גידול קנאביס בגינה

בשנים האחרונות המודעות ליתרונות של קנאביס הפכה להיות גדולה ומשמעותית במיוחד. יותר ויותר אנשים מתחילים להשתמש בקנאביס לשימוש עצמי, כאשר גידול קנאביס בגינה זוהי האופציה השכיחה ביותר.

הסיבה שאנשים צריכים לגדל את הקנאביס באופן עצמאי מגיעה מהמצב שבו המצב הביטחוני בגבולות ישראל כמעט איננו מאפשר את העברת הקנאביס ממדינות אחרות הנמצאות בסמוך אלינו. בעקבות המחסור, החליטו מעשני קנאביס רבים לגדל בעצמם את החומר שבו הם משתמשים. כך הם לא יצטרכו לסמוך על טובות של אנשים אחרים, ובכל פעם שהם ירצו לעשן הם פשוט יוכלו לצאת לגינה הפרטית שלהם.

בנוסף לכך יש לא מעט מגדלים אשר מבצעים גידול קנאביס בגינה על מנת להכניס עוד קצת כסף לחשבון הבנק. כמו שכבר ציינו בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית מאוד בכמות האנשים שמעשנים קנאביס, ולכן האפשרויות הכלכליות הן כמעט בלתי נגמרות.

החוק עושה לא מעט הבדלות בכל הקשור לגידול קנאביס באופן פרטי, ולכן חשוב מאוד להצטייד בשירותיו של עורך דין פלילי מנוסה על מנת שתוכלו להוכיח את חפותכם במקרה ובו אתם מואשמים על גידול לא חוקי של קנאביס. התמודדות עצמאית מול רשויות החוק והמשפט עלולה להיות מסובכת מאוד, ולכן אסור לכם לעשות זאת באופן עצמאי. עורך דין פלילי מנוסה מתמודד מידיי חודש עם תיקי גידול רבים, ולכן הוא ידע בדיוק כיצד לנווט אתכם אל חוף מבטחים.

 

התשובה הראשונית לשאלה הזאת היא כן. גידול קנאביס בגינה על פי החוק היבש הוא עבירה פלילית, והחוק אפילו קובע עונש מאסר למי שעובר על העבירה הזאת. באופן יבש העונש המקסימאלי על עבירת גידול סמים יכול להגיע לעד 20 שנות מאסר בפועל, דבר שממחיש את הסיכון הגדול הטמון בהחלטה לגדל קנאביס באופן עצמאי.

גידול קנאביס בגינה היא אחת מהעבירות החמורות ביותר בדין הפלילי, כאשר רק עבירה של הדחת קטין לשימוש בסם שעונשה מגיע עד ל-25 שנות מאסר בפועל היא גדולה יותר. לכן חשוב מאוד שלא תתמודדו במקרה הזה לבדכם מול רשויות החוק והמשפט.

במקרה כזה יש לכם המון מה להפסיד, ולכן העתיד שלכם יכול להיות בסכנה של ממש. רק עורך דין סמים מנוסה ידע בדיוק מה עליכם לעשות על מנת להבטיח את חפותכם, וכמובן שתוכלו לקבל את העונש המינימאלי או אפילו תחזרו לחייכם ללא כל הרשעה או תיק פלילי לחובתכם. מדובר בצעדים משמעותיים מאוד שיכולים להשפיע בצורה ישירה על העתיד שלכם, ולכן אסור לכם לקחת סיכונים! גידול קנאביס בגינה זה לא משחק ילדים, ורק עורך דין פלילי אשר מכיר את התחום ידע בדיוק מה עליכם לעשות בבית המשפט על מנת שלא תשבו בכלא שנים רבות.

גידול קנאביס בגינה
גידול קנאביס בגינה

האם שתיל קנאביס אחד – משמעותו ישיבה בכלא?

לרוב כאשר אנו מדברים על גידול קנאביס בגינה מדובר בשימוש עצמי. ברוב המקרים מדובר על אנשים נורמטיביים אשר רוצים לספק לעצמם את החומר שבו הם משתמשים. העלויות הכספיות של הקנאביס יכולים לגרום להם לרצות ולגדל את החומר באופן עצמאי, מבלי שהם יהיו תלויים באף אחד אחר. בחלק נכבד מהמקרים מדובר לרוב בשתיל אחד של קנאביס אשר נועד לשימוש עצמי. אך האם על שתיל אחד ניתן לשבת שנים רבות תחת סורג ובריח? אם נסתכל על החוק היבש, התשובה היא חיובית. החוק היבש אינו עושה הבדל בין גידול קנאביס בגינה לשימוש עצמי או לשימוש עסקי.

אך מה קורה בפועל אתם שואלים? מערכת האכיפה במדינת ישראל מבינה כי כיום קשה מאוד לאסור את השימוש בקנאביס עקב מספר רב של אלמנטים, ולכן הם עושים הפרדה בין גידול עצמי ובין גידול עבור סחר בסמים. פנייה אל עורך דין פלילי תסייע לכם להוכיח כי הגידול שאותו גידלתם נועד לשימוש עצמי ולא לשימוש מסחרי. בחלק מהמקרים מדובר בסיטואציה שקשה מאוד להוכיח לכאן או לכאן, ולכן רק עורך דין פלילי עם רזומה עשיר ידע בדיוק אילו טענות לטעון על מנת להביא אתכם למצב שבו אתם משוחררים לחופשי.

מה ההבדל בעונש בין גידול עצמי ובין גידול מסחרי?

ההבדל הוא הבדל משמועתי מאוד, ולכן הדבר הראשון שעורך דין פלילי ירצה לעשות זה להוכיח שהגידול נועד עבור שימוש עצמי ולא שימוש מסחרי. ברוב המקרים של גידול קנאביס בגינה מדובר בשימוש עצמי מכיוון שמדובר בשטח קטן יחסית שבו לא ניתן לגדל כמות גדולה של שתילים.

העונש על גידול קנאביס בגינה לשימוש מסחרי יכול להגיע עד ל-20 שנות מאסר בפועל. עונש משמעותי מאוד שיגזול מכם זמן יקר מאוד. מנגד העונש על גידול קנאביס בגינה לשימוש עצמי יכול להגיע עד ל-3 שנות מאסר בפועל. מבחינת בית המשפט ישנו הבדל משמעותי מאוד בין כל אחת מהעבירות הללו, ולכן הוא מאוד מקל כאשר מדובר על גידול קנאביס לשימוש עצמי.

החוכמה היא לדעת כיצד להוכיח כי אותו גידול קנאביס בגינה נועד לשימוש עצמי ולא לשימוש מסחרי. באופן עצמאי יהיה לכם קשה מאוד לעשות זאת מכיוון שאינכם מכירים את התחום ואינכם יודעים בדיוק מה החוק אומר בנושא הזה. עורך דין פלילי שילווה אתכם לכל אורך הדרך יספק לכם הכוונה מקצועית ויסביר לכם בדיוק מה עליכם לעשות על מנת להוכיח כי הגידול נועד לשימוש עצמי ולא לשימוש מסחרי.

עליכם לפנות אל עורך דין פלילי אשר מכיר את תחום הסמים על בוריו, וידע בדיוק מה הצעדים הנדרשים על מנת שתוכלו לחזור בחזרה לשגרת חייכם למרות כל האישומים שמרחפים מעל הראש שלכם.

למאמר המלא אודות העונש עבור גידול מריחואנה – גידול מריחואנה עונש.

גידול קנאביס בגינה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גידול קנאביס בגינה

מידע נוסף סביב הנושא

עבירות ייצור סמים

פקודת הסמים המסוכנים, מגדירה אילו פעולות מהוות עבירות סמים, פעולות כגון: ייצור, הכנה, הפקה, החזקה, סחר, ייבוא וייצוא של סמים. הפקודה מפרטת גם מהם החומרים

סמים לצריכה עצמית

על פי פקודת הסמים בישראל, חל איסור על אספקת סמים לצריכה עצמית, ללא אישור מתאים (קרי: אישור לאחזקת קנאביס רפואי, למשל). אדם הנתפס עם סמים,

אי הפללה בקנאביס

משמעותה של אי הפללה היא התייחסות מקלה לעבירה מסוימת, ובהקשר של אי הפללה בקנאביס – הכוונה הינה למקרה של צריכה עצמית של קנאביס. הצעת החוק

תפיסת סמים שיובאו מחו"ל

בעיית הסמים היא בעיה מוכרת ביותר, ולצערנו היא רווחת במיוחד במדינת ישראל. משטרת ישראל פועלת רבות על מנת למגר את תופעת ייבוא הסמים והסחר בסמים,

חילוט רכוש בעבירות סמים

אחד האמצעים המשמעותיים ביותר שבית המשפט עשוי לעשות בו שימוש נגד מי שביצע עבירות סמים, הוא לחלט רכוש השייך לו לטובת אוצר המדינה. יש מקרים

עבירת תיווך בעסקת סמים

פקודת הסמים המסוכנים התשל"ג 1973 עוסקת בכלל ההיבטים של העיסוק בסמים. הפקודה מגדירה במפורש את הענישה אשר מי שעוסק בתיווך בעסקת סמים עלול לספוג. מדובר