חיפוש
חיפוש

החוקים לגבי מנגל בשטח

בשנים האחרונות נכנסו מספר רב של חוקים הנוגעים למנגל בשטח, אך לא מעט ישראלים עדיין לא מכירים מספיק טוב את החוקים הללו. לעיתים ישראלים רבים מגלים כי המקום שבו הם הקימו את המנגל הוא מקום שעל פי החוק אסור לפתוח בו מנגל, ולכן הם חשופים לקבל קנס על ידי פקח שיכול לעבור במקום בכל רגע. לכן מהם החוקים לגבי מנגל בשטח? ואיך תוכלו להימנע מקבלת קנס מבעוד מועד? את כל התשובות לשאלות הללו ריכזנו עבורכם במאמר הבא עם כל המידע והטיפים הרלוונטיים עבורכם.

מנגל פעיל

איך תוכלו לדעת היכן ניתן לעשות מנגל בשטח?

הנחת העבודה הבסיסית היא שבכל שטח פתוח מותר לעשות מנגל אלא אם כן יש שלט אשר מורה על האיסור. לכן בשלב הראשוני עליכם להגיע אל המקום ולוודא האם קיימים בכניסה אליו שלטים המתריעים מפני מנגלים או מדורות מכל סוג שהוא. במרבית הפעמים כאשר אין שילוט אשר מתריע בפני האיסור, מותר לכם להקים במקום מנגל להנאתכם ולרווחתכם.

בנוסף ברחבי האינטרנט תוכלו למצוא לא מעט מידע על מקומות שבהם מותר ואסור לעשות מנגלים. כך שעל מנת שתוכלו לחסוך לעצמכם קצת זמן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך חיפוש קצר באינטרנט על מנת למצוא את כל המקומות הרלוונטיים עבורכם.

אומנם החוקים לגבי מנגל בשטח הם עדיין לא מספיק ברורים, אך כל עוד אין שילוט אשר מורה על האיסור – אף פקח או שוטר לא יכול לתת לכם קנס. כמובן שיהיה באפשרותם לבקש מכם לקפל את המנגל, אך לא מעבר לכך.

האם החוק הוא בגדר חובה או המלצה?

ישראלים רבים נוטים לחשוב כי החוקים לגבי מנגל בשטח הם חוקים בגדר המלצה ולא בגדר חובה, אך המצב בשטח שונה מאוד. אם בעבר היו פחות אוכפים את החוקים הללו ומאפשרים לעשות מנגלים כמעט בכל פינה, כיום הרשויות עושות את מירב המאמצים על מנת לאכוף ביד קשה יותר את הנושא הזה. לכן חשוב מאוד שתבינו כי החוקים לגבי מנגל בשטח הם בגדר חובה ולא בגדר המלצה.

לעיתים הפקחים יתחשבו בכם וינסו לבקש מכם להתפנות, אך אם הבקשה שלהם לא תענה באופן מיידי באפשרותם כמו שכבר ציינו לתת לכם קנס כספי אשר ימחיש לכם את הרצינות בדבריהם. אז ההמלצה שלנו אליכם זה כמובן להתפנות מיד כאשר מבקשים מכם ולא לנסות להתחכם כי זה עלול לסבך אתכם עוד יותר.

רוצים לרכוש את המנגל האולטימטיבי לשטח? היכנסו לאתר שלנו בכתובת: https://www.bbq.co.il ותוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנגלים אשר מיועדים במיוחד עבורכם. באתר שלנו תוכלו למצוא מנגלים במחירים שונים אשר יכולים להתאים לכל כיס ולכל סיבה, כך שבוודאי תמצאו את המנגל האידיאלי עבורכם.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה