הכנה לחקירה משטרתית

בעמוד זה אסביר לך באופן אישי איך להתכונן לפני חקירה משטרתית בצורה טובה ומלאה, ואיך נראה התהליך המלא אם תבקש להכין את עצמך דרכי לחקירה. ראשית, אפתח ואומר שאני מבין אותך. המצב הרגשי שלך בטח רעוע כרגע ואתה חושש וחרד מהלא נודע המאיים הזה שנקרא חקירה משטרתית. אחרי ליווי והכנה של אלפי נחקרים במשטרה, אני מסוגל להבין אותך למרות שאף פעם לא עמדתי בעצמי באופן אישי בפני חקירה משפטית. לכן, אל תהסס לפנות אל עורך דין פלילי שמכיר את המערכת.

קצת על התהליך של הכנה לפני חקירה משטרתית כפי שהוא מבוצע דרכי

מתוך ההבנה שאתה בעמדה רגישה ושאתה חרד ובצדק, פיתחתי תהליך מיוחד חסין לפספוסים והמקיף ביותר האפשרי כדי להכין אותך לפני החקירה.

התהליך מתחיל בפגישה ובה אתה מתאר לי את הדברים כמו שאתה רואה אותם. מיד לאחר מכן, נעבור על רשימת הראיות שכנראה יש בידי המשטרה נגדך, ואז אוסיף מהידע והניסיון שלי רשימת ראיות שיתכן ויש בידי המשטרה נגדך, ורשימת ראיות שככל הנראה אין בידי המשטרה, אך עדיין צריך להזהר מהסיכוי הקלוש שיש בידיהם. לאחר מכן נעשה סיעור מוחות מקצועי אותו אני אוביל בעיקר, ובו אסביר לך לאיזו כיוונים החקירה יכולה להתקדם כשתתבצע, מהו הכיוון הרצוי אליו אנחנו מכוונים ואיך אנחנו חותרים לכיוונו – אילו דברים אתה יכול להגיד, איך רצוי שתתנהג וכדומה – כדי למקסם את הסיכויים שתוביל את החוקר לכיוון הרצוי ולא להפך. אני שם הרבה דגש על הסברים בתחום הפסיכולוגי – איך תוכל להוביל כמה שיותר את החקירה ולהותיר לצד השני כמה שפחות אפשרויות ופתחים להוביל את החקירה.

הכנה לחקירה משטרתית
הכנה לחקירה משטרתית

סימולציות של חקירה משטרתית

לאחר מכן – פסגת ההליך, אלמנטים יוצאי דופן שפיתחתי בעצמי ולמיטב ידיעתי אף עורך דין אחר לא נותן מעצמו כדי למקסם את טיב השירות ללקוחותיו – הסימולציות.

הסימולציות שנערוך יבוצעו על ידי גורם צד ג' (לא על ידי באופן אישי מאחר והקשר שנוצר בינינו עד שלב זה יגרום לסטייה בתפקוד שלך ושלי בסימולציה) שיעודכן בכל פרטי המקרה – וגם הוא כפוף כמובן לחיסיון הסטנדרטי שבין עורך דין ללקוח. הסימולציות שנערוך יורדות עד לכדי הפרטים הכי קטנים – יש בידי חלל מיוחד שיראה כמו חדר החקירות אחד לאחד במיוחד, גורם צד ה-ג' שיגיע וישחק את תפקיד השוטר ישב מולך במדים, יתנהג, ידבר ויזוז כמו חוקר אמיתי אחד לאחד, ואתה תצטרך להתמודד לראשונה עם הסיטואציה – אך כמובן בלי הלחץ הנפשי של ההשלכות מרחיקות הלכת של טעויות שיתכן (ואפילו סביר להניח) שתעשה.

הסימולציה הראשונית היא רק ההתחלה. אני אאפשר לך לקבל משוב מלא על הסימולציה הראשונית, ולעבור סימולציות נוספות – ללא הגבלת זמן, ללא הגבלה כמותית – עד שתרגיש שאתה מוכן בצורה מוחלטת לקראת "הדבר האמיתי" – החקירה במשטרה.

הכנה לחקירה משטרתית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
הכנה לחקירה משטרתית

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים