הר הביטוח – הגיע הזמן שנפקח את העיניים

כסף מניע את עולמנו וכולנו מודעים לכך. זו הסיבה שבגללה אנחנו עובדים שעות נוספות בכל יום, מנסים לחסוך ובעיקר – רוצים לא לדאוג מהמצב הכלכלי שלנו. עם זאת, בפועל זה לא כל כך פשוט ועובדה היא שרבים מאיתנו משלמים מאות שקלים בשנה מבלי בכלל לדעת על כך! זה נשמע לכם כמו משהו שקורה רק לאחרים? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק.

בהחלט יכול להיות שאפילו אתם משלמים כספים מיותרים לחברות ביטוח כאלה ואחרות, כך שאין ספק שאתם צריכים לפקוח את העיניים, לבדוק את המציאות ולשנות אותה. לכן, אם בעזרת יוזמה כמו הר הביטוח אתם יכולים לעשות את כל הבירורים שצריך כדי לגלות האם יש לכם ביטוחים כפולים ובצורה כזאת לשנות את הדברים, מדוע שלא תעשו זאת?

אולי מחכה לכם ביטוח פנסיוני שההורים הורישו לכם?

עוד סיבה שהרבה פעמים מובילה אנשים לפנות אל הר הביטוח, זו העובדה שלא אחת קורה שאנשים עושים ביטוחים פנסיוניים שונים. הם מפרישים אל הביטוחים הללו מאות שקלים בחודש לאורך שנים רבות ואז, יום אחד הם הולכים לעולמם.

אם אותם אנשים לא סיפרו לילדיהם על הביטוחים הפנסיונים הללו, הילדים, שלכאורה יכולים לרשת את כל מה שהוריהם הותירו בלכתם, כלל לא יודעים שבאפשרותם לדרוש את החיסכון. חברות הביטוח מצדן לא הולכות ומחפשות את היורשות כדי לברר איתם מה כדאי לעשות בכסף, מה שאומר שהכסף למעשה עומד כאבן שאין לה הופכין ובינתיים חברות הביטוח יכולות לעשות בו שימוש.

לכן, אם גם ההורים שלכם נפטרו ואתם רוצים לבדוק האם הם הותירו אחריהם חיסכון כזה, מדוע שלא תפנו אל הר הביטוח? בעזרת הר הביטוח ניתן יהיה לברר תוך ימים ספורים האם יש חיסכון פנסיוני כזה על שמם של הוריכם. במידה והתשובה היא כן, כמובן שהכסף יעבור אליכם ותוכלו לבחור מה לעשות בו, אז למה אתם מחכים?

איך כדאי לנתב את הכספים מהביטוחים הכפולים?

בין אם אתם מגלים שיש לכם ביטוחים שונים שעליהם אתם משלמים בצורה כפולה מזה שנים ובין אם גיליתם חיסכון אבוד שההורים עשו וכעת הוא שלכם, כדאי לעצור ולחשוב מה תעשו עם הכסף. יש הרבה אפשרויות שביניהן כל אחד מאיתנו יוכל לבחור, כמו לדוגמא, פתיחת חיסכון, העברת הכספים לקופות גמל שונות ועוד.

מה שבטוח זה שאתם כבר לא צריכים להמשיך ולתרום על בסיס קבוע לחברת הביטוח שלכם, כי מסתבר שכבר עשיתם זאת מזה שנים. אומנם זה נכון שלא תקבלו את הכסף שלכם בצורה רטרואקטיבית, כי מה שהיה היה, אך מצד שני, תוכלו לשנות מעתה את העתיד. אין שום סיבה לשלם על סעיפים שונים בביטוח בצורה כפולה ובכך הר הכסף יוכל לעזור לכולנו.

נפקח את העיניים

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »