקות קריטיות חרף הסימפטומים המדווחים, מסכן עצמו בהתמודדות עם תביעת פיצויים במקרה בו המטופל יתגלה כחולה בסרטן בלוטות הלימפה.

ככל שתוגש תביעה כזו, הסוגיה שעל פי יוכרע הדין בדבר אחריות הרופא למחדל הרפואי, הינה: האם ניתן היה לאבחן את המחלה בשלב מוקדם יותר ולחסוך מן המטופל את הפגיעה בבריאותו, ככל שהרופא היה פועל לפי נהלי האבחון המקובלים? את התשובה לשאלה בזו יכול לספק רופא מומחה שיעיד  לטובת התביעה בבית המשפט, במסגרת חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה.

 

מה העלות של חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה?

חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה, אף שמחירה יכול להאמיר לסכומים גבוהים, נוטה לשפר באופן דרמטי את הסיכוי להצלחת התביעה. הצגת חוות דעת מטעם רופאים מובילים בתחומם במסגרת התביעה, מעלה ברובם המוחלט של המקרים את הסבירות להרשעת הגורם האחראי למחדל הרפואי, ולנצחונו של התובע, לרבות קבלת פיצוי כספי בסכומים גבוהים.

 

היכן מוצאים רופאים מומחים שמספקים חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה?

כדי שלמטופל שנגרם לו נזק בעקבות מחדל רפואי באבחון, בטיפול או במעקב אחר סרטן בלוטות הלימפה, תהיה אפשרות לקבל פיצוי כספי ראוי כנגד הוצאותיו הרפואיות, ובגין עוגמת הנפש שנגרמה לו, עורך דינו יאלץ להוכיח לבית המשפט את קיומו של קשר סיבתי מובהק בין ההחלטות של הגורם הרפואי שטיפל במרשו, לבין הנזק לו טוען התובע בתיק.

לטובת העניין, נוהגים עורכי דין להסתייע ברופאים מומחים מובילים בתחומם, אשר מספקים לנפגעי הרשלנות הרפואית חוות דעת מקצועית המחזקת את טענות התביעה מול בית המשפט.

 

מה קורה לאחר קבלת חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה

לאחר שלב איסוף חומרי התביעה, וקבלת חוות דעת של רופא מומחה, מגיע השלב בו יש להכין את כתב התביעה. בשלב הזה כמו בשאר שלבי ההכנה להגשת התביעה, כדאי מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית אשר צבר ניסיון עשיר בייצוג נפגעי מחדלים רפואיים בתיקים דומים.

 

כיצד חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה מסייעת בהשגת פיצויים לתובעים?

ככל שחוות הדעת שמספק רופא מומחה המעיד מטעם התביעה, מעידה על כך שהנתבע חרג מנהלי האבחון, הטיפול או המעקב המקובלים בתחומו, ועל קיומו של קשר מובהק בין ההתנהלות של הנ"ל ובין הנזקים שנגרמו לתובע – כך גדל הסיכוי לכך שבית המשפט המטפל בתיק, יכריע לטובת התובע ויחייב את הנתבע בתשלום דמי פיצויים למטופל.

 

לסיכום

כאשר עורך דין אשר אמון על ייצוגם של נפגעי רשלנות רפואית בסרטן בלוטות הלימפה, מכין את תיק התביעה של מיוצגיו, הוא כולל בו את כלל הראיות שנאספו במסגרת הטיפול הרפואי שניתן לתובע, לרבות התיעוד הרפואי הרלוונטי, וההלכה הפסוקה ופסקי הדין התקדימיים בתיקים דומים.

בעזרת החומרים הללו, עורך הדין של התובע פועל לשכנוע הערכאה המשפטית העוסקת בתיק, בדבר העוול החמור שנגרם למטופל, אותו ניתן היה למנוע או להפחית בעזרת הקפדה מספקת של הנתבעים על הנהלים המקצועיים שלפיהם הם מצופים לפעול.

 

מעוניינים בפרטים נוספים על חוות דעת רשלנות רפואית סרטן בלוטות הלימפה? באתר "הנבחרת המשפטית", תמצאו מידע רב על דיני רשלנות רפואית ועורכי דין מובילים מתחום הרשלנות הרפואית שיוכלו לסייע לכ במיצוי זכויותיכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לימפה

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של