5 שלבים להשגת דרכון פורטוגלי על פי חוק

יוצא לכם לאחרונה לשמוע מהרבה אנשים שהם עשו הכול כדי להשיג אזרחות פולנית, פורטוגלית או כל אזרחות אחרת? אם כך, ברור מדוע גם אתם תוהים: אולי יש לי זכות לאזרחות כזאת ואני לא יודעת על כך? זקוקים לעזרה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

השלב הראשון: בדיקת כדאיות

עוד לפני שנדבר על השאלה איך משיגים דרכון או אזרחות פורטוגלית, או לכל מדינה אחרת, רצוי לבדוק האם אתם באמת זקוקים לכך. במה באמת תתרום לכם אזרחות כזאת? ולמה כדאי שתשקיעו בנושא? קחו בחשבון שזה פונקציה של זמן, של השאלה איך אתם מנהלים את החיים שלכם וגם של השאלה האם תרצו אזרחות כזאת בעתיד עבור הילדים.

 

השלב השני: בדיקת זכאות

בדקתם עם עצמכם והחלטתם שאתם רוצים להוציא דרכון או לקבל אזרחות? אם כך, כעת עליכם לבדוק האם אתם באמת זכאים לכך. כאשר מדברים על אזרחות פורטוגלית יש לקחת בחשבון את המסמכים הנדרשים ובנוסף, אתם צריכים להוכיח זיקה למקום. האם באמת למשפחה שלכם, מלפני דורות, יש קשר לפורטוגל? האם אתם מדברים את השפה? והאם תוכלו לחזור אחורה בדורות ולהוכיח את כל מה שאתם טוענים?

 

השלב השלישי: מסמכים

כמובן שכאשר אתם ניגשים לבקש דרכון פורטוגלי או אזרחות, אתם צריכים לגבות את הכול בעזרת מסמכים. בנקודה הזאת כדאי לקחת בחשבון שלרוב תזדקקו גם לשירותי תרגום ולכן רצוי להתחיל לחפש עוד היום מתרגם מקצועי שבכל פעם מחדש יוכל לסייע לכם.

דרכון בן לאומי

 

השלב הרביעי: הגשת הבקשה

אחרי שהכול מוכן, כולל כל המסמכים המתורגמים שאתם נדרשים להציג, תוכלו לשלוח את הבקשה עצמה. בדרך כלל לוקח לתשובה לא מעט זמן להגיע כך שרצוי להיות מודעים לכך. מה שכן, חשוב להבין שגם את הבקשה עצמה צריך להגיש בדיוק כמו שדורשים מכם בשרירות פורטוגל, אחרת הבקשה כלל לא תילקח בחשבון.

 

השלב החמישי: הולכים להוציא דרכון

שלחתם את הבקשה? קיבלתם תשובה חיובית ויש לכם כבר את מסמך האזרחות? אם כך, עכשיו זה הרגע לפנות אל השגרירות ולהוציא דרכון. מכאן הכול כבר הרבה יותר פשוט כי אם כבר קיבלתם אזרחות, הרי שמגיע לכם גם לקבל דרכון פורטוגלי, אז למה אתם מחכים?

אין ספק שבעידן המודרני, כיוון שיש כל כך הרבה ישראלים שמתעניינים באפשרות להוציא דרכון זר, אנחנו רואים לא מעט מאמרים אונליין שעוסקים בעניין. יש הרבה טיפים שתוכלו לקרוא ואין ספק שתוכלו לנסות להוציא את הדרכון שלכם לבד. מצד שני, אם אתם רוצים לזרז את התהליך ואם אתם רוצים להיות בטוחים שעשיתם הכול בדיוק בהתאם להנחיות של שגרירות פורטוגל, לא כדאי שתעשו את זה לבד. במקום זה רצוי לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש, לשלם להם ולדאוג שהם יעשו הכול כדי שתקבלו את האזרחות ואת הדרכון שלהם אתם זכאים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי